Aπογοήτευση Παιδοβουλής γιατί οι μαθητές δεν συμμετέχουν στη διαδικασία αξιολόγησης εκπαιδευτικών

Η Παιδοβουλή εκφράζει λύπη γιατί στην πρόταση της Επιτροπής για την αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου και των Εκπαιδευτικών δεν γίνεται λόγος για οποιασδήποτε φύσεως συμμετοχή του μαθητή στην αξιολόγηση αυτή.

Σε σημερινή ανακοίνωση η Παιδοβουλή υπενθυμίζει ότι σε συνάντηση με τον Πρόεδρο και μέλη της Επιτροπής Αξιολόγησης, είχε καταθέσει υπόμνημα στο οποίο τεκμηριωμένα, επικαλούμενη μελέτες και διεθνείς πρακτικές, τόνισε τη σημασία της συμμετοχής των μαθητών στην αξιολόγηση των εκπαιδευτικών με συγκεκριμένες διαδικασίες και ανατροφοδοτική δυναμική.

"Εισηγηθήκαμε όπως οι μαθητές απαντούν σε επιστημονικά σχεδιασμένα ερωτηματολόγια, όπως γίνεται σε πολλές χώρες, τα οποία θα αποτελούν εργαλείο συλλογής δεδομένων και θα διασφαλίζουν την εγκυρότητα και αξιόπιστα της αξιολόγησης.Ως συμπληρωματικό εργαλείο αξιολόγησης, προτείναμε την τήρηση του πορτοφόλιου, προσβάσιμο από τον Εκπαιδευτικό φυσικά, τον Διευθυντή και τον Αξιολογητή, το οποίο θα μπορεί να περιλαμβάνει σχέδια μαθήματος, διδακτικό υλικό (π.χ. Φύλλα εργασίας, ηλεκτρονικές παρουσιάσεις κα.). Τα ποιοτικά αυτά δεδομένα θα μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως ντοκουμέντα που θα ενισχύσουν τα δεδομένα που θα λαμβάνονται από τα ερωτηματολόγια", αναφέρει μεταξύ άλλων η Παιδοβουλή.

Προσθέτει ακόμη πως υπέβαλε η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού από τον μαθητή "δεν πρέπει να ερμηνεύεται ως εκδικητικό μέσο του μαθητή προς αυτόν, αλλά σαν ένα καθρέφτισμα της καθημερινότητας του, που στόχο έχει την βελτίωση της ποιότητας της διδασκαλίας".

"Αποδεδειγμένα μια τέτοια διαδικασία συμβάλει μέγιστα στην ανάπτυξη εμπιστοσύνης και αμοιβαίου σεβασμού για το τελικό αποτέλεσμα" αναφέρεται στην ανακοίνωση.

"Θέλουμε να πιστεύουμε ότι οι εκπαιδευτικοί και το Υπουργείο είναι άνθρωποι με ανοικτό μυαλό που απορρίπτουν αναχρονιστικές προσεγγίσεις και στοχεύουν σε ένα εκσυγχρονισμένο σύστημα αξιολόγησης, και κατ’ επέκταση πως θα πορευτούν μαζί μας κατά την διεξαγωγή του διαλόγου που τώρα ξεκινά. Για το λόγο αυτό δηλώνουμε στη διάθεσή αυτών των γονέων, για συναντήσεις με σκοπό να αναλύσουμε περαιτέρω τις εισηγήσεις που καταθέσαμε στην Επιτροπή, την σημαντικότητά τους και το επιστημονικό τους υπόβαθρο", καταλήγει η ανακοίνωση.
 

Δειτε Επισης

Οι Ταλιμπάν, οι Takata και οι αλυσιδωτές συνέπειες των λαθών των κρατικών λειτουργών
Θετικό βήμα μεν, ελλιπές δε το κουμπί πανικού-«Για ένα θύμα που κινδυνεύει, κάθε δευτερόλεπτο μετρά»
Νέα εποχή για τη διαχείριση των τ/κ περιουσιών-Οι τρεις κατηγορίες και η μοριοδότηση που βάζει τάξη
Αυτοί είναι οι τυχεροί αριθμοί του Τζόκερ για τα 13,8 εκατ. ευρώ
Βλέπει παράθυρο ελπίδας μετά την διάσκεψη στη Νέα Υόρκη ο ΠτΔ-«Το τείχος της κατοχής δεν είναι αδιαπέραστο»
Τα ρίχνει ξανά στην Ε/κ πλευρά ο Τατάρ-«Κινείται εδώ και χρόνια στη ζώνη άνεσης της διεθνούς αναγνώρισης»
Συνεχίζει ακάθεκτος την προκλητική στάση στα κατεχόμενα ο Ερντογάν-Χαρακτήρισε «νόμιμο βήμα» την εισβολή
Μεταλλίο Εξαίρετης Προσφοράς στη Μαρίζα Κωχ-«Πρωτοστάτης στην προσπάθεια για διεθνοποίηση του Κυπριακού»
Επιμένει με τα «δύο κράτη» ανήμερα της επετείου της τουρκικής εισβολής ο Ερντογάν από τα κατεχόμενα
Μεγάλη γκάφα Ερντογάν-Χρησιμοποίησε εικόνα της ΕΟΚΑ για τον τουρκικό στρατό και τη διέγραψε αμέσως