Το 17% επιχειρήσεων στην Ε.Ε. έκαναν διαδικτυακές πωλήσεις αξίας 1% κύκλου εργασιών τους

Το 17% των επιχειρήσεων της ΕΕ ανέφεραν διαδικτυακές πωλήσεις αξίας τουλάχιστον του 1% του κύκλου εργασιών τους κατά το 2018. Αυτό ήταν το ίδιο μερίδιο των προηγούμενων δύο ετών και αυξημένο από 13% το 2009, σύμφωνα με τη Εurostat.
 
Με το 36% των επιχειρήσεων που πραγματοποιούν διαδικτυακές πωλήσεις, από 31% το προηγούμενο έτος, η Ιρλανδία κατέγραψε το υψηλότερο μερίδιο μεταξύ των κρατών μελών της ΕΕ. Η Δανία ήρθε δεύτερη (34%) και η Σουηδία τρίτη (31%). Η αύξηση των επιχειρήσεων που πραγματοποιούν διαδικτυακές πωλήσεις (τουλάχιστον 1% του κύκλου εργασιών τους) ήταν η ισχυρότερη στην Αυστρία, αυξημένη κατά 6 ποσοστιαίες μονάδες από 14% το 2017 σε 20% το 2018. Τα αντίστοιχα ποσοστά ήταν 13% στην Κύπρο και 9% στην Ελλάδα.
 
Την ίδια ώρα το 60% των ατόμων στην ΕΕ ηλικίας 16 έως 74 ετών ανέφεραν ότι πραγματοποίησαν αγορές στο διαδίκτυο το 2019, σε σύγκριση με το 56% το 2018. Σε σύγκριση με το 2009, το μερίδιο των αγοραστών στο διαδίκτυο σχεδόν διπλασιάστηκε από το 32%. Στην Κύπρο και την Ελλάδα το ποσοστό αυτό ήταν 39% για το 2019.
 
Οι άνδρες τείνουν να ψωνίζουν στο διαδίκτυο λίγο περισσότερο από τις γυναίκες, με το 61% των ανδρών και το 59% των γυναικών να ψωνίζουν στο διαδίκτυο. Ωστόσο, το μερίδιο των αγοραστών στο διαδίκτυο αυξήθηκε περισσότερο μεταξύ των γυναικών τα τελευταία 10 χρόνια (από 29% το 2009 σε 59% το 2019) από ό, τι στους άνδρες (από 35% το 2009 σε 61% το 2019).
 
Το μερίδιο των διαδικτυακών αγοραστών έχει αυξηθεί σημαντικά μεταξύ όλων των ηλικιακών ομάδων τα τελευταία 10 χρόνια, ιδίως για τις ηλικιακές ομάδες μεταξύ 16 και 54 ετών. Το υψηλότερο μερίδιο και η υψηλότερη αύξηση ήταν μεταξύ των χρηστών του Διαδικτύου ήταν στις ηλικίες 25 έως 34 ετών (από 46% το 2009 σε 79% το 2019), ακολουθούμενο από τις ηλικιακές ομάδες 16 έως 24 ετών (από 41% σε 73%), 35 έως 44 έτη (από 41% έως 71%) και 45 έως 54 έτη (από 31% έως 61%). Το ίδιο μερίδιο αυξήθηκε επίσης στην ομάδα ατόμων ηλικίας 55 έως 64 ετών, από 19% στην έρευνα του 2009 σε 45% στην έρευνα του 2019, καθώς και για άτομα ηλικίας 65 έως 74 ετών (από 8% σε 28 %).

Τα υψηλότερα ποσοστά καταγράφονται στη Δανία (84%) και στη Σουηδία (82%), ακολουθούμενες από τις Κάτω Χώρες (81%), τη Γερμανία (79%) και τη Φινλανδία (73%). Ωστόσο, η υψηλότερη αύξηση τα τελευταία 10 χρόνια ήταν στην Εσθονία, με το μερίδιο των διαδικτυακών αγοραστών να αυξάνεται κατά 51 ποσοστιαίες μονάδες από 17% το 2009 σε 68% το 2019.
 
Πηγή:ΚΥΠΕ

Δειτε Επισης

Προειδοποιεί το Ιράν ο Τραμπ-«Πρέπει να κάνει συμφωνία, οι επόμενες επιθέσεις θα είναι ακόμα πιο βίαιες»
Συνωστισμός αεροσκαφών στο αεροδρόμιο Λάρνακας από τις μαζικές εκτροπές πτήσεων προς το Ισραήλ (vid&pics)
Πράκτορες της Μοσάντ μπήκαν στα εδάφη του Ιράν-Βίντεο από την επιχείρηση
Εγκεφαλικά νεκρά τα δύο παιδιά που έπεσαν στον Άραχθο-Δωρίζουν τα όργανα του ενός ανήλικου
ΒΙΝΤΕΟ: Αυτές είναι οι πυρηνικές εγκαταστάσεις του Ιράν-Οι τεράστιες μονάδες, τι επιχειρούν να κάνουν
Εντοπίστηκε το ένα μαύρο κουτί του μοιραίου αεροσκάφους στην Ινδία-Αναζητούν τα αίτια της τραγωδίας
Σε 15 ξενοδοχεία της Πάφου επιβάτες πτήσεων που έχουν εκτραπεί λόγω της επίθεσης του Ισραήλ
Το σχέδιο της Μοσάντ που οδήγησε το Ισραήλ στην επίθεση στο Ιράν
Εκτροπή 32 αεροσκαφών στα αεροδρόμια Λάρνακας και Πάφου-Ακυρώθηκαν 15 πτήσεις
Το επιτυχημένο χτύπημα του Ισραήλ, η επικείμενη στάση του Ιράν και οι άμεσες επιπτώσεις για την Κύπρο