The 7th Advertising, Marketing & Communication Conference
07:09 - 10 Νοεμβρίου 2020

Το «7th Advertising, Marketing and Communication Conference», το οποίο παρουσιάζει η Webarts την Τετάρτη 18 Νοεμβρίου 2020 διαδικτυακά, έρχεται φέτος ανανεωμένο ως μετεξέλιξη του ετήσιου Brand Congress.
Σε έναν συνεχώς μεταβαλλόμενο κόσμο πώς μπορεί ένα brand να ξεχωρίζει ανάμεσα στα πολλά και να παραμένει στις υψηλές θέσεις προτίμησης των πελατών; Η απάντηση έγκειται στη στρατηγική που στοχεύει στην παροχή προστιθέμενης αξίας στην εμπειρία του πελάτη με την εταιρεία. Κύριος στόχος του συνεδρίου, λοιπόν, είναι να αναδείξει την αναγκαιότητα και τη σημαντικότητα μιας σταθερά μοναδικής εμπειρίας του πελάτη καθ’ όλη τη διάρκεια του «ταξιδιού» του, από την διαφήμιση του προϊόντος ή της υπηρεσίας μέχρι και την αγορά, μέσα από τα επιτυχημένα case studies από διεθνούς φήμης brands.
Μη χάσετε, μεταξύ άλλων, τους πιο κάτω εκλεκτούς ομιλητές:
Το συνέδριο θα διεξαχθεί στην αγγλική και ελληνική. Για περισσότερες πληροφορίες αναφορικά με το περιεχόμενό του, κάντε κλικ εδώ.
Για ηλεκτρονικές εγγραφές, κάντε κλικ εδώ.
Οργανωτής: IMH
Κύριος Χορηγός: Webarts
Χορηγοί: Great Place to Work®, IMR/University of NicosiaTM
Aκαδημαϊκός Συνεργάτης: Πανεπιστήμιο UCLan Cyprus
Coffee Sponsor: Gloria Jean’s Coffees
Χορηγοί Επικοινωνίας: Alpha Κύπρου, περιοδικό IN Business και πόρταλ REPORTER
Με τη στήριξη: Του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Κύπρου, του Συνδέσμου Διαφήμισης Επικοινωνίας Κύπρου και του Κυπριακού Οργανισμού Εκδοτών Διαδικτύου
Για περισσότερες πληροφορίες, κόστος συμμετοχής και εγγραφές, επικοινωνήστε με την IMH: τηλέφωνο: 22505555 │ φαξ: 22679820
ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com
ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com
Σε έναν συνεχώς μεταβαλλόμενο κόσμο πώς μπορεί ένα brand να ξεχωρίζει ανάμεσα στα πολλά και να παραμένει στις υψηλές θέσεις προτίμησης των πελατών; Η απάντηση έγκειται στη στρατηγική που στοχεύει στην παροχή προστιθέμενης αξίας στην εμπειρία του πελάτη με την εταιρεία. Κύριος στόχος του συνεδρίου, λοιπόν, είναι να αναδείξει την αναγκαιότητα και τη σημαντικότητα μιας σταθερά μοναδικής εμπειρίας του πελάτη καθ’ όλη τη διάρκεια του «ταξιδιού» του, από την διαφήμιση του προϊόντος ή της υπηρεσίας μέχρι και την αγορά, μέσα από τα επιτυχημένα case studies από διεθνούς φήμης brands.
Μη χάσετε, μεταξύ άλλων, τους πιο κάτω εκλεκτούς ομιλητές:
- Παντελής Βλαδιμήρου, Διευθύνων Σύμβουλος, Webarts
- Δημοσθένης Παπαδόπουλος, Marketing Analytics Assistant Manager, Adidas Ολλανδίας
- Nick Wilsdon, SEO Lead - Global Channel Optimisation, Vodafone Ηνωμένου Βασιλείου
- Nikola Guberinic, Digital Commerce Manager, Coca-Cola Σερβίας
- Diego Cavallini, Digital Marketing Director, Crocs Ολλανδίας
- Leonardo Piumi, Creative Producer, Philips Ολλανδίας
- Stephanie Hadjijoseph, Marketing Manager Cough & Cold (UK, Ireland), Johnson & Johnson Ηνωμένου Βασιλείου
- Dr. Olga Kvasova, Assistant Professor of Marketing at the School of Business and Management, Course Leader of BA (Hons) Advertising and Marketing Communications, University of Central Lancashire Cyprus (UCLan Cyprus)
- Carina Ahlberg, Head of Customer Experience, Business Development, Volkswagen Group Σουηδίας
Το συνέδριο θα διεξαχθεί στην αγγλική και ελληνική. Για περισσότερες πληροφορίες αναφορικά με το περιεχόμενό του, κάντε κλικ εδώ.
Για ηλεκτρονικές εγγραφές, κάντε κλικ εδώ.
Οργανωτής: IMH
Κύριος Χορηγός: Webarts
Χορηγοί: Great Place to Work®, IMR/University of NicosiaTM
Aκαδημαϊκός Συνεργάτης: Πανεπιστήμιο UCLan Cyprus
Coffee Sponsor: Gloria Jean’s Coffees
Χορηγοί Επικοινωνίας: Alpha Κύπρου, περιοδικό IN Business και πόρταλ REPORTER
Με τη στήριξη: Του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Κύπρου, του Συνδέσμου Διαφήμισης Επικοινωνίας Κύπρου και του Κυπριακού Οργανισμού Εκδοτών Διαδικτύου
Για περισσότερες πληροφορίες, κόστος συμμετοχής και εγγραφές, επικοινωνήστε με την IMH: τηλέφωνο: 22505555 │ φαξ: 22679820
ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com
ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com