Αποκαλύψεις για το φορτηγό της φρίκης-Ήταν παγιδευμένοι τουλάχιστον 10 ώρες
07:27 - 25 Οκτωβρίου 2019

Φρίκη προκαλούν οι λεπτομέρειες της υπόθεσης με τους 39 Κινέζους, 31 άνδρες και οχτώ γυναίκες, που βρέθηκαν νεκροί σε κοντέινερ στο Έσεξ καθώς σύμφωνα με τις βελγικές αρχές οι άνθρωποι αυτοί ήταν παγιδευμένοι τουλάχιστον από τη στιγμή που έφτασαν στο λιμάνι του Ζεεμπρούγκε.
Όπως είπαν Βέλγοι αξιωματούχοι αυτό σημαίνει ότι οι 39 Κινέζοι ήταν κλεισμένοι σε θερμοκρασίες έως και -25 βαθμούς Κελσίου για τουλάχιστον 10 ώρες χωρίς να αποκλείεται το γεγονός να ήταν παγιδευμένοι για ακόμα περισσότερες.
Σύμφωνα με τον επικεφαλής του λιμανιού του βελγικού λιμανιού «ένα κοντέινερ-ψυγείο, όπως αυτό, είναι τελείως σφραγισμένο». Εργαζόμενοι στα λιμάνια δηλώνουν στην Daily Mail ότι «ακόμα και αν δεν είχε ενεργοποιηθεί η ψύξη, όποιος ήταν κλεισμένος μέσα στο κοντέινερ για μεγάλο χρονικό διάστημα θα πέθαινε από ασφυξία. Τα φέρετρα έχουν περισσότερο αέρα από αυτά τα κοντέινερ όταν είναι σφραγισμένα».
Όπως είπαν Βέλγοι αξιωματούχοι αυτό σημαίνει ότι οι 39 Κινέζοι ήταν κλεισμένοι σε θερμοκρασίες έως και -25 βαθμούς Κελσίου για τουλάχιστον 10 ώρες χωρίς να αποκλείεται το γεγονός να ήταν παγιδευμένοι για ακόμα περισσότερες.
Σύμφωνα με τον επικεφαλής του λιμανιού του βελγικού λιμανιού «ένα κοντέινερ-ψυγείο, όπως αυτό, είναι τελείως σφραγισμένο». Εργαζόμενοι στα λιμάνια δηλώνουν στην Daily Mail ότι «ακόμα και αν δεν είχε ενεργοποιηθεί η ψύξη, όποιος ήταν κλεισμένος μέσα στο κοντέινερ για μεγάλο χρονικό διάστημα θα πέθαινε από ασφυξία. Τα φέρετρα έχουν περισσότερο αέρα από αυτά τα κοντέινερ όταν είναι σφραγισμένα».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ: Δεν γνώριζε ο οδηγός τι περιείχε το φορτηγό του θανάτου, υποστηρίζει φίλος του
Στο επίπεδο των ερευνών προκειμένου να εντοπιστεί ποιοι ήταν αυτοί που μετέφεραν τους άτυχους Κινέζους στη Βρετανία, αστυνομικές πηγές που επικαλείται ο Guardian, αναφέρουν ότι οι αστυνομικοί επικεντρώνονται σε τρία μέλη συμμορίας με βάση τη Βόρεια Ιρλανδία με τον Telegraph να προσθέτει ότι στο μικροσκόπιο έχει μπει μια σπείρα στην πόλη Αρμάγκ με επαφές σε παραστρατιωτικές ομάδες.
Γιατί χρησιμοποιούν κοντέινερ-ψυγεία
Ενώ η έρευνα συνεχίζεται προκειμένου να χαρτογραφηθεί η πορεία του «κοντέινερ του θανάτου» αλλά και να διακριβωθεί πότε και πώς μπήκαν οι 39 Κινέζοι σε αυτό, αίσθηση προκαλεί η εξήγηση του γιατί οι σπείρες των δουλεμπόρων χρησιμοποιούν αυτού του είδους τα οχήματα για μεταφορές ανθρώπων.
Όπως εξηγεί στην Daily Mail αξιωματούχος των αρχών ασφαλείας «ο λόγος που χρησιμοποιούν κοντέινερ-ψυγεία είναι γιατί ο εξοπλισμός με θερμικές κάμερες που ανιχνεύουν ανθρώπινη παρουσία δεν λειτουργεί σε αυτά τα οχήματα. Είνα πολύ παγωμένα και δεν μπορείς να καταγράψεις την παρουσία κάποιου μέσα σε ένα τέτοιο κοντέινερ».
«Οι δουλέμποροι πρέπει να το γνώριζαν αυτό. Και αυτό δείχνει πόσο πονηροί είναι. Αναζητούν συνεχώς "τρύπες" και αυτό τις περισσότερες φορές καταλήγει σε θύματα» προσθέτει ο ίδιος.
Στο επίπεδο των ερευνών προκειμένου να εντοπιστεί ποιοι ήταν αυτοί που μετέφεραν τους άτυχους Κινέζους στη Βρετανία, αστυνομικές πηγές που επικαλείται ο Guardian, αναφέρουν ότι οι αστυνομικοί επικεντρώνονται σε τρία μέλη συμμορίας με βάση τη Βόρεια Ιρλανδία με τον Telegraph να προσθέτει ότι στο μικροσκόπιο έχει μπει μια σπείρα στην πόλη Αρμάγκ με επαφές σε παραστρατιωτικές ομάδες.
Γιατί χρησιμοποιούν κοντέινερ-ψυγεία
Ενώ η έρευνα συνεχίζεται προκειμένου να χαρτογραφηθεί η πορεία του «κοντέινερ του θανάτου» αλλά και να διακριβωθεί πότε και πώς μπήκαν οι 39 Κινέζοι σε αυτό, αίσθηση προκαλεί η εξήγηση του γιατί οι σπείρες των δουλεμπόρων χρησιμοποιούν αυτού του είδους τα οχήματα για μεταφορές ανθρώπων.
Όπως εξηγεί στην Daily Mail αξιωματούχος των αρχών ασφαλείας «ο λόγος που χρησιμοποιούν κοντέινερ-ψυγεία είναι γιατί ο εξοπλισμός με θερμικές κάμερες που ανιχνεύουν ανθρώπινη παρουσία δεν λειτουργεί σε αυτά τα οχήματα. Είνα πολύ παγωμένα και δεν μπορείς να καταγράψεις την παρουσία κάποιου μέσα σε ένα τέτοιο κοντέινερ».
«Οι δουλέμποροι πρέπει να το γνώριζαν αυτό. Και αυτό δείχνει πόσο πονηροί είναι. Αναζητούν συνεχώς "τρύπες" και αυτό τις περισσότερες φορές καταλήγει σε θύματα» προσθέτει ο ίδιος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ: Άγνωστο πού πέθαναν οι 39 Κινέζοι-Ερευνάται η διαδρομή του φορτηγού του θανάτου
Γιατι οι διακινητές ανθρώπων μεταφέρουν Κινέζους
Η τραγωδία στο Έσεξ αποτελεί άλλον έναν κρίκο σε μια αλυσίδα μεταφοράς Κινέζων στο Ηνωμένο Βασίλειο σε μια πρακτική που συνεχίζεται για χρόνια.
Οι διακινητές στοιβάζουν ανθρώπους - άνδρες και γυναίκες - σε κοντέινερ και στη συνέχεια τους μεταφέρουν με διάφορα οχήματα στους τελικούς προορισμούς τους προκειμένου να τους εκμεταλλευτούν ως σκλάφους σε οίκους ανοχής, σε εταιρείες μασάζ, εστιατόρια και επιχειρήσεις περιποίησης νυχιών.
Σύμφωνα με την ΜΚΟ Salvation Army η Κίνα είναι η τρίτη χώρα καταγωγής ανθρώπων που η οργάνωση βοήθησε για να γλιτώσουν από τα δεσμά της σκλαβιάς.
Γιατι οι διακινητές ανθρώπων μεταφέρουν Κινέζους
Η τραγωδία στο Έσεξ αποτελεί άλλον έναν κρίκο σε μια αλυσίδα μεταφοράς Κινέζων στο Ηνωμένο Βασίλειο σε μια πρακτική που συνεχίζεται για χρόνια.
Οι διακινητές στοιβάζουν ανθρώπους - άνδρες και γυναίκες - σε κοντέινερ και στη συνέχεια τους μεταφέρουν με διάφορα οχήματα στους τελικούς προορισμούς τους προκειμένου να τους εκμεταλλευτούν ως σκλάφους σε οίκους ανοχής, σε εταιρείες μασάζ, εστιατόρια και επιχειρήσεις περιποίησης νυχιών.
Σύμφωνα με την ΜΚΟ Salvation Army η Κίνα είναι η τρίτη χώρα καταγωγής ανθρώπων που η οργάνωση βοήθησε για να γλιτώσουν από τα δεσμά της σκλαβιάς.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ: Παγκόσμιος συγκλονισμός για την νταλίκα της φρίκης-Πάγωσαν στους -25 βαθμούς
Πηγή: Πρώτο Θέμα