Ξεκινά να κρύβει τον αριθμό likes το Facebook
22:51 - 28 Σεπτεμβρίου 2019
Στις αρχές του μήνα κυκλοφόρησε η φήμη ότι η Facebook θα δοκιμάσει να κρύψει τον αριθμό των likes που παίρνουν οι αναρτήσεις των χρηστών στο κοινωνικό δίκτυο της, μετά την δοκιμή που πραγματοποιήθηκε στο Instagram για ορισμένες χώρες.
Τώρα, η εταιρεία ανακοινώνει και επίσημα ότι ξεκινά αυτές τις δοκιμές, με την αρχή να γίνεται στην Αυστραλία. Από εκεί θα πάρει τα πρώτα αποτελέσματα και έπειτα θα αποφασίσει αν θα επεκτείνει την απόκρυψη των likes και σε άλλες χώρες.
Αυτό σημαίνει ότι οι χρήστες του Facebook στην Αυστραλία θα μπορούν να δίνουν το like ή το reaction τους στα posts που βλέπουν στο κοινωνικό δίκτυο, αλλά δεν θα μπορούν να δουν πόσοι ακόμη χρήστες έχουν αλληλεπιδράσει με το συγκεκριμένο post. Αυτές οι πληροφορίες, ο αριθμός των likes και των reactions, θα εμφανίζονται αποκλειστικά και μόνο στον χρήστη που έκανε την ανάρτηση.
Με αυτόν τον τρόπο, η Facebook θέλει να επιτύχει δύο πράγματα. Το πρώτο είναι οι χρήστες να πάψουν να νοιώθουν άσχημα σε περίπτωση που κάποια ανάρτηση τους δεν έχει την απήχηση που θα περίμεναν. Το δεύτερο είναι όλοι οι χρήστες, είτε είναι αυτοί που ανεβάζουν κάτι, είτε αυτοί που δίνουν το like τους, να στραφούν στην ποιότητα του περιεχομένου που μοιράζονται και όχι στο κυνήγι των likes και της επιβεβαίωσης. Άλλωστε, έχει παρατηρηθεί ότι οι χρήστες δίνουν πιο εύκολα το like τους σε κάποια ανάρτηση που έχει ήδη μαζέψει μεγάλο αριθμό.
Όσο για τους influencers, θα έχει ενδιαφέρον να δούμε πως θα συνεχιστεί η "δουλειά" τους σε περίπτωση που εξαφανιστούν τα δημόσια likes και οι καρδούλες.
Πηγή: Huffington Post
Τώρα, η εταιρεία ανακοινώνει και επίσημα ότι ξεκινά αυτές τις δοκιμές, με την αρχή να γίνεται στην Αυστραλία. Από εκεί θα πάρει τα πρώτα αποτελέσματα και έπειτα θα αποφασίσει αν θα επεκτείνει την απόκρυψη των likes και σε άλλες χώρες.
Αυτό σημαίνει ότι οι χρήστες του Facebook στην Αυστραλία θα μπορούν να δίνουν το like ή το reaction τους στα posts που βλέπουν στο κοινωνικό δίκτυο, αλλά δεν θα μπορούν να δουν πόσοι ακόμη χρήστες έχουν αλληλεπιδράσει με το συγκεκριμένο post. Αυτές οι πληροφορίες, ο αριθμός των likes και των reactions, θα εμφανίζονται αποκλειστικά και μόνο στον χρήστη που έκανε την ανάρτηση.
Με αυτόν τον τρόπο, η Facebook θέλει να επιτύχει δύο πράγματα. Το πρώτο είναι οι χρήστες να πάψουν να νοιώθουν άσχημα σε περίπτωση που κάποια ανάρτηση τους δεν έχει την απήχηση που θα περίμεναν. Το δεύτερο είναι όλοι οι χρήστες, είτε είναι αυτοί που ανεβάζουν κάτι, είτε αυτοί που δίνουν το like τους, να στραφούν στην ποιότητα του περιεχομένου που μοιράζονται και όχι στο κυνήγι των likes και της επιβεβαίωσης. Άλλωστε, έχει παρατηρηθεί ότι οι χρήστες δίνουν πιο εύκολα το like τους σε κάποια ανάρτηση που έχει ήδη μαζέψει μεγάλο αριθμό.
Όσο για τους influencers, θα έχει ενδιαφέρον να δούμε πως θα συνεχιστεί η "δουλειά" τους σε περίπτωση που εξαφανιστούν τα δημόσια likes και οι καρδούλες.
Πηγή: Huffington Post