Εκφράζονται πιο άνετα με Emojis παρά τηλεφωνικώς

Φως στην επίδραση του φαινομένου των emojis στην κουλτούρα, την οικονομία και την επικοινωνία μεταξύ των ανθρώπων ρίχνει η καινούργια έρευνα της Adobe, που δημοσιεύθηκε στις 17 Ιουλίου, ανήμερα της World Emoji Day.

Στην πρώτη της έρευνα «Emoji Trend Report», η πολυεθνική λογισμικού απευθύνθηκε σε 1.000 χρήστες emojis στις ΗΠΑ να μάθει για τις συνήθειες χρήσης τους και τον ρόλο που τα emojis παίζουν στη ζωή και τις σχέσεις των χρηστών.

Η πλειονότητα των χρηστών (65%) είπε ότι αισθάνονται πιο άνετα να εκφράζουν τα συναισθήματά τους μέσω emojis αντί με τηλεφώνημα. Αυτό το νούμερο ανεβαίνει στο 83% μεταξύ των όσων ανήκουν στη λεγόμενη Generation Z, δηλαδή όσων γεννήθηκαν μεταξύ 1995 και 2010 (σύμφωνα με τη Nielsen Total Audience Report του 2017, η γενιά αυτή είναι το μεγαλύτερο τμήμα του κοινού των media).

Σχεδόν όλοι οι χρήστες emojis ανέφεραν ότι τα χρησιμοποιούν για να ελαφρύνουν το κλίμα σε μια κουβέντα (93%) και για να εκφράσουν την κατανόηση τους στους συνομιλητές τους (91%). Μεγάλο ποσοστό (81%) πιστεύει ότι όσοι χρησιμοποιούν emojis είναι πιο συμπαθητικοί και πιο ευπρόσιτοι.

Για να αποδείξει το πόσο διαδεδομένα είναι, πλέον, τα emojis, η έρευνα διαπιστώνει ότι το 64% είναι πρόθυμοι να κάνει αγορές χρησιμοποιώντας emojis (φαγητό: 19%, εισιτήρια κινηματογράφου: 15%, ρούχα: 13%).

Την τάση οδηγεί η πίτσα Domino’s η οποία δίνει τη δυνατότητα να παραγγείλει κάποιος με το να στείλει με το κινητό του το emoji «κομμάτι πίτσας». Το 44% των χρηστών -σχεδόν οι μισοί- δήλωσαν ότι είναι πιο πιθανό να προχωρήσουν σε αγορά προϊόντων που στη διαφήμισή τους χρησιμοποιούνται emojis.

Και πάνω από τους μισούς (58%) είπαν ότι είναι πιο πιθανό να ανοίξουν μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από μια εταιρεία αν στο «Θέμα» υπάρχει emoji.

Πέραν όλων αυτών, η έρευνα δείχνει ότι τα τρία πιο αγαπημένα emojis των χρηστών είναι, κατά σειράν, το «πρόσωπο με δάκρυα χαράς», η κλασική «καρδούλα» και το «πρόσωπο που στέλνει ένα φιλάκι».

«Η αγάπη, η ευτυχία και η λύπη είναι τα τρία συναισθήματα που εκφράζουν πιο πολύ οι χρήστες χρησιμοποιώντας emojis» σημειώνεται στην έκθεση.

Σε ερώτηση για τα πλεονεκτήματα των emojis, οι χρήστες ανέφεραν την ικανότητα να επικοινωνούν πέραν των γλωσσικών φραγμάτων (94%) και την ικανότητα να γνωστοποιούν αμέσως σκέψεις και ιδέες (90%).

Θετικός είναι ο αντίκτυπος των emojis και στο εργασιακό περιβάλλον: το 61% των ερωτηθέντων ανταλλάσσουν emojis την ώρα που εργάζονται.

Τέλος, η πλειονότητα θεωρεί ότι θετικά λειτουργούν τα emojis όσον αφορά το πόσο συμπαθητικός είναι κάποιος (78%), το πόσο αξιόπιστος είναι κάποιος ή κάτι (63%), αλλά και καθιστούν πιο αξιόπιστα τα καλά νέα (74%).

ΠΗΓΗ: ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΤΥΠΟΣ

Δειτε Επισης

Ο «δείκτης πίτσας» στις ΗΠΑ είχε προβλέψει την ισραηλινή επίθεση στο Ιράν
Επικό ξέσπασμα Κινέζας επιβάτιδας στο αεροδρόμιο του Μιλάνο-Κυλιόταν στο πάτωμα για υπέρβαρη βαλίτσα
Δώδεκα χρόνια ψάχνει σε χωματερή σκληρό δίσκο με το κλειδί για 732 εκατ. ευρώ σε Bitcoin
Πτήση γεμάτη… νέες τρίχες-Το φαινόμενο μεταμόσχευσης μαλλιών στην Τουρκία
Συγγραφέας έκανε παρουσίαση βιβλίου και... δεν πήγε κανείς
Viral νονά στην Ελλάδα, έπιασαν φωτιά τα μαλλιά της-«Φοβόμουν την Ανάσταση και το έπαθα σε βάφτιση»
Ο πλουσιότερος YouTuber του κόσμου δηλώνει… άφραγκος-Ζήτησε δανεικά από τη μητέρα του για τον γάμο του
Η CIA «είδε» εξωγήινους στη Σελήνη, μυστική βάση με πύργους και ανθρωποειδή
Προφυλακτικό 200 ετών με «άτακτη» εικονογράφηση θα εκτεθεί σε ολλανδικό μουσείο
ΒΙΝΤΕΟ: Καμπίνα αεροπλάνου γέμισε καπνό μετά από έκρηξη power bank λίγο μετά την απογείωση