powered by inbusiness-news-logo cbn omada-logo celebrity-logo LOGO-PNG-108

Δεν είχαν ιδέα για το μήνυμα της καμπάνιας τα Υπουργεία Μεταφορών και Υγείας

Διευκρινήσεις αναφορικά με την εκστρατεία ιδιωτικής εταιρείας για την καταπολέμηση της βίας κατά των γυναικών δίνουν με ανακοινώσεις τους τα υπουργεία Μεταφορών και Υγείας. Και τα δύο Υπουργεία σημειώνουν πως δεν είχαν γνώση για το ακριβές περιεχόμενο της εκστρατείας ενώ προσθέτουν πως ατυχώς η εταιρεία παρά τις καλές της προθέσεις, ατυχώς χρησιμοποίησε το συγκεκριμένο μήνυμα.  
 
Συγκεκριμένα το υπουργείο Μεταφορών Επικοινωνιών και Έργων, αναφέρει στην ανακοίνωση του ότι ουδέποτε έχει δώσει τη συγκατάθεσή του για την με οποιονδήποτε τρόπο υποστήριξη της συγκεκριμένης εκστρατείας. 
 
«Σημειώνεται ότι στο παρελθόν, και ειδικότερα για το έτος 2018, το Υπουργείο Μεταφορών, Επικοινωνιών και Έργων είχε αποδεχθεί να υποστηρίξει την κοινωνική εκστρατεία που πραγματοποίησε κατά το υπό αναφορά έτος, η ίδια εταιρεία, σε σχέση με κοινωνικά προβλήματα και τη νεανική παραβατικότητα.


ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ: Κάνουν πίσω τα Υπουργεία μετά τον σάλο για την σεξιστική εκστρατεία-Δεν θα ενημερώσουν… αντρίκια
 
Ως εκ τούτου, το Υπουργείο Μεταφορών, Επικοινωνιών και Έργων έχει καλέσει, με επιστολή του, την εταιρεία, να αφαιρέσει το λογότυπο του, από την εν λόγω εκστρατεία, όπως και την λανθασμένη αναφορά ότι αποτελεί ένα από τους υποστηρικτές της.
 
Επί της ουσίας του θέματος, το Υπουργείο Μεταφορών, Επικοινωνιών και Έργων έχει την άποψη ότι παρά τις προφανώς καλές προθέσεις της εταιρείας, ατυχώς η τελευταία χρησιμοποίησε ένα λανθασμένο μήνυμα, για να επιδιώξει ένα καλό σκοπό».

Την ίδια ώρα το Υπουργείο Υγείας διευκρινίζει πως τα τελευταία χρόνια είχε αποδεχθεί να υποστηρίξει σειρά κοινωνικών εκστρατειών που πραγματοποίησε η ίδια εταιρεία και αφορούσαν κοινωνικά προβλήματα και τη νεανική παραβατικότητα. Σημειώνεται ότι η στήριξη αφορούσε στην ανάρτηση των αφισών των εν λόγω εκστρατειών στα νοσηλευτήρια και τα Κέντρα Υγείας, χωρίς οποιαδήποτε άλλη δέσμευση.

«Για την περίοδο 2019-20, δόθηκε εκ νέου άδεια στην εταιρεία για την τοποθέτηση αφισών στους χώρους των νοσοκομείων. Ωστόσο, το Υπουργείο Υγείας δεν είχε γνώση για το ακριβές περιεχόμενο των εκστρατειών.

Ως εκ τούτου, το Υπουργείο Υγείας, μη υιοθετώντας το περιεχόμενο της συγκεκριμένης εκστρατείας, έχει δώσει οδηγίες όπως μην αναρτηθούν οι αφίσες στα νοσηλευτήρια και τα Κέντρα Υγείας του ΟΚΥπΥ.

Επί της ουσίας, το Υπουργείο Υγείας έχει την άποψη ότι ατυχώς η εταιρεία, παρά τις καλές τις προθέσεις να αναδείξει ένα τόσο σημαντικό και ευαίσθητο κοινωνικό θέμα, χρησιμοποίησε ένα λανθασμένο μήνυμα. Το Υπουργείο Υγείας προτρέπει τους φορείς που αναλαμβάνουν παρόμοιες πρωτοβουλίες να συνδιαμορφώνουν το περιεχόμενο των εκστρατειών με τους αρμοδίους, λαμβάνοντας υπόψη όλες τις παραμέτρους, ώστε να προβάλλεται το εκάστοτε μήνυμα στη σωστή του διάσταση».

Υπενθυμίζεται ότι χθες βράδυ και ο ΚΟΑ, ο οποίος επίσης παρουσιάζεται ως υποστηρικτής, ανακοίνωσε ότι «ουδέποτε δέχθηκε ή/και ενέκρινε αίτημα σχετικά με τη συμβολή του ως υποστηρικτής της εν λόγω καμπάνιας».
 
;