Ξεκινά διάλογο με όλους τους φορείς για τις εξετάσεις τετραμήνων ο Προδρόμου

Με τα αποτελέσματα των εξετεάσεων τετραμήνου μπορούμε να αξιολογήσουμε στη βάση των δεικτών επάρκειας, είπε σήμερα ο Υπουργός Παιδείας, Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας κ. Πρόδρομος Προδρόμου.
 
Σε δηλώσεις του στους δημοσιογράφους, στο Προεδρικό Μέγαρο, μετά τη συνεδρία του Υπουργικού Συμβουλίου, ο κ. Προδρόμου είπε ότι «το Υπουργικό Συμβούλιο αποφάσισε σήμερα, μετά από πρόταση του Υπουργείου, τη σύσταση επιτροπής για τους εορτασμούς για τα 200 χρόνια από την παλιγγενεσία και την επανάσταση του 1821.
 
Θα προταθεί μια επιτροπή από διακεκριμένες προσωπικότητες για να γίνουν εισηγήσεις και σχεδιασμοί για το πώς θα γιορτάσουμε του χρόνου αυτή πολύ σημαντική επέτειο».
 
Ερωτηθείς για το θέμα των εξετάσεων των τετραμήνων, ο κ. Υπουργός είπε ότι «είναι δύο οι διαστάσεις.
 
Η μια αφορά παρατηρήσεις, διαπιστώσεις που έχουμε κάνει διαδικαστικής και οργανωτικής φύσης περισσότερο, και τις επόμενες μέρες θα ξεκινήσει διάλογος με τις εκπαιδευτικές οργανώσεις, ακολούθως και με τους γονείς και ο στόχος είναι να γίνουν αυτές οι αναπροσαρμογές που χρειάζεται ώστε η διαδικασία να γίνει μέσα σε φιλικό περιβάλλον, να μη δημιουργείται πίεση ούτε επιπρόσθετα προβλήματα. Φέτος ήταν βεβαίως η πρώτη φορά και ενδεχομένως στη συνέχεια τα πράγματα θα είναι αρκετά πιο εύκολα.
 
Οι δικοί μας τεχνοκράτες έχουν καταγράψει παρατηρήσεις, έχω επισκεφθεί σχολεία, μίλησα με διευθυντές, εκπαιδευτικούς, γονείς παιδιά.
 
Ήδη υπήρξε συνεννόηση και με τους επιτελικούς του Υπουργείου που είχαν επεξεργαστεί από την αρχή τα αναλυτικά προγράμματα, το νέο σχήμα, μέσα στο οποίο εντάσσεται και αυτή η εξέταση, που κατά την άποψη μου είναι απλώς μια ρύθμιση, και καλά κάνουμε να πάψουμε να δίνουμε σημασία μόνο στα διαδικαστικά και να δούμε την ουσία.
 
Η άλλη διάσταση είναι η ουσία. Τώρα έχουμε και αποτελέσματα ενδιάμεσα τετράμηνου με τα οποία μπορούμε να αξιολογήσουμε στη βάση των δεικτών επάρκειας και όχι της ύλης.
 
Με τη λογική της πρότασης, αν ανατρέξει κανείς στην αρχική πρόταση γιατί έγινε αυτή η μεταρρύθμιση, είναι για να πάψει το σύστημα να είναι εξετασιοκεντρικό και απομνημόνευσης. Αρά, ο στόχος μας είναι αρκετά απαιτητικός και για μια νέα μορφή διδασκαλίας θα πρέπει να δούμε και τι αποδίδει η διδασκαλία, πώς έχουν εφαρμοστεί τα νέα αναλυτικά προγράμματα. Το Υπουργείο θα πρέπει να βγάλει συμπεράσματα για τη γενικότερη κατάσταση πραγμάτων. Εδώ είναι η ουσία του πράγματος και είναι κάτι που θα μελετήσουμε με κάθε προσοχή».
 
Ερωτηθείς για τα αποτελέσματα των εξετάσεων, ο κ. Υπουργός είπε ότι «δεν είναι θέμα ικανοποίησης. Τα αποτελέσματα είναι αυτά που είναι. Δείχνουν πώς προχωρά η παιδαγωγική διαδικασία μέσα στο σχολείο. Άρα, λοιπόν, πρέπει να γίνουν αναπροσαρμογές τόσο συλλογικά όσο και σε ατομικό επίπεδο».

Δειτε Επισης

Συμφωνεί με ξενόγλωσσα στα δημόσια πανεπιστήμια, διαφωνεί με αυτοχρηματοδότηση η ΠΣΕΜ
Μπαίνει σε ισχύ την Πέμπτη ο νόμος για εγγραφές και μεταβιβάσεις οχημάτων υπό ανάκληση
Μόνο ηλεκτρονικά εγγραφές για 2025-2026 σε δημοτικά και νηπιαγωγεία
Χωρίς ρεύμα λόγω βλάβης περιοχές στη Λάρνακα-Πότε θα επανέλθει
Σάλος με βιβλίο της κυπριακής συμμετοχής στη Μπιενάλε Αρχιτεκτονικής-Αποσύρεται με οδηγίες Κασσιανίδου
Κατ' άρθρον συζήτηση στην Επ. Παιδείας για ξενόγλωσσα προγράμματα δημόσιων πανεπιστημίων
Γ. Παναγιώτου: Πρωτιά Κύπρου στην ΕΕ στη μείωση της ανεργίας, η θετική πορεία θα συνεχιστεί
Κ. Ιωάννου: Συνεχίζεται η επιδότηση ανέγερσης ή επέκτασης στέγης εγκλωβισμένων
Διαδικτυακά η επανεγγραφή του ανεργιακού επιδόματος-Όσα αλλάζουν
Ετοιμάζεται τελική πρόταση για εγκλωβισμένους αγοραστές-«Θέμα χρόνου να οδηγηθεί στην Ολομέλεια»