Αντιδρούν οι μαθητές στην εγκύκλιο του Υπ. Παιδείας-«Το μέλλον μας εξαρτάται από τις αποφάσεις»
15:53 - 24 Απριλίου 2020

Έντονη είναι η αντίδραση των μαθητών, για την νέα εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας, για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση, με την ΠΣΕΜ να τονίζει πως δεν έχει καθοριστεί η εξεταστέα ύλη των Παγκυπρίων εξετάσεων, ενώ κάλεσε το Υπουργείο να λάβει υπόψιν του, τους μαθητές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΟΡΩΝΟΪΟ
Σε ανακοίνωσή της η ΠΣΕΜ εξέφρασε τον προβληματισμό της, τονίζοντας ότι τους λυπεί το γεγονός πως είναι η πρώτη εγκύκλιος του Υπουργείου, αφήνοντας αιχμές για έλλειψη σχεδιασμού.
Παράλληλα, σημειώνει πως ο χρόνος που καθορίζει το Υπουργείο Παιδείας δεν είναι ικανοποιητικός και υπογραμμίζει πως δεν έχει ξεκαθαρίσει η εξεταστέα ύλη των Παγκυπρίων Εξετάσεων.
Καταλήγοντας, κάλεσε το Υπουργείο να λάβει υπόψιν του τους μαθητές, αφού το δικό τους μέλλον εξαρτάται από τις αποφάσεις.
Σε ανακοίνωσή της η ΠΣΕΜ εξέφρασε τον προβληματισμό της, τονίζοντας ότι τους λυπεί το γεγονός πως είναι η πρώτη εγκύκλιος του Υπουργείου, αφήνοντας αιχμές για έλλειψη σχεδιασμού.
Παράλληλα, σημειώνει πως ο χρόνος που καθορίζει το Υπουργείο Παιδείας δεν είναι ικανοποιητικός και υπογραμμίζει πως δεν έχει ξεκαθαρίσει η εξεταστέα ύλη των Παγκυπρίων Εξετάσεων.
Καταλήγοντας, κάλεσε το Υπουργείο να λάβει υπόψιν του τους μαθητές, αφού το δικό τους μέλλον εξαρτάται από τις αποφάσεις.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ: Με ωράριο πλέον η εξ αποστάσεως εκπαίδευση σε Γυμνάσια και Λύκεια
Αυτούσια η ανακοίνωση της ΠΣΕΜ:
«Ως ΠΣΕΜ μετά και από την εγκύκλιο που απέστειλε το ΥΠΠΑΝ σχετικά με την εξ αποστάσεως διδασκαλία οφείλουμε να τοποθετηθούμε και να καταθέσουμε προβληματισμούς μας που προκύπτουν από την εν λόγω εγκύκλιο:
Αρχικά μας λυπεί το γεγονός ότι μετά από σχεδόν ένα μήνα διδασκαλίας είναι η πρώτη εγκύκλιος που αποστέλλει το Υπουργείο και αναφέρει τον τρόπο και το περιεχόμενο της διδασκαλίας πράγμα το οποίο υποδηλώνει ότι μέχρι στιγμής δεν υπήρχε κανένας σχεδιασμός και συντονισμός της εξ αποστάσεως διδασκαλίας.
Σχετικά με το περιεχόμενο της εγκυκλίου ο διδακτικός χρόνος που δίνεται των 2 ωρών και 15 λεπτών για τέσσερις συναντήσεις δεν είναι ικανοποιητικός αν σε αυτές συνυπολογίσεις τα διαλείμματα και οποιαδήποτε προβλήματα σύνδεσης μπορεί να υπάρξουν γεγονός που περιορίζει αφάνταστα την ποιότητα διδασκαλίας που θα παρέχεται στους μαθητές και τυχόν απορίες που θα προκύψουν από τις συναντήσεις. Επίσης ορθά έχουν τοποθετηθεί σε διαφορετικές ώρες οι διδασκαλίες στα Γυμνάσια και στα Λύκεια και Τεχνικές Σχολές για διευκόλυνση των νοικοκυριών, το γεγονός όμως αυτό είναι και έμμεση παραδοχή του Υπουργείου ότι δεν έχουν προμηθευτεί όλοι οι μαθητές ψηφιακό εξοπλισμό παρόλες τις διακηρύξεις.
Μέσα από την εγκύκλιο δεν καθορίζεται η εξεταστέα ύλη που θα έχουν οι τελειόφοιτοι μαθητές για τις Παγκύπριες Εξετάσεις γεγονός που παρατείνει την αβεβαιότητα σε μαθητές και εκπαιδευτικούς. Επίσης δεν γίνεται καμία αναφορά για το τι θα γίνει τελικά με τους μαθητές της Α’ και Β’ τάξης αφήνοντας έτσι μαθητές και εκπαιδευτικούς να βαδίζουν στα τυφλά.
Μετά και απ’ όλα αυτά τα προβλήματα που προκύπτουν, ως ΠΣΕΜ δηλώνουμε ότι είμαστε σε θέση να καταθέσουμε τις απόψεις μας και καλούμε το Υπουργείο επιτέλους να λάβει υπόψιν του τους μαθητές αφού είναι το δικό μας μέλλον που εξαρτάται από τις αποφάσεις αυτές».
Αυτούσια η ανακοίνωση της ΠΣΕΜ:
«Ως ΠΣΕΜ μετά και από την εγκύκλιο που απέστειλε το ΥΠΠΑΝ σχετικά με την εξ αποστάσεως διδασκαλία οφείλουμε να τοποθετηθούμε και να καταθέσουμε προβληματισμούς μας που προκύπτουν από την εν λόγω εγκύκλιο:
Αρχικά μας λυπεί το γεγονός ότι μετά από σχεδόν ένα μήνα διδασκαλίας είναι η πρώτη εγκύκλιος που αποστέλλει το Υπουργείο και αναφέρει τον τρόπο και το περιεχόμενο της διδασκαλίας πράγμα το οποίο υποδηλώνει ότι μέχρι στιγμής δεν υπήρχε κανένας σχεδιασμός και συντονισμός της εξ αποστάσεως διδασκαλίας.
Σχετικά με το περιεχόμενο της εγκυκλίου ο διδακτικός χρόνος που δίνεται των 2 ωρών και 15 λεπτών για τέσσερις συναντήσεις δεν είναι ικανοποιητικός αν σε αυτές συνυπολογίσεις τα διαλείμματα και οποιαδήποτε προβλήματα σύνδεσης μπορεί να υπάρξουν γεγονός που περιορίζει αφάνταστα την ποιότητα διδασκαλίας που θα παρέχεται στους μαθητές και τυχόν απορίες που θα προκύψουν από τις συναντήσεις. Επίσης ορθά έχουν τοποθετηθεί σε διαφορετικές ώρες οι διδασκαλίες στα Γυμνάσια και στα Λύκεια και Τεχνικές Σχολές για διευκόλυνση των νοικοκυριών, το γεγονός όμως αυτό είναι και έμμεση παραδοχή του Υπουργείου ότι δεν έχουν προμηθευτεί όλοι οι μαθητές ψηφιακό εξοπλισμό παρόλες τις διακηρύξεις.
Μέσα από την εγκύκλιο δεν καθορίζεται η εξεταστέα ύλη που θα έχουν οι τελειόφοιτοι μαθητές για τις Παγκύπριες Εξετάσεις γεγονός που παρατείνει την αβεβαιότητα σε μαθητές και εκπαιδευτικούς. Επίσης δεν γίνεται καμία αναφορά για το τι θα γίνει τελικά με τους μαθητές της Α’ και Β’ τάξης αφήνοντας έτσι μαθητές και εκπαιδευτικούς να βαδίζουν στα τυφλά.
Μετά και απ’ όλα αυτά τα προβλήματα που προκύπτουν, ως ΠΣΕΜ δηλώνουμε ότι είμαστε σε θέση να καταθέσουμε τις απόψεις μας και καλούμε το Υπουργείο επιτέλους να λάβει υπόψιν του τους μαθητές αφού είναι το δικό μας μέλλον που εξαρτάται από τις αποφάσεις αυτές».
