Να μην προχωρήσουν στην αναβαθμολόγηση των γραπτών τετραμήνων καλεί η ΟΕΛΜΕΚ τους καθηγητές
17:30 - 09 Ιανουαρίου 2020

Παράνομη θεωρεί η ΟΕΛΜΕΚ τη διαδικασία αναβαθμολόγησης δοκιμίου γραπτής αξιολόγησης εξεταζόμενου μαθήματος για το α’ τετράμηνο 2020.
Σε ανακοίνωση της, η ΟΕΛΜΕΚ αναφέρει ότι η Οργάνωση θεωρεί παράνομη τη διαδικασία αναβαθμολόγησης δοκιμίου γραπτής αξιολόγησης εξεταζόμενου μαθήματος για το α’ τετράμηνο 2020, όπως αυτή αναγράφεται στο ηλεκτρονικό μήνυμα ημερομηνίας 8 Ιανουαρίου 2020 και η οποία στάληκε στις σχολικές μονάδες από τον Προϊστάμενο Υπηρεσίας Συντονισμού Εξετάσεων Τετραμήνων ΥΠΠΑΝ.
«Ως εκ τούτου, καλούμε τους συναδέλφους να μην προχωρήσουν σε καμία αναβαθμολόγηση γραπτών δοκιμίων με βάση την συγκεκριμένη διαδικασία, αλλά να εξακολουθήσουν να τηρούν τη διαδικασία αναβαθμολόγησης όπως αυτή προνοείται μέσα από τους Κανονισμούς Λειτουργίας των Σχολείων και συγκεκριμένα στο άρθρο 17(3) «Έλεγχος αναβαθμολόγησης γραπτών δοκιμίων», όπου καθορίζεται επακριβώς η διαδικασία αναβαθμολόγησης γραπτών δοκιμίων», καταλήγει.
Σε ανακοίνωση της, η ΟΕΛΜΕΚ αναφέρει ότι η Οργάνωση θεωρεί παράνομη τη διαδικασία αναβαθμολόγησης δοκιμίου γραπτής αξιολόγησης εξεταζόμενου μαθήματος για το α’ τετράμηνο 2020, όπως αυτή αναγράφεται στο ηλεκτρονικό μήνυμα ημερομηνίας 8 Ιανουαρίου 2020 και η οποία στάληκε στις σχολικές μονάδες από τον Προϊστάμενο Υπηρεσίας Συντονισμού Εξετάσεων Τετραμήνων ΥΠΠΑΝ.
«Ως εκ τούτου, καλούμε τους συναδέλφους να μην προχωρήσουν σε καμία αναβαθμολόγηση γραπτών δοκιμίων με βάση την συγκεκριμένη διαδικασία, αλλά να εξακολουθήσουν να τηρούν τη διαδικασία αναβαθμολόγησης όπως αυτή προνοείται μέσα από τους Κανονισμούς Λειτουργίας των Σχολείων και συγκεκριμένα στο άρθρο 17(3) «Έλεγχος αναβαθμολόγησης γραπτών δοκιμίων», όπου καθορίζεται επακριβώς η διαδικασία αναβαθμολόγησης γραπτών δοκιμίων», καταλήγει.
Τοποθέτηση και για τις εξετάσεις ECDL
Η ΟΕΛΜΕΚ τοποθετήθηκε και στο θέμα των εξετάσεων ECDL, αναφέροντας ότι η υιοθέτηση οποιασδήποτε μορφής εξωτερικών εξετάσεων ECDL, πιστοποίηση γλωσσομάθειας κ.ο.κ. αντιστρατεύεται τις προσδιοριστικές αρχές του Δημόσιου Σχολείου και συνεπώς δεν μπορούν να γίνουν αποδεκτές.
Η ΟΕΛΜΕΚ τοποθετήθηκε και στο θέμα των εξετάσεων ECDL, αναφέροντας ότι η υιοθέτηση οποιασδήποτε μορφής εξωτερικών εξετάσεων ECDL, πιστοποίηση γλωσσομάθειας κ.ο.κ. αντιστρατεύεται τις προσδιοριστικές αρχές του Δημόσιου Σχολείου και συνεπώς δεν μπορούν να γίνουν αποδεκτές.
Σε ανακοίνωση η ΟΕΛΜΕΚ προσθέτει και τα εξής:
«H ΠΣΓΑ, στηριζόμενη σε πάγιες και διαχρονικές αρχές της Οργάνωσης, θεωρεί ότι η εισαγωγή των ECDL, μιας εξέτασης την οποία αντιπροσωπεύει μια ιδιωτική εταιρεία, στα Γυμνάσια αντιστρατεύεται τις προσδιοριστικές αρχές του Δημόσιου Σχολείου.
Δεν μπορεί η ύλη των ECDL να αντικαθιστά ως πλήρες πακέτο το αναλυτικό πρόγραμμα στα Γυμνασιακά μαθήματα πληροφορικής. Γι’ αυτό η ΟΕΛΜΕΚ καλεί όλους τους καθηγητές Πληροφορικής όπως μην προβαίνουν σε καμιά απολύτως ενέργεια που αφορά την προετοιμασία και εκτέλεση των εξετάσεων ECDL αφού είναι εκτός του προσανατολισμού του Δημόσιου Σχολείου και συνεπώς δεν μπορούν να υπηρετούν μέσα από τα Δημόσια Σχολεία μια εταιρεία Ιδιωτικών συμφερόντων», καταλήγει.
Πηγή: ΚΥΠΕ