H άγνωστη ιστορία του Αρχηγού Φλωράκη-Το βιβλίο που έμεινε ημιτελές

Δεκαεπτά χρόνια συμπληρώνονται σήμερα από το μαύρο ξημέρωμα της 10ης Ιουλίου 2002, όταν το μοιραίο Bell στο οποίο επέβαιναν, ο αείμνηστος Αρχηγός της Εθνικής Φρουράς Ευάγγελος Φλωράκης και άλλα τέσσερα μέλη της Εθνικής Φρουράς, συνετρίβη κοντά στο χωριό Κούκλια της Πάφου.
 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ:«Μας έφεραν λιωμένη τη βέρα του, αποφασίσαμε σε δύο μέρες για όλη τη ζωή μας»
 
Ο δημοσιογράφος Λάζαρος Μαύρος που έζησε από κοντά τον αείμνηστο Αρχηγό, με ανάρτηση του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, περιγράφει μια ιστορία που έμεινε… ημιτελής.
 
Όπως εξηγεί, μετά το «Εγχειρίδιο Πολιτών-Οπλιτών» που ήταν έτοιμο να εκδοθεί, ήταν έτοιμο να τυπωθεί και το δεύτερο μέρος του βιβλίου, υπό τον τίτλο «Εγχειρίδιο Σκοπευτών Εθνικής Φρουράς».
 
«Το είχε μελετήσει ο Αρχηγός Φλωράκης (συν-τυφεκιοφόρος στα πεδία βολής), το είχε στο γραφείο του κι απέμενε να γράψει ο ίδιος τον πρόλογο. Δεν προλάβαμε», αναφέρει ο δημοσιογράφος.
 
Έτσι, το «εγχειρίδιο» ενσωματώθηκε στο βιβλίο Αφιέρωμα στον Αρχηγό Φλωράκη», που εκδόθηκε το επόμενο έτος.
 
Αυτούσια η ανάρτηση του Λάζαρου Μαύρου:
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ:O Αρχηγός των ακαριαίων αποφάσεων και η ατυχία όσων δεν τον γνώρισαν

Δειτε Επισης

Αντιδρά στο πρόστιμο για το αντλιοστάσιο ο ΕΟΑ Λευκωσίας-«Οι εργασίες ήταν επιτακτικές και νόμιμες»
Διαφωνία για περικοπή επιχορήγησης ηλεκτρικών αυτοκινήτων εκφράζει ο ΣΕΜΗΟ
Αισιόδοξος για θετική κατάληξη σε συζητήσεις για ΑΤΑ ο Παναγιώτου-Οι εκτιμήσεις εργαζομένων και εργοδοτών
Μισθολογικές αυξήσεις και ωφελήματα διεκδικεί το Ωρομίσθιο Κυβερνητικό Προσωπικό
«Οι καταναλωτές χάνουν τη δυνατότητα αγοράς ηλεκτρικού οχήματος»-Διαφωνία ΣΕΜΗΟ για την περικοπή χορηγιών
Βροχές και μεμονωμένες καταιγίδες στο καιρικό μενού-Στους 26 βαθμούς η θερμοκρασία
Όαση στο υδατικό οι κινητές μονάδες αφαλάτωσης-«Καλοδεχούμενες, αλλά δεν είναι μόνιμη λύση»
«Η νομοθεσία του 2020 για την ενδοσχολική βία ακόμη δεν εφαρμόστηκε»-Καρφιά στην πρόταση Χαρτσιώτη για μειωμένες διαγωγές
Αυτοί είναι οι μαγικοί αριθμοί για τα 3,6 εκατομμύρια Τζόκερ
Συνολικά 86 επικίνδυνα προϊόντα στο ευρωπαϊκό σύστημα RAPEX την περασμένη βδομάδα