Game of Thrones: Χωρίς τέλος οι γκάφες-Τελικά ο καφές δεν ήταν από τα Starbucks

Τι κι αν η παραγωγή φρόντισε να "σβήσει" ψηφιακά και με συνοπτικές διαδικασίες την κούπα με τον καφέ που εξόργισε τους φαν της σειράς στο τελευταίο επεισόδιο; Η Starbucks απόλαυσε τζάμπα διαφήμιση αξίας δισ. δολαρίων, ενώ μόνο με ανέκδοτο μοιάζει η αποκάλυψη ότι τελικά ο καφές δεν ήταν δικός της, αλλά μιας μικρής "ταπεινής" ιρλανδικής αλυσίδας...

Το Game of Thrones μπορεί να είναι φαινόμενο, επικό, πανάκριβο, συναρπαστικό και καθηλωτικό για εκατομμύρια ανθρώπους στον πλανήτη, αλλά αυτή την εβδομάδα αποδείχθηκε περίτρανα και πανηγυρικά ότι απέχει μακράν από το να είναι "τέλειο". Και δεν είναι απλά η γκάφα με την κούπα καφέ των Starbucks που εμφανίστηκε μπροστά από την Ντενέρις στο τελευταίο επεισόδιο προκαλώντας παγκόσμιο σάλο στους κόλπους των φαν. Αυτά συμβαίνουν και στις καλύτερες οικογένειες όπως σοφά λέει η λαϊκή ρήση. Όταν όμως έχει στηθεί ένα τεράστιο επικοινωνιακό πανηγύρι γύρω από αυτή την γκάφα, με την Starbuks να μοιάζει να έχει κερδίσει διαφημιστικό τζακ-ποτ αξίας πολλών δισ. δολαρίων, μόνο και μόνο για να αποκαλυφθεί ότι ο "latte της ντροπής" ήταν τελικά από το... καφέ της γειτονιάς, τότε οι φαν δικαιολογημένα νιώθουν ότι το γόητρο της σειράς έχει υποστεί σοβαρό πλήγμα.

Έσβησαν τον καφέ από την τάβλα...

Πρώτα από όλα να πούμε ότι την περιβόητη κούπα με τον καφέ, η εταιρεία παραγωγής την εξαφάνισε... νύχτα από τα πλάνα χάρη στα θαύματα των ψηφιακών εφέ.

Με ειδική επεξεργασία, ο καφές εξαφανίστηκε από το τραπέζι του συμβουλίου των Συμμάχων του Βορρά και στη θέση του έμειναν μόνο οι κούπες με το κρασί που υποτίθεται ότι πίνουν οι πρωταγωνιστές.

Το πλάνο ΜΕ τον καφέ...

 
 

 

Το πλάνο ΧΩΡΙΣ τον καφέ!

Όπως φαίνεται, οι παραγωγοί προτίμησαν να μαζευτούν από το "χιουμοράκι" του πρώτου 24ωρου σχετικά με τη... λάθος παραγγελία της Ντενέρις, να αποκαταστήσουν την τάξη και να υπερασπιστούν μέχρι τέλους τον τίτλο της αρτιότερης τηλεοπτικής παραγωγής στην ιστορία.

Άλλος κερνά, άλλος πίνει...

Η πιο μεγάλη γκάφα στην όλη ιστορία είναι η αποκάλυψη των τελευταίων ωρών ότι τελικά ο καφές δεν ήταν από τα Starbucks αλλά από μια τοπική αλυσίδα καφέ κοντά στο σετ των γυρισμάτων, ονόματι... Paper Cup.

Το πιο αστείο στην όλη ιστορία είναι ότι την "πάτησε" και η ίδια η Starbucks που επίσης προέβη σε "χαριτωμένες" αναρτήσεις στα social media, διαφημίζοντας παράλληλα και άλλα προϊόντα της, λες και δεν της έφτανε η τζάμπα διαφήμιση που εξασφάλισε επί ένα 48ωρο από το πουθενά. Μία διαφήμιση που, σύμφωνα με τους ειδικούς, θα της κόστιζε πάνω από 1 εκατ. δολάρια σε αγορά διαφημιστικού χρόνου και μπορεί να της αποφέρει κέρδη 2-3 δισ. δολαρίων.

Ο ιδιοκτήτης της μικρής ιρλανδικής εταιρείας πέρασε στην αντεπίθεση από την πλευρά του, επιβεβαιώνοντας ότι η Εμίλια Κλαρκ ήταν καλή πελάτισσα και έπινε από εκεί τον καφέ της και συμπληρώνοντας ότι ο είναι "αηδιαστική" η στάση του αντίπαλου "γίγαντα" που καρπώνεται τη διαφήμιση μιας μικρής και ταπεινής εταιρείας που την έχει περισσότερο ανάγκη... Τώρα που γυρίζει παιδιά, όποιος προλάβει πρώτος!

Δειτε Επισης

Αφαίρεσε σχεδόν όλες τις ταινίες με ιστορίες Παλαιστινίων δημιουργών το Netflix-Πλήθος αντιδράσεων
Η ακρόαση μουσικής μπορεί να επιταχύνει την ανάρρωση από χειρουργική επέμβαση
ΒΙΝΤΕΟ: Εντυπωσιακή η νέα δοκιμαστική πτήση του γιγαντιαίου Starship του Έλον Μασκ
Οδηγία Κομισιόν για πιο εύχρηστες ηλεκτρονικές συσκευές-Τι αλλάζει από τις 28 Δεκεμβρίου
Ανήλικες συνευρίσκονται με αγνώστους και «χάνουν» όσες μείνουν έγκυοι-Ανησυχία για το challenge
Κάθε τρία δευτερόλεπτα νοσεί κάποιος στον κόσμο με άνοια
Τι ισχύει και φέτος με την αλλαγή ώρας-Πότε ξεκινά η χειμερινή
Η επιλογή που μπορεί να «σώσει» την υγεία της μπαταρίας του iPhone
Κορίτσια φοβούνται για τις ρυτίδες από το Δημοτικό λόγω tik tok
Στην παγωμένη «Ευρώπη» το μεγαλύτερο διαστημόπλοιο της ΝΑΣΑ για πλανητική αποστολή