Αλλάζει ο στόλος των υπηρεσιακών οχημάτων του κράτους-Εξηγεί γιατί το Υπουργείο Μεταφορών
15:31 - 11 Δεκεμβρίου 2019

Διευκρινήσεις για την επικείμενη αντικατάσταση των υπηρεσιακών οχημάτων του κράτους, δίνει το Υπουργείο Μεταφορών.
Σύμφωνα με το Υπουργείο, η αντικατάσταση υπηρεσιακών οχημάτων του κράτους, αποφασίστηκε μετά από τεχνοοικονομική μελέτη που ετοιμάστηκε το 2013. Κριτήρια για την αντικατάστασή τους ήταν η ηλικία των οχημάτων και ο μεγάλος αριθμός χιλιομέτρων που έχουν διανύσει.
Στην ανακοίνωση σημειώνεται ότι, τα μεγάλα σε ηλικία οχήματα παρουσιάζουν κατά κανόνα σοβαρά μηχανικά προβλήματα με μεγάλο κόστος επιδιόρθωσης, καθώς και αυξημένο επίπεδο εκπομπών του διοξειδίου του άνθρακα.
«Με την ψήφιση του Νόμου Ν.3(Ι)/2014 (Νόμος που προβλέπει περί της παροχής ορισμένων ωφελημάτων σε καθορισμένους δικαιούχους του κρατικού τομέα και του ευρύτερου κρατικού δημόσιου τομέα), καθορίστηκε ότι, ο κυβισμός της μηχανής των καινούριων οχημάτων που αγοράζονται δεν πρέπει να υπερβαίνει τα 2000 κυβικά εκατοστά, ενώ καθορίστηκε και το επιτρεπτό επίπεδο των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα», σημειώνεται.
«Σε αυτό το πλαίσιο κρίθηκε αναγκαία η αγορά καινούργιων οχημάτων (όχι λιμουζίνες) από τη μια για την κάλυψη νέων αναγκών, και από την άλλη για την απόσυρση υφιστάμενων οχημάτων που κρίθηκαν ακατάλληλα λόγω μεγάλης ηλικίας και με ψηλές εκπομπές σε ρύπους», καταλήγει η ανακοίνωση του Υπουργείου Μεταφορών.
Σύμφωνα με το Υπουργείο, η αντικατάσταση υπηρεσιακών οχημάτων του κράτους, αποφασίστηκε μετά από τεχνοοικονομική μελέτη που ετοιμάστηκε το 2013. Κριτήρια για την αντικατάστασή τους ήταν η ηλικία των οχημάτων και ο μεγάλος αριθμός χιλιομέτρων που έχουν διανύσει.
Στην ανακοίνωση σημειώνεται ότι, τα μεγάλα σε ηλικία οχήματα παρουσιάζουν κατά κανόνα σοβαρά μηχανικά προβλήματα με μεγάλο κόστος επιδιόρθωσης, καθώς και αυξημένο επίπεδο εκπομπών του διοξειδίου του άνθρακα.
«Με την ψήφιση του Νόμου Ν.3(Ι)/2014 (Νόμος που προβλέπει περί της παροχής ορισμένων ωφελημάτων σε καθορισμένους δικαιούχους του κρατικού τομέα και του ευρύτερου κρατικού δημόσιου τομέα), καθορίστηκε ότι, ο κυβισμός της μηχανής των καινούριων οχημάτων που αγοράζονται δεν πρέπει να υπερβαίνει τα 2000 κυβικά εκατοστά, ενώ καθορίστηκε και το επιτρεπτό επίπεδο των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα», σημειώνεται.
«Σε αυτό το πλαίσιο κρίθηκε αναγκαία η αγορά καινούργιων οχημάτων (όχι λιμουζίνες) από τη μια για την κάλυψη νέων αναγκών, και από την άλλη για την απόσυρση υφιστάμενων οχημάτων που κρίθηκαν ακατάλληλα λόγω μεγάλης ηλικίας και με ψηλές εκπομπές σε ρύπους», καταλήγει η ανακοίνωση του Υπουργείου Μεταφορών.
