Στα όρια τους ελέω κατεχομένων οι πρατηριούχοι καυσίμων στην πράσινη γραμμή

Αντί να μειώνεται φαίνεται πως αυξάνεται τελικά ο αριθμός των Ελληνοκύπριων που μεταβαίνουν στα κατεχόμενα για να εφοδιάσουν τα οχήματά τους με καύσιμα, με την μείωση στην πώληση καυσίμων από πρατητήρια τα οποία γειτνιάζουν με τα οδοφράγματα, να είναι τεράστια. 
 
Αυτό είναι κάτι το οποίο επιβεβαίωσε ο Πρόεδρος του Παγκυπρίου Συνδέσμου Πρατηριούχων Στέφανος Στεφάνου, ο οποίος μιλώντας στον REPORTER εξέφρασε τη λύπη του για το γεγονός αυτό, αποκαλύπτοντας μάλιστα πως οι πωλήσεις στα πρατήρια τα οποία βρίσκονται κοντά στην Πράσινη Γραμμή, έχουν μειωθεί ραγδαία σε ποσοστό 30-40%.
 
«Δυστυχώς υπάρχει αυτή η τάση με τους συμπατριώτες μας, οι οποίοι προτιμούν να γλυτώσουν πέντε και δέκα ευρώ πηγαίνοντας στα κατεχόμενα, όπου δίνουν τα λεφτά τους για καύσιμα και όχι μόνο, διότι το πρόβλημα δεν περιορίζεται μόνο στον τομέα των καυσίμων, αλλά και σε βασικά αγαθά», τόνισε ο κ. Στεφάνου.
 
Σύμφωνα με τον ίδιο, με αυτή τους την πράξη οι Ελληνοκύπριοι βάζουν σε κίνδυνο την οικονομική υπόσταση και τη βιωσιμότητα των Ελληνοκύπριων πρατηριούχων, που γειτνιάζουν με την πράσινη γραμμή, από τη Δερύνεια μέχρι τη Λευκωσία και όπου υπάρχει αλλού οδόφραγμα. Υπέδειξε, μάλιστα, πως οι πωλήσεις αυτών των πρατηρίων έχουν μειωθεί πέραν του 30-40%.
 
Ίσως κλείσουν και πρατήρια
Όπως εξήγησε στον REPORTER ο πρόεδρος του Συνδέσμου Πρατηριούχων Κύπρου, αυτή η τάση με τον εφοδιασμό καυσίμων από τα κατεχόμενα, ξεκίνησε από πέρσι των Ιούλιο όταν προέκυψε και έγινε ευρέως γνωστή η διαφορά στις τιμές, προσθέτοντας πως είναι κάτι που συνεχίζεται με αμείωτη ένταση. 

Προειδοποίησε μάλιστα πως, αν αυτό συνεχιστεί «να είστε σίγουροι πως θα δούμε συναδέλφους μας πρατηριούχους να αναγκαστούν να κλείσουν τα πρατήρια, με τους κόπους μιας ζωής να πηγαίνουν χαμένοι».
 
Ο Παγκύπριος Σύνδεσμος Πρατηριούχων, υπενθύμισε ο κ. Στεφάνου, προέβη σε διάφορα διαβήματα, μέσω συναντήσεων με τα αρμόδια Τμήματα, αλλά και ενημερώνοντας και ευαισθητοποιώντας την κοινή γνώμη, επεξηγώντας και τις θέσεις του, χωρίς όμως όπως είπε, να υπάρξει θετική ανταπόκριση.

Για παράδειγμα, είπε ο κ. Στεφάνου, ο κόσμος δεν γνωρίζει αν η ποιότητα των καυσίμων στα κατεχόμενα είναι η ενδεικνυόμενη και αν πληροί τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές.
 
Ζημιά για τις εταιρίες ο εφοδιασμός από τα κατεχόμενα
Ο πρόεδρος του Παγκυπρίου Συνδέσμου Πρατηριούχων, ανέδειξε μάλιστα και τους δύο βασικούς λόγους, για τους οποίους είναι ζημιογόνο για μια εταιρεία να συνεχίζει να εφοδιάζει τα οχήματά της με καύσιμα από τα κατεχόμενα.
 
«Αν μια εταιρεία ξοδεύει τρεις χιλιάδες τον μήνα για καύσιμα από τα κατεχόμενα, σημαίνει ότι δεν μπορεί να πάρει πίσω τα περίπου 580 ευρώ ΦΠΑ που δικαιούται και έτσι το ποσό αυτό είναι μη διεκδικήσιμο».
 
Επίσης, σύμφωνα με τον Στέφανο Στεφάνου, «το πόσο των τριών χιλιάδων ανά μήνα για καύσιμα (3000 ευρώ Χ 12 μήνες=36 000 ετησίως), δεν μπορεί να διεκδικηθεί σαν νόμιμο έξοδο από τους ισολογισμούς της εταιρείας, με συνεπακόλουθο οι 36 χιλιάδες ευρώ ετησίως, να σημαίνουν απώλεια για την εταιρεία, ύψους 4300 ευρώ.
 

Δειτε Επισης

Τα κατεχόμενα συμμετέχουν σε τουριστική έκθεση στο Ντουμπάι
Με παρέμβαση Παναγιώτου αίρονται τα απεργιακά μέτρα στο λιμάνι Λάρνακας
Εκφοβισμό και κακομεταχείριση καταγγέλλουν οι «φοιτητές» στα κατεχόμενα
Α. Βαφεάδης: Εντός Ιουνίου η αποπεράτωση του περιμετρικού Λευκωσίας
Συνεχίζεται η απεργία στο λιμάνι Λάρνακας, μεσολάβηση Βαφεάδη ζητούν οι συντεχνίες
Γιωρκάτζης: Το Φθινόπωρο θα παραδοθεί ο αναπλασθείς χώρος παλαιού ΓΣΠ
Μεγαλύτερο αγοραστικό ενδιαφέρον συγκεντρώνουν τα διαμερίσματα-Καταγράφηκαν 421 πωλήσεις
Λιγότεροι από 4 στους 10 Κύπριους έχουν καλό επίπεδο χρηματοοικονομικών γνώσεων
Σε επ' αόριστον απεργία κατήλθαν εργαζόμενοι στο λιμάνι Λάρνακας
Στην Κύπρο 1.400 ασθενείς με αιμοσφαιρινοπάθειες