Η Καλή Στρατηγική κάνει το Καλό Brand
20:51 - 08 Μαΐου 2019

Αυτό το event αλλάζει τους κανόνες και κάνει την ανατροπή. Το φετινό “6th Brand Congress”, είναι σίγουρο ότι θα μας εκπλήξει διαφορετικά αφού γίνεται πολυπρόσωπο. Έγκριτοι Brand & Marketing Managers ταξιδεύουν από όλο τον κόσμο για να παρουσιάσουν τις ομιλίες τους και να εστιάσουν στο πώς η διάδραση, οι προτιμήσεις και συνήθειες των πελατών συχνά καθορίζουν το Μάρκετινγκ ενός προϊόντος ή υπηρεσιών. Το ανανεωμένο “6th Brand Congress” δίνει ραντεβού την Παρασκευή 24 Μαΐου 2019 στο ξενοδοχείο Hilton Park, στη Λευκωσία. Εξέλιξε το brand σου και αφηγήσου τη δική σου ιστορία μέσα από σωστή στρατηγική, χτίζοντας μια δυναμική και πρωτότυπη εμπορική επωνυμία.
Φέτος, το Brand Congress συγκεντρώνει Brand & Marketing Managers, οι οποίοι θα αναλύσουν τις καινοτόμες στρατηγικές που ακολουθούν στην πετυχημένη πορεία των brands τους. Ανάμεσα στους ομιλητές, είναι η Daniela Busseni, Head of Category Development – Sweet Treats της Premier Foods στο Ηνωμένο Βασίλειο. H κα Busseni, στην ανάλυσή της θα εξηγήσει το πώς μπορείς να βελτιώσεις την ιδιότητα και το προφίλ μιας μάρκας, ώστε να αναπτυχθεί και να μεγαλώσει αντίστοιχα ο αντίκτυπός της. Η Daniella Busseni εργάζεται στον χώρο του Retail και Marketing εδώ και 10 έτη, μετρώντας 6 χρόνια στην Premier Foods. Πρόκειται για μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες στο Ηνωμένο Βασίλειο που αντιπροσωπεύει μεγάλα Brands, όπως: Cadbury, Bachelors’, OXO, Marvel, Atora κ.ά.. Η κα Busseni θα δείξει πώς ένας κολοσσός μπορεί μέσα από τη σωστή διαχείριση και τοποθέτηση των brands του να τα αναπτύξει περεταίρω.
Μάθε στην πράξη πώς αλλάζει και διαμορφώνεται ο κόσμος των Εμπορικών Επωνυμιών, πώς επικοινωνούν σήμερα εταιρείες-κολοσσοί με τους πελάτες τους και τι επηρεάζει τελικά τους κανόνες του Μάρκετινγκ και της Προβολής, καθώς και την ίδια την επιτυχία του ίδιου ενός Brand.
Σε ποιους Απευθύνεται
Το Συνέδριο απευθύνεται προς: διευθύνοντες συμβούλους και άλλα διευθυντικά στελέχη κυπριακών επιχειρήσεων όλων των κλάδων και μεγεθών, διευθυντές και στελέχη Μάρκετινγκ, Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων, διαφημιστικά γραφεία, γραφεία κι επαγγελματίες Παροχής Υπηρεσιών Επικοινωνίας, γραφεία Δημοσίων Σχέσεων και Digital Strategy, γραφεία κι επαγγελματίες Παροχής Υπηρεσιών social media, καθώς και στελέχη Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας (ΜΜΕ).
Για περισσότερες Πληροφορίες σχετικά με το πρόγραμμα του Συνεδρίου, κάντε κλικ εδώ:
https://www.imhbusiness.com/en/6th-brand-congress#pdf-program-link
Για να δηλώσετε Συμμετοχή, κάντε κλικ εδώ:
https://www.imhbusiness.com/en/6th-brand-congress#registration
Πληροφορίες
Οργάνωση: ΙΜΗ
Χορηγοί (μέχρι τώρα): The Entertainer, ΙMR/University of Nicosia™, Nescafé & OJO Sun&glasses
Υποστηρικτής: K Cineplex
Conference Experience Sponsor: Conferience
Χορηγοί Επικοινωνίας: ALPHA Κύπρου, Περιοδικό ΙΝ Βusiness, και REPORTER
Υπό την αιγίδα: του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Κύπρου, του Συνδέσμου Διαφήμισης Επικοινωνίας Κύπρου και του Κυπριακού Οργανισμού Εκδοτών Διαδικτύου
Για περισσότερες πληροφορίες, κόστος συμμετοχής και εγγραφές, επικοινωνήστε με την ΙΜΗ στο τηλέφωνο: 22505555, φαξ: 22679820, ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com και ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com
Φέτος, το Brand Congress συγκεντρώνει Brand & Marketing Managers, οι οποίοι θα αναλύσουν τις καινοτόμες στρατηγικές που ακολουθούν στην πετυχημένη πορεία των brands τους. Ανάμεσα στους ομιλητές, είναι η Daniela Busseni, Head of Category Development – Sweet Treats της Premier Foods στο Ηνωμένο Βασίλειο. H κα Busseni, στην ανάλυσή της θα εξηγήσει το πώς μπορείς να βελτιώσεις την ιδιότητα και το προφίλ μιας μάρκας, ώστε να αναπτυχθεί και να μεγαλώσει αντίστοιχα ο αντίκτυπός της. Η Daniella Busseni εργάζεται στον χώρο του Retail και Marketing εδώ και 10 έτη, μετρώντας 6 χρόνια στην Premier Foods. Πρόκειται για μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες στο Ηνωμένο Βασίλειο που αντιπροσωπεύει μεγάλα Brands, όπως: Cadbury, Bachelors’, OXO, Marvel, Atora κ.ά.. Η κα Busseni θα δείξει πώς ένας κολοσσός μπορεί μέσα από τη σωστή διαχείριση και τοποθέτηση των brands του να τα αναπτύξει περεταίρω.
Μάθε στην πράξη πώς αλλάζει και διαμορφώνεται ο κόσμος των Εμπορικών Επωνυμιών, πώς επικοινωνούν σήμερα εταιρείες-κολοσσοί με τους πελάτες τους και τι επηρεάζει τελικά τους κανόνες του Μάρκετινγκ και της Προβολής, καθώς και την ίδια την επιτυχία του ίδιου ενός Brand.
Σε ποιους Απευθύνεται
Το Συνέδριο απευθύνεται προς: διευθύνοντες συμβούλους και άλλα διευθυντικά στελέχη κυπριακών επιχειρήσεων όλων των κλάδων και μεγεθών, διευθυντές και στελέχη Μάρκετινγκ, Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων, διαφημιστικά γραφεία, γραφεία κι επαγγελματίες Παροχής Υπηρεσιών Επικοινωνίας, γραφεία Δημοσίων Σχέσεων και Digital Strategy, γραφεία κι επαγγελματίες Παροχής Υπηρεσιών social media, καθώς και στελέχη Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας (ΜΜΕ).
Για περισσότερες Πληροφορίες σχετικά με το πρόγραμμα του Συνεδρίου, κάντε κλικ εδώ:
https://www.imhbusiness.com/en/6th-brand-congress#pdf-program-link
Για να δηλώσετε Συμμετοχή, κάντε κλικ εδώ:
https://www.imhbusiness.com/en/6th-brand-congress#registration
Πληροφορίες
Οργάνωση: ΙΜΗ
Χορηγοί (μέχρι τώρα): The Entertainer, ΙMR/University of Nicosia™, Nescafé & OJO Sun&glasses
Υποστηρικτής: K Cineplex
Conference Experience Sponsor: Conferience
Χορηγοί Επικοινωνίας: ALPHA Κύπρου, Περιοδικό ΙΝ Βusiness, και REPORTER
Υπό την αιγίδα: του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Κύπρου, του Συνδέσμου Διαφήμισης Επικοινωνίας Κύπρου και του Κυπριακού Οργανισμού Εκδοτών Διαδικτύου
Για περισσότερες πληροφορίες, κόστος συμμετοχής και εγγραφές, επικοινωνήστε με την ΙΜΗ στο τηλέφωνο: 22505555, φαξ: 22679820, ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com και ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com
