Ανοίγει τα χαρτιά του για τις εξετάσεις τετραμήνων το Υπουργείο Παιδείας
13:34 - 02 Απριλίου 2019

Τα επόμενα βημάτα σε σχέση με την πορεία υλοποίησης του νέου Σχεδίου Αξιολόγησης του Μαθητή, και ειδικότερα την εφαρμογή του θεσμού των τετραμήνων, αναμένεται να καταδείξει σε μεγάλο βαθμό η συνάντηση που έχει στις 14:30 με τους καθηγητές, τους οργανωμένους γονείς και τους μαθητές, ο υπουργός Παιδείας, Κώστας Χαμπιαούρης.
Οργανωμένοι γονείς, εκπαιδευτικές οργανώσεις(σ.σ. ΟΕΛΜΕΚ, ΠΟΕΔ και ΟΛΤΕΚ), καθώς και μαθητές, αναμένεται να τύχουν ενημέρωσης από τον υπουργό Παιδείας, για πιθανές αλλαγές στο προσχέδιο του Σχεδίου Αξιολόγησης, έχοντας υπόψιν τις διαφωνίες που εκφράστηκαν το προηγούμενο διάστημα.
Εξέχουσας σημασίας θα είναι η τοποθέτηση του Υπουργείου για το φλέγον ζήτημα των εξετάσεων ανά τετράμηνα, για το οποίο, τόσο η συντεχνία των καθηγητών, ΟΕΛΜΕΚ, όσο και η Παγκύπρια Συντονιστική Επιτροπή Μαθητών (ΠΣΕΜ), εξέφρασαν την αντίθεσή τους.
Αυτό που αναμένεται όσον αφορά τις εξετάσεις ανά τετράμηνα είναι να διαφανεί κατά πόσον το Υπουργείο Παιδείας θα λάβει υπόψη το περίγραμμα κοινής πρότασης που διαμορφώθηκε στη βάση των διαφορετικών θέσεων που εξέφρασαν οι γονείς Μέσης Εκπαίδευσης, εκπαιδευτικές οργανώσεις και μαθητές κατά τις κοινές συναντήσεις τους, και το οποίο κατατέθηκε από τους οργανωμένους γονείς στην τελευταία συνάντηση στο Υπουργείο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ: Το περίγραμμα της κοινής πρότασης
Σύμφωνα με πληροφορίες του REPORTER, οι εκπαιδευτικές οργανώσεις, αναμένεται πως κατά τη διάρκεια της σημερινής συνάντησης θα ζητήσουν εξηγήσεις από τον Υπουργό Παιδείας για τους λόγους τους οποίους ο ίδιος προχώρησε σε ενημέρωση εκπαιδευτικών για τον τρόπο διεξαγωγής των εξετάσεων ανά τετράμηνα, χωρίς να ενημερωθούν αρχικά οι εκπαιδευτικές οργανώσεις.
Υπενθυμίζεται πως μερικές από τις ανησυχίες που εκφράστηκαν, αφορούν το κατά πόσον τα διαγωνίσματα θα ετοιμάζονται κεντρικά ή ανά σχολική μονάδα, αν οι εξετάσεις τετραμήνων θα εφαρμοστούν την επόμενη σχολική χρονιά, αλλά και το αν τα σχολεία θα παραμένουν ανοικτά ή κλειστά κατά τη διάρκεια της εξεταστικής περιόδου.