Δύο έως τρία χρόνια πριν την επιστροφή της εναέριας κυκλοφορίας στα κανονικά επίπεδα, εκτιμά ο πρόεδρος της Boeing

Η παγκόσμια εναέρια κυκλοφορία δεν θα επιστρέψει στα επίπεδα που είχε προ της πανδημίας του νέου κορωνοϊού για τα επόμενα δύο με τρία χρόνια, εκτίμησε σήμερα ο Ντέιβιντ Καλχούν, ο διευθύνων σύμβουλος της Boeing, στην ετήσια συνάντηση της εταιρείας.

Παράλληλα ανακοίνωσε ότι θα χρειαστούν τρία έως πέντε χρόνια για να αποκατασταθούν τα μερίσματα της Boeing, καθώς ο αμερικανικός κατασκευαστής αεροσκαφών έχει υποστεί τον πλήρη αντίκτυπο της κρίσης Covid-19.

Αυτές οι δυσκολίες προστίθενται στις αποτυχίες της εταιρείας στο 737 MAX. "Η υγειονομική κρίση δεν μοιάζει σε τίποτε με ό,τι έχουμε βιώσει στο παρελθόν", δήλωσε ο Καλχούν. "Θα χρειαστούν αρκετά χρόνια πριν επιστρέψει (η εναέρια κυκλοφορία) στα επίπεδα προ πανδημίας", πρόσθεσε.

Σκιαγράφησε μια ζοφερή εικόνα των προοπτικών για τον κλάδο αερομεταφορών γενικά και ειδικότερα για την Boeing. Η προτεραιότητά του φαίνεται να είναι η αποπληρωμή των χρεών και η διατήρηση της εφοδιαστικής αλυσίδας του ομίλου. "Γνωρίζουμε ότι θα πρέπει να δανειστούμε χρήματα μέσα στους επόμενους έξι μήνες", τόνισε.

Ήδη σε μεγάλη δυσκολία με την κρίση του 737 MAX, καθηλωμένα στο έδαφος για περισσότερο από ένα χρόνο μετά από δύο θανατηφόρα ατυχήματα που στοίχισαν τη ζωή σε 346 ανθρώπους, ο αμερικανικός κατασκευαστής αεροσκαφών φοβάται ότι θα χάσει επιπλέον δισεκατομμύρια δολάρια λόγω της πανδημίας, η οποία έχει αναστείλει τις παγκόσμιες μεταφορές. Η εταιρεία αναμένεται να ξεκινήσει σύντομα συζητήσεις με το αμερικανικό υπουργείο Οικονομικών για πιθανά ομοσπονδιακά μέτρα οικονομικής στήριξης.

Η Boeing έχει ήδη λάβει περίπου 17 δισεκατομμύρια δολάρια μέσω ενός γιγαντιαίου πακέτου διάσωσης που εγκρίθηκε στα τέλη Μαρτίου που περιορίζει τα μερίσματα και τις επαναγορές μετοχών για εταιρείες που λαμβάνουν κρατική ενίσχυση.

Ο αμερικανικός κατασκευαστής αεροσκαφών πρέπει να ανακοινώσει τα τριμηνιαία αποτελέσματα την Τετάρτη πριν από το άνοιγμα της Wall Street. Από την αρχή του έτους, η μετοχή της εταιρείας έχει χάσει περισσότερο από 60% στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης, ενώ η αγοραία αξία έχει καταρρεύσει πάνω από 110 δισεκατομμύρια δολάρια.
 
Πηγή: ΚΥΠΕ

Δειτε Επισης

Από τις βόμβες στη διπλωματία-Τι συζητούν ΗΠΑ και Ιράν πίσω από κλειστές πόρτες για ένα πυρηνικό deal
Καταζητεί την 37χρονη Νάταλυ Τζιαπούρα η Αστυνομία (pic)
Το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο καλεί το Ισραήλ να συμμορφωθεί πλήρως με το διεθνές ανθρωπιστικό δίκαιο
Νετανιάχου: Η νίκη επί του Ιράν συνιστά ευκαιρία για διεύρυνση των ειρηνευτικών συμφωνιών του Ισραήλ
Συνελήφθη ο διαβόητος ναρκέμπορος «El Fito»-Είχε διατάξει τη δολοφονία προεδρικού υποψηφίου το 2023
Μετά το Ιράν, Τραμπ και Νετανιάχου συμφώνησαν να τελειώσουν και τον πόλεμο στη Γάζα σε δύο εβδομάδες
Διευκρινίσεις από Citroën με ελαττωματικό αερόσακο ΤΑΚΑΤΑ αναμένει το ΤΟΜ
Θεσπίζεται πλαίσιο παροχής υπηρεσιών κοινοτικής νοσηλευτικής και μαιευτικής
Μειώνεται το κόστος διέλευσης από τον Κόλπο ενώ διατηρείται η εκεχειρία Ισραήλ-Ιράν
Την ετοιμότητα της Κύπρου να αναλάβει ρόλο στη Μ. Ανατολή τόνισε ο ΠτΔ στην ΕΕ-Ειδική προσθήκη στα συμπεράσματα για άμυνα