Μάθε τα πάντα για την Επικοινωνία μεταξύ brands–καταναλωτών
07:17 - 04 Σεπτεμβρίου 2018

Μια πολύ σύγχρονη, προχωρημένη και ουσιαστική επικοινωνία επιτυγχάνουν τα προγράμματα Loyalty & Rewards μεταξύ των brands και των καταναλωτών τους. Η στρατηγική αλληλεπίδρασης, διαλόγου κι εξωστρέφειας αποφέρει θεαματικά αποτελέσματα ενώ συνάμα, κατορθώνει να διατηρήσει το υφιστάμενο πελατολόγιο κεντρίζοντας το ενδιαφέρον του κοινού. Το Συνέδριο “Loyalty and Rewards” που διοργανώνεται για 1η φορά στην Κύπρο, επικεντρώνεται στις τεχνικές Επιβράβευσης και Πιστότητας, ενώ μιλά τη γλώσσα του Σήμερα, των Καταναλωτών, των Επιχειρήσεων.
Τα προγράμματα Loyalty & Rewards, όταν εφαρμοστούν επιτυχώς, αποδεικνύουν πως το «συναισθηματικό δέσιμο» (emotional engagement) αποτελεί ακρογωνιαίο λίθο ευστοχίας και καθιέρωσης στενών σχέσεων μεταξύ του κοινού και των εμπορικών σημάτων. Ολοένα και περισσότερες επιχειρήσεις εντάσσουν σχετικά προγράμματα Επιβράβευσης και Πιστότητας στην Marketing στρατηγική τους. Προσκαλούν τους πελάτες τους να γίνουν μέλη του πριβέ «κλαμπ» τους, να αποκτήσουν την κάρτα που θα τους επιβραβεύει με πόντους και δώρα σε κάθε αγορά. Κι ενώ κάθε Πρόγραμμα Πιστότητας σχεδιάζεται και προσαρμόζεται με συνέπεια απέναντι στο πελατολόγιο του εκάστοτε brand, ισχύουν συγκεκριμένοι γενικοί κανόνες κι ένα βασικό πλαίσιο προσέγγισης.
O κ.Βαγγέλης Καραλής, από την Qivos, θα αναλύσει το πώς τα προγράμματα Loyalty αλλάζουν εντελώς τη δομή και το σχήμα τους με στόχο να προσελκύσουν όσο το δυνατόν περισσότερους πελάτες. Συγκεκριμένα, ο κ.Καραλής θα αναπτύξει τα νέο οικονομικά δεδομένα του Εμπορίου και της Οικονομίας, τα οποία αλλάζουν ριζικά την εμπειρία των καταναλωτών. Πλέον οι επιχειρήσεις αναζητούν τους πιο «πιστούς» πελάτες και οι αγοραστές, με τη σειρά τους, αναμένουν έξυπνες και γρήγορες (δια)δράσεις που θα ανανεώσουν το ενδιαφέρον τους προς μια συγκεκριμένη μάρκα.
Μη χάσετε την ευκαιρία να ενημερωθείτε από εξαίρετους ειδικούς πάνω σε θέματα Πιστότητας κι Επιβράβευσης, με έμφαση στο πώς μπορείτε να βελτιώσετε και να αναδομήσετε υφιστάμενα προγράμματα Loyalty & Rewards προς όφελος του δικού σας brand.
Ακροατήριο Συνεδρίου
Το Συνέδριο απευθύνεται προς διευθύνοντες συμβούλους, εμπορικούς διευθυντές, διευθυντές Προμηθειών, brand και marketing managers, οικονομικούς διευθυντές και στελέχη από επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον ευρύτερο χώρο του Λιανικού Εμπορίου. Πιο αναλυτικά, απευθύνεται προς:
Για να δηλώσετε Συμμετοχή, κάντε κλικ εδώ: https://www.imhbusiness.com/en/loyalty-and-rewards-conference#registration
Πληροφορίες
Οργάνωση: ΙΜΗ
Κύριος Χορηγός: PWC
Χορηγός: CRM.COM
Χορηγοί Επικοινωνίας: Περιοδικό Gold, περιοδικό IN Business και REPORTER
Για περισσότερες πληροφορίες κι Εγγραφές, επικοινωνήστε με την IMH στο τηλέφωνο: 22505555, φαξ: 22679820, ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com και ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com
Τα προγράμματα Loyalty & Rewards, όταν εφαρμοστούν επιτυχώς, αποδεικνύουν πως το «συναισθηματικό δέσιμο» (emotional engagement) αποτελεί ακρογωνιαίο λίθο ευστοχίας και καθιέρωσης στενών σχέσεων μεταξύ του κοινού και των εμπορικών σημάτων. Ολοένα και περισσότερες επιχειρήσεις εντάσσουν σχετικά προγράμματα Επιβράβευσης και Πιστότητας στην Marketing στρατηγική τους. Προσκαλούν τους πελάτες τους να γίνουν μέλη του πριβέ «κλαμπ» τους, να αποκτήσουν την κάρτα που θα τους επιβραβεύει με πόντους και δώρα σε κάθε αγορά. Κι ενώ κάθε Πρόγραμμα Πιστότητας σχεδιάζεται και προσαρμόζεται με συνέπεια απέναντι στο πελατολόγιο του εκάστοτε brand, ισχύουν συγκεκριμένοι γενικοί κανόνες κι ένα βασικό πλαίσιο προσέγγισης.
O κ.Βαγγέλης Καραλής, από την Qivos, θα αναλύσει το πώς τα προγράμματα Loyalty αλλάζουν εντελώς τη δομή και το σχήμα τους με στόχο να προσελκύσουν όσο το δυνατόν περισσότερους πελάτες. Συγκεκριμένα, ο κ.Καραλής θα αναπτύξει τα νέο οικονομικά δεδομένα του Εμπορίου και της Οικονομίας, τα οποία αλλάζουν ριζικά την εμπειρία των καταναλωτών. Πλέον οι επιχειρήσεις αναζητούν τους πιο «πιστούς» πελάτες και οι αγοραστές, με τη σειρά τους, αναμένουν έξυπνες και γρήγορες (δια)δράσεις που θα ανανεώσουν το ενδιαφέρον τους προς μια συγκεκριμένη μάρκα.
Μη χάσετε την ευκαιρία να ενημερωθείτε από εξαίρετους ειδικούς πάνω σε θέματα Πιστότητας κι Επιβράβευσης, με έμφαση στο πώς μπορείτε να βελτιώσετε και να αναδομήσετε υφιστάμενα προγράμματα Loyalty & Rewards προς όφελος του δικού σας brand.
Ακροατήριο Συνεδρίου
Το Συνέδριο απευθύνεται προς διευθύνοντες συμβούλους, εμπορικούς διευθυντές, διευθυντές Προμηθειών, brand και marketing managers, οικονομικούς διευθυντές και στελέχη από επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον ευρύτερο χώρο του Λιανικού Εμπορίου. Πιο αναλυτικά, απευθύνεται προς:
- Εμπορικές Εταιρείες
- Εταιρείες Λιανεμπορίου - Υπεραγορές
- Πολυκαταστήματα - Καταστήματα
- Αλυσίδες Διαρκούς Εξυπηρέτησης
- Εμπορικές Τράπεζες
- Εταιρείες Τηλεπικοινωνιών & Πληροφορικής
- Χρηματοοικονομικούς Οργανισμούς
- Γραφεία Δημοσίων Σχέσεων & Διαφήμισης
- Σύμβουλους Επιχειρήσεων
Για να δηλώσετε Συμμετοχή, κάντε κλικ εδώ: https://www.imhbusiness.com/en/loyalty-and-rewards-conference#registration
Πληροφορίες
Οργάνωση: ΙΜΗ
Κύριος Χορηγός: PWC
Χορηγός: CRM.COM
Χορηγοί Επικοινωνίας: Περιοδικό Gold, περιοδικό IN Business και REPORTER
Για περισσότερες πληροφορίες κι Εγγραφές, επικοινωνήστε με την IMH στο τηλέφωνο: 22505555, φαξ: 22679820, ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com και ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com
