Ζητούν αναβάθμιση των ψηφιακών υποδομών των σχολείων ΟΕΛΜΕΚ και ΠΟΕΔ

Την αναβάθμιση των ψηφιακών υποδομών των σχολείων ζητούν επιτακτικά, οι εκπαιδευτικές οργανώσεις ΟΕΛΜΕΚ και ΠΟΕΔ.
 
Σύμφωνα με κοινή ανακοίνωση των δύο εκπαιδευτικών οργανώσεων, οι πρωτόγνωρες συνθήκες που περνά και η Κύπρος λόγω της πανδημίας COVID-19, έχουν αναδείξει έντονα την ανάγκη χρήσης της τεχνολογίας στην εκπαίδευση, ώστε να καλυφθούν οι ανάγκες τόσο της διά ζώσης εκπαίδευσης όσο και της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης.
 
Ταυτόχρονα, η πανδημία του COVID-19 ανέδειξε τα μεγάλα κενά και τις ελλείψεις σε θέματα κατάλληλου τεχνολογικού εξοπλισμού και συνδεσιμότητας των σχολείων στο διαδίκτυο.
 
Οι Εκπαιδευτικές Οργανώσεις ΟΕΛΜΕΚ και ΠΟΕΔ  έχουν επισημάνει εδώ και πολλούς μήνες, από την έναρξη της πανδημίας και μετά, τα  προβλήματα και τις ελλείψεις, ζητώντας επιτακτικά την αναβάθμιση των ψηφιακών υποδομών των σχολείων.
 
Παράλληλα, οι Εκπαιδευτικές Οργανώσεις επισήμαναν τις ελλείψεις που έχουν πολλοί μαθητές/τριες σε θέματα εξοπλισμού και σύνδεσης στο διαδίκτυο, γεγονός που αυξάνει την πιθανότητα διεύρυνσης των εκπαιδευτικών ανισοτήτων.

Σημειώνουν ότι, παρά τις επισημάνσεις των Εκπαιδευτικών Οργανώσεων, τα  προβλήματα δεν έχουν επιλυθεί, έστω και αν έχουν περάσει εννιά ολόκληροι μήνες από την έναρξη της πανδημίας.
 
Σύμφωνα με την κοινή ανακοίνωση της ΟΕΛΜΕΚ και της ΠΟΕΔ, όλους αυτούς τους μήνες οι εκπαιδευτικοί καλύπτουν μεγάλο μέρος των κενών εξοπλισμού που υπάρχουν στα σχολεία με τα δικά τους μέσα, για να μπορούν να προσφέρουν ό,τι καλύτερο μπορούν στους μαθητές τους, μέσα σε αυτές τις αντίξοες συνθήκες, ενώ η διεξαγωγή της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης δεν θα ήταν δυνατή χωρίς τη χρήση του προσωπικού ηλεκτρονικού εξοπλισμού των εκπαιδευτικών.
 
Ως εκ τούτου, αναφορικά με τη δημόσια συζήτηση που προκλήθηκε από την τελευταία απόφαση του Υπουργικού Συμβουλίου, οι δύο εκπαιδευτικές οργανώσεις θεωρούν ότι αυτή αποπροσανατολίζει τη συζήτηση από τα πραγματικά προβλήματα που παρουσιάζουν οι τεχνολογικές υποδομές των σχολείων, από το ψηφιακό χάσμα που παρατηρείται μεταξύ των μαθητών/τριών και από το τεράστιο έργο που επιτελούν οι εκπαιδευτικοί όλο αυτό το διάστημα, για να καλύψουν τις μορφωτικές ανάγκες των μαθητών/τριών τους.
 
Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση, είναι ευθύνη της Πολιτείας να μεριμνήσει για τα πιο πάνω, «κάτι που δυστυχώς δεν έχει καταφέρει μέχρι σήμερα, παρά τις επανειλημμένες αναφορές περί ετοιμότητας».
 
Ενόψει των πιο πάνω, οι εκπαιδευτικές Οργανώσεις ΟΕΛΜΕΚ και ΠΟΕΔ αναφέρουν πως παραμένουν σταθερά προσηλωμένες στις προτεραιότητες που έχουν θέσει όλους τους προηγούμενους μήνες, που είναι να εξοπλιστούν κατάλληλα όλα τα σχολεία και να διασφαλιστεί ότι όλα τα παιδιά έχουν τον κατάλληλο τεχνολογικό εξοπλισμό, για να συμμετέχουν ισότιμα στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση.
 
Πηγή: ΚΥΠΕ

Δειτε Επισης

Αυτοί είναι οι τυχεροί αριθμοί της κλήρωσης του Τζόκερ
Συνεχίζει τη μάχη για αποκατάσταση της ηλεκτροδότησης η ΑΗΚ-Χωρίς ρεύμα μόνο η Κισόυσα
Ασταμάτητο το κύμα αλληλεγγύης στις πυρόπληκτες περιοχές-Στήριξη από πανεπιστήμια, Τράπεζα Κύπρου και ΟΕΛΜΕΚ
Στα 104 τετραγωνικά χιλιόμετρα η τελική έκταση της καμένης γης από τη φονική πυρκαγιά-Ολοκληρώθηκε η χαρτογράφηση
Παραχώρησε οικονομική ενίσχυση στις αρχές της Τ.Α. για το WasteFreeCyprus το Υπουργείο Γεωργίας
Οδηγίες ΥΠΕΣ στους πυρόπληκτους για το πώς θα λάβουν την κρατική αποζημίωση
Καταγγέλλει λογαριασμούς «με αμφιβόλου εγκυρότητας περιεχόμενο» το Υφ. Τουρισμού-Ενημερώνει για τους επίσημους
Υπερδιπλασιάστηκαν οι δαπάνες της Κύπρου για έρευνα και ανάπτυξη-Διέθεσε 150 ευρώ ανά κάτοικο
Τεράστιο και δυσεπίλυτο πρόβλημα οι παράνομοι σκυβαλότοποι-Σωρεία καταγγελιών στο δήμο Κουρίου
Δημιουργήθηκαν κέντρα ψυχολογικής υποστήριξης για τους πληγέντες από πυρκαγιές