Μάθημα σε καθηγητές, γονείς και μαθητές για τις εξετάσεις τετραμήνων
06:58 - 10 Ιανουαρίου 2019

Στα βαθιά εισέρχεται από σήμερα η συζήτηση για τις εξετάσεις τετραμήνων στη μέση εκπαίδευση, εν μέσω των έντονων αντιδράσεων που προκαλεί το ζήτημα και συγκεκριμένα η προωθούμενη από το Υπουργείο Παιδείας, εφαρμογή του θεσμού.
Υπενθυμίζεται πως ο θεσμός των τετράμηνων εξετάσεων θα εφαρμοζόταν από την παρούσα σχολική χρονιά, ωστόσο στη σκιά της κρίσης που ξέσπασε το περασμένο καλοκαίρι στον χώρο της δημόσιας εκπαίδευσης και είχε ως αποτέλεσμα την μη ομαλή έναρξη της χρονιάς, με τους μαθητές να χάνουν σημαντικό διδακτικό χρόνο, η Κυβέρνηση συγκατένευσε σε αναστολή της εφαρμογής του θεσμού.
Σημειώνεται πως εισήγηση ως προς το πώς θα πρέπει να λειτουργήσει ο θεσμός των τετραμήνων, περιλαμβάνεται και στην έκθεση που συνέταξε η αρμόδια Επιτροπή, σε σχέση με το νέο σύστημα αξιολόγησης του μαθητή.
Σήμερα, από νωρίς το πρωί, ο Διευθυντής Μέσης Εκπαίδευσης Κυπριανός Λούης, θα έχει διαδοχικές συναντήσεις με όλους τους εμπλεκομένους, προκειμένου να τους ενημερώσει για τον τρόπο που θα εφαρμοστούν οι εξετάσεις τετράμηνων από την επόμενη σχολική χρονιά.
Στις συναντήσεις, οι οποίες θα πραγματοποιηθούν στο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, έχουν κληθεί να παρευρεθούν οι Διευθυντές των σχολείων όλων των επαρχιών, οι οργανωμένοι γονείς Μέσης Εκπαίδευσης, οι συνδικαλιστικές οργανώσεις ΟΕΛΜΕΚ-ΟΛΤΕΚ, οι οργανωμένοι μαθητές (ΠΣΕΜ) και η Παιδοβουλή.
Κατά τη συνάντηση, όλοι οι φορείς θα τύχουν ενημέρωσης, θα συζητήσουν και θα ανταλλάξουν απόψεις επί του θέματος, ενώ όπως ανέφερε πηγή από το Υπουργείο Παιδείας στον REPORTER, ακόμη και αν υπάρξουν διαφωνίες, θα υπάρχει ο χρόνος να συζητηθούν τυχόν βελτιώσεις του τρόπου των εξετάσεων.
Πάντως από την άλλη, σύμφωνα επίσης με πληροφορίες του REPORTER, οι καθηγητές ετοιμάζουν δική τους πρόταση για τον τρόπο διεξαγωγής των εξετάσεων τετράμηνων, η οποία βρίσκεται σε τελικό στάδιο και αναμένεται να ανακοινωθεί στο προσεχές διάστημα.
Υπενθυμίζεται ότι, τον περασμένο Φεβρουάριο οι καθηγητές διεξήγαγαν δημοψήφισμα, κατά το οποίο το 75% τάχθηκε εναντίον των εξετάσεων ανά τετράμηνο, ενώ και οι μαθητές τάχθηκαν κατά καιρούς και με κάθε ευκαιρία κατά των εξετάσεων ανά τετράμηνο.
