Προειδοποιεί με νομικά μέτρα ο Φίλιος στον απόηχο του σάλου με το σχόλιό του κατά δημοσιογράφου
13:29 - 19 Οκτωβρίου 2019

Ο πρόεδρος της οργάνωσης των δασκάλων σημείωσε πως δεν θα σχολιάσει οτιδήποτε άλλο, πέραν γραπτής, ενδεχομένως, απάντησης.
Αυτούσια η ανακοίνωση του Φίλιου Φυλακτού:
Ως εκ τούτου, δεν θα σχολιάσω οτιδήποτε άλλο, πέραν γραπτής, ενδεχομένως, απάντησης που νηφάλια και εμπεριστατωμένα θα προβώ σε ευθετότερο χρόνο.
Υ.Γ. Οποιαδήποτε σχόλια επί της πιο πάνω τοποθέτησης θα διαγράφονται, για να μην αρχίσει πάλι μια άνευ ουσίας συζήτηση».
Το άρθρο του Κωνσταντίνου
Ο δημοσιογράφος, με νέο άρθρο του στην εφημερίδα, απαντά στις δηλώσεις του προέδρου της οργάνωσης των δασκάλων στον REPORTER, κατά τις οποίες ο κ. Φυλακτού σημείωσε πως δεν έχει κανένα πρόβλημα με την προσωπική ζωή του καθενός, αλλά κάκισε εναντίον του άρθρου και της κριτικής που του άσκησε ο κ. Κωνσταντίνου, στο θέμα της πρωινής προσευχής στα σχολεία.
Στο άρθρο του, ο Κώστας Κωνσταντίνου τονίζει πως ανέμενε την αντίδρασή του, καθώς δεν έχει κάτι άλλο να κάνει.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ: Σάλος με ομοφοβικό σχόλιο του Φίλιου κατά δημοσιογράφου-Έντονες επικρίσεις
«Αυτό που δεν ανέμενα και αφελώς μάλλον δεν το ανέμενα, λόγω και του γενικότερα άξεστου της δημόσιας παρουσίας του, ήταν πως θα έκανε αυτό που έκανε τελικά, για ένα κείμενο με επιχειρήματα, το οποίο μόνο σε ένα μέρος τον αφορούσε».
Ο κ. Κωνσταντίνου αναφέρθηκε και στο σχόλιο του κ. Φυλακτού για το λόγο που έμεινε άκληρος, σημειώνοντας πως διαστρέβλωσε τα όσα έγραψε, ενώ έκανε πλάκα για την προσωπική του ζωή.
«Είμαι ομοφυλόφιλος. Δεν το έχω κρύψει ποτέ. Γιατί; Είμαι περήφανα ομοφυλόφιλος. Τι εννοεί όμως ο κ. Φυλακτού, μην μπορώντας να απαντήσει επί της ουσίας των όσων έγραψα; Ότι οι ομοφυλόφιλοι δεν μπορούν να τεκνοποιήσουν; Αυτό εννοεί; Αυτό ναι. Όμορφα. Παιδαγωγικά», υποστήριξε ο δημοσιογράφος, προσθέτοντας πως, όπως και η προσευχή, πολλά άλλα, είναι προσωπική υπόθεση όσο και αν θέλει ίσως να το φωνάζει ο κόσμος.
Ο Κώστας Κωνσταντίνου, καταλήγοντας ανέφερε πως είναι πλέον πεπεισμένος ότι δεν υπάρχει κανένα μέλλον στην εκπαίδευση.