Μια καφετέρια κερνά… αγάπη-«Κάτι που θεωρούμε δεδομένο για άλλους είναι δύσκολο»

«Κερασμένο με αγάπη»… Αυτό είναι το σλόγκαν μιας πρωτοβουλίας που στηρίζει την αλληλεγγύη μεταξύ των πολιτών σε δύσκολους καιρούς. Καιροί, που λόγω της πανδημίας, πολλοί συνάνθρωποί μας, δεν έχουν ούτε τα στοιχειώδη για να ζήσουν με αξιοπρέπεια.

Ωστόσο, υπάρχουν και αυτοί, που σε τέτοιες δύσκολες στιγμές, στέκονται δίπλα στον συνάνθρωπο τους, προσφέροντας απλόχερα... 

Ο Θεόδωρος Κρίγγου, CEO της εταιρείας Infocredit Group και του Presse Café στη Λευκωσία, αισθανόμενος την κοινωνική ευθύνη, πήρε την απόφαση να εφαρμόσει μια ιδέα, που έχει τις καταβολές της από την πόλη του ιταλικού νότου, Νάπολι. Ουσιαστικά, όποιος πολίτης θέλει, πηγαίνει στη συγκεκριμένη καφετέρια, αγοράζει τον καφέ του και μπορεί να προπληρώσει ένα καφέ, ένα αλμυρό ή ένα σάντουιτς για κάποιον άλλο άνθρωπο. Ακολούθως, ο άνθρωπος που έχει ανάγκη, θα μεταβεί με τη σειρά του στην καφετέρια και θα πάρει το προϊόν που θέλει, εντελώς δωρεάν.

«Προσπαθούμε να βοηθήσουμε ανθρώπους που έχουν ανάγκη και δεν μπορούν να απολαύσουν ένα καφέ, ένα αλμυρό ή ένα σάντουιτς, που για τους περισσότερους από μας θεωρείται δεδομένο, ενώ για κάποιους άλλους είναι τόσο δύσκολο», ανέφερε στον REPORTER, η marketing manager της εταιρείας Infocredit Group, Ουρανία Παύλου.

Οι άνθρωποι χαρίζουν… αγάπη

Η ιδέα βρήκε ήδη πάρα πολλούς συμπαραστάτες, αφού αρκετός κόσμος πηγαίνει στο χώρο που στεγάζεται η καφετέρια, για να χαρίσει… αγάπη.

«Είμαστε συνεχώς σε επικοινωνία με τα άτομα της καφετέριας που φτιάχνουν τα ροφήματα, τα οποία παρεμπιπτόντως έχουν αγκαλιάσει αυτή την προσπάθεια και παροτρύνουν τον κόσμο να αγοράσει τους καφέδες και τα σνακ, για να κρατηθούν στην αναμονή για άλλους συνανθρώπους μας.

Ο κόσμος από την άλλη αγκάλιασε με τη σειρά του την προσπάθεια. Μπαίνουν μέσα στην καφετέρια και λένε, “ήρθα για να κεράσω αγάπη, να κεράσω τον καφέ”. Αφήνουν με αυτό τον τρόπο το δικό τους στίγμα στην όλη προσπάθεια».

Όσον αφορά την άλλη πλευρά, εκείνους δηλαδή που θα περάσουν για να παραλάβουν τα αγαθά, προς το παρόν η ζήτηση είναι μειωμένη.

«Στην αρχή ήμασταν αρκετά προβληματισμένοι για τον τρόπο με τον οποίο θα δίναμε τα ροφήματα ή τα σνακ στον κόσμο που θα λάμβανε τα συγκεκριμένα αγαθά. Σίγουρα δεν θέλουμε να φέρουμε οποιοδήποτε σε δύσκολη θέση, αλλά ούτε και να προκαλέσουμε αρνητικά συναισθήματα. Οπόταν, το τι έχουμε κάνει, είναι να ενημερώσουμε φιλανθρωπικές οργανώσεις ότι υπάρχει αυτή η ενέργεια, ώστε και εκείνοι με τη σειρά τους να ενημερώσουν τον απλό κόσμο που έχει ανάγκη, να περάσει ανώνυμα και χωρίς προϋποθέσεις, να παραλάβει τον κερασμένο με αγάπη καφέ.

Σε γενικές γραμμές όμως, η ανταπόκριση του κόσμου που προσφέρει είναι πολύ μεγαλύτερη από την ανταπόκριση του κόσμου που λαμβάνει. Γι’ αυτό κι εμείς παρατηρούμε τη ροή του κόσμου, ώστε να διοχετεύσουμε τα προαγορασμένα μας σε άτομα που έχουν ανάγκη».

Παράλληλα, έχει δημιουργηθεί μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, το #kerasmenomeagapi, όπου ο κόσμος μοιράζεται τις εμπειρίες του και σιγά σιγά έχει αρχίσει να αντικατοπτρίζεται η απήχηση που έχει η συγκεκριμένη ιδέα.

«Τα Χριστούγεννα ο κόσμος επιδίδεται σε εθελοντικές πράξεις»

Η καμπάνια θα διαρκέσει μέχρι τις 31 Ιανουαρίου και ο λόγος που επιλέχθηκε να γίνει αυτή την περίοδο, έχει να κάνει με την εορταστική περίοδο, αφού τα Χριστούγεννα ο κόσμος επιδίδεται σε πολύ περισσότερες εθελοντικές πράξεις.

«Παρόλα αυτά, εμάς σκοπός και στόχος μας είναι να μεγαλώσουμε αυτή τη δράση και να κάνουμε κι άλλα πράγματα μετά την ολοκλήρωση της. Μετά την ολοκλήρωση της καμπάνιας, θα εξηγήσουμε πως θα γίνει μια πιο μεγάλη και μόνιμη καμπάνια, στην οποία θα καλέσουμε και κάποιους άλλους για να βοηθήσουμε όσο το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους», ανέφερε η κ. Παύλου. 

Θέλοντας να καθησυχάσει ακόμα και τους πιο καχύποπτους ως προς το πού πηγαίνουν τα χρήματα που δίνει ο κόσμος, η κ. Παύλου, ξεκαθάρισε ότι, «εμείς έχουμε σκοπό μέχρι τις 31 Ιανουαρίου, όλα τα αποθέματα να κεραστούν στους ανθρώπους που έχουν ανάγκη. Σκοπός μας να δοθούν όλα μέσω των φιλανθρωπιών που έχουμε εντοπίσει, στους συνανθρώπους μας που έχουν ανάγκη».

Θέλησε παράλληλα να στείλει το μήνυμα, ότι όλοι μαζί ενωμένοι, μπορούμε να κάνουμε τον κόσμο καλύτερο και ιδιαίτερα σ’ αυτή τη δύσκολη περίοδο, όπου η πανδημία έχει δημιουργήσει πολλά οικονομικά προβλήματα στον κόσμο.

«Παρατηρείται ότι τόσο στην κρίση του 2013, αλλά και τώρα με την πανδημία, πως ο εθελοντισμός δεν είναι κάτι που κάνουμε μόνο τις γιορτές. Οι Κύπριοι, και γενικότερα ο κόσμος της Κύπρου, αγκαλιάζει τέτοιου είδους ενέργειες. Έχουμε αποφασίσει όπως το «κερασμένο με αγάπη», να γίνει κάτι πιο μόνιμο και πιο μεγάλο. Ευελπιστούμε ότι θα το αγκαλιάσουν και περισσότεροι οργανισμοί, αλλά και περισσότερος κόσμος, ώστε να ενταχθούν όσοι πιο πολλοί γίνεται σε αυτό το κίνημα και με αυτό τον τρόπο να προσφέρουμε αγάπη στους γύρω μας».

Αυτές τις γιορτές ας κεράσουμε όλοι με αγάπη ένα συνάνθρωπό μας. Ας δώσουμε ένα παράδειγμα σε όλους, ότι τις μάχες, τις δίνουμε όλοι μαζί, χέρι-χέρι.  

Σημειώνεται ότι το Presse Café ανέλαβε την διοργάνωση, ενώ προχώρησε σε μείωση τιμών του προπληρωμένου καφέ/snack. Για κάθε προπληρωμένη αγορά, η εταιρεία Infocredit Group θα κάνει την αντίστοιχη εισφορά, ενισχύοντας την προσπάθεια αυτή και αυξάνοντας τον αριθμό των διαθέσιμων καφέ/snack που θα δοθούν.

Δειτε Επισης

Ένας χρόνος από την τραγωδία στα Τέμπη... Το δρομολόγιο θανάτου με 57 νεκρούς
Δεν υποχωρεί η σκόνη, στους 21 βαθμούς Κελσίου η θερμοκρασία
Ψηφίζει για Λακατάμια και ξεκαθαρίζει το σκηνικό για Ευρωεκλογές το ΔΗΚΟ
Μητέρες φεύγουν από τη δουλειά για να θηλάσουν-Ανάγκη για δημιουργία χώρων θηλασμού
Το ντόμινο ασύγγνωστών λαθών στην υπόθεση Θανάση Νικολάου
Αυτοί είναι οι μαγικοί αριθμοί της κλήρωσης του Τζόκερ
Πάρκο στη μνήμη της οικογένειας Θεμιστοκλέους εγκαινίασε η Άννα Αριστοτέλους
Πυροτεχνουργοί του στρατού ανάμεσα στους συλληφθέντες της Αντιτρομοκρατικής στην Ελλάδα
Εισαγγελική παρέμβαση για τις συνθήκες θανάτου της Μαίρης Χρονοπούλου
Έκοβε βόλτες με πιστόλι μέσα στο αυτοκίνητο-Χειροπέδες σε 34χρονο