Σηκώνει κεφάλι η Κυβέρνηση στους εκπαιδευτικούς-Σύσκεψη με Κληρίδη και μέτρα
20:27 - 24 Αυγούστου 2018

Σε τεντωμένο σχοινί ακροβατεί το μέλλον της παιδείας μετά το βροντερό «όχι» των εκπαιδευτικών οργανώσεων στη νέα κυβερνητική πρόταση για τον εξορθολογισμό της παιδείας, με την Κυβέρνηση παίρνοντας στην αντεπίθεση, να εξετάσει μέτρα.
Με το μήνυμα «ου περί χρημάτων τον αγώνα», οι εκπαιδευτικές οργανώσεις ΟΕΛΜΕΚ, ΠΟΕΔ, ΟΛΤΕΚ ομόφωνα, χωρίς αρνητική ψήφο, απέρριψαν την πρόταση της Κυβέρνησης, η οποία τους δόθηκε κατά τη χθεσινή συνάντηση τους με τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας Νίκο Αναστασιάδη, στην παρουσία του Υπουργού Παιδείας και Πολιτισμού Κώστα Χαμπιαούρη.
Πλέον, οι εκπαιδευτικές οργανώσεις επικεντρώνονται στην πορεία διαμαρτυρίας της ερχόμενης Τρίτης, 28 Αυγούστου, και καλούν ολόκληρο τον εκπαιδευτικό κόσμο να δώσει δυναμικά το παρών του «για την αξιοπρέπεια του εκπαιδευτικού κόσμου, για τον δημοκρατικό διάλογο, αλλά πολύ περισσότερο για την ποιότητα της εκπαίδευσης στο δημόσιο σχολείο», όπως ανέφεραν με σημερινές τους δηλώσεις.
Την ίδια ώρα που το κλίμα παραμένει εκρηκτικό, ο Κυβερνητικός Εκπρόσωπος διαμηνύει εκ νέου ότι «τα σχολείο θα ανοίξουν», εκφράζοντας παράλληλα, την απογοήτευση της Κυβέρνησης για την απόρριψη των προτάσεων οι λήφθηκαν έπειτα από κοινό διάλογο».
Μάλιστα, περνώντας στην αντεπίθεση, η Κυβέρνηση εξετάζει συγκεκριμένα μέτρα σε περίπτωση άρνησης άσκησης καθήκοντος, αφού όπως τόνισε το μεσημέρι ο Κυβερνητικός Εκπρόσωπος θα υπάρξει αντίδραση. Ως εκ τούτου, την ερχόμενη Δευτέρα, αναμένεται να πραγματοποιηθεί σύσκεψη με τον Υπουργό Παιδείας και τον Γενικό Εισαγγελέα, ενώ σε αυτή θα συμμετέχουν τόσο το Υπουργείο Εργασίας όσο και το Υπουργείο Οικονομικών.
Όπως αναφέρουν οι πληροφορίες, μερικά από τα μέτρα που εξετάζονται σε περίπτωση άρνησης άσκησης καθήκοντος από εκπαιδευτικούς (όχι για την απεργία), είναι η επίπληξη ή ακόμη και αποκοπή μισθών.
Σε μια άλλη εξέλιξη, η ΟΕΛΜΕΚ στις 5 Σεπτεμβρίου στήνει κάλπες, ούτως ώστε τα μέλη της να αποφασίσουν εάν δίνουν το πράσινο φως για απεργιακές κινητοποιήσεις.
ΔΙΑΩΑΣΤΕ ΕΔΩ:
