Βλέπει καλή θέληση ο Χαμπιαούρης από τους εκπαιδευτικούς, έμεινε ικανοποιημένος
17:26 - 22 Αυγούστου 2018

Στα χέρια του Προέδρου της Δημοκρατίας η καυτή πατάτα για το φλέγον θέμα της παιδείας, ο οποίος στην κοινή συνάντηση που θα πραγματοποιηθεί αύριο το πρωί στο Προεδρικό με τις συντεχνίες και τον υπουργό παιδείας, θα επιχειρήσει για άλλη μια φορά να λύσει τον γόρδιο δεσμό, ούτως ώστε να διασφαλίσει την ομαλή έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ: Αυτή είναι η απαντητική επιστολή εκπαιδευτικών προς Χαμπιαούρη
Μετά το τέλος των διαδοχικών συναντήσεων που πραγματοποίησε με τις συντεχνίες, ο υπουργός παιδείας εξέφρασε την ευαρέσκεια του που οι εκπαιδευτικοί προσήλθαν στο τραπέζι του διάλογο, γεγονός που αποδεικνύει, όπως δήλωσε, «την θέληση να βρεθεί λύση, αλλά και να γίνει διάλογος με σκοπό τον εξορθολογισμό».
Όπως ανέφερε κ. Χαμπιαούρης, παρέλαβε από τις συντεχνίες την απαντητική επιστολή τους επί του υπομνήματος που τους είχε αποστείλει την προηγούμενη Παρασκευή, ενώ τους διαβεβαίωσε ότι θα την παραδώσει στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας.
Πρώτη στην σειρά των συναντήσεων ήταν η ΠΟΕΔ, με τον πρόεδρο της πρόεδρος της Φίλιο Φυλακτού, να εκφράζει την θέληση των συντεχνιών για διάλογο, αναφέροντας ότι αναμένουν την τοποθέτηση του Προέδρου κατά την αυριανή συνάντηση, επί της απαντητικής επιστολής τους.
Την σκυτάλη των συναντήσεων πήραν ΟΕΛΜΕΚ και ΟΛΤΕΚ, με τους προέδρους των συντεχνιών να δηλώνουν μετά το τέλος της συνάντησης, ότι ελπίζουν όπως η αυριανή συνάντηση δώσει λύσεις.
Την ίδια ώρα, μιλώντας στον REPORTER ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Πρόδρομος Προδρόμου, ανέφερε ότι ο Κώστας Χαμπιαούρης ανακοίνωσε στις συντεχνίες ότι η αυριανή κοινή συνάντηση μεταφέρθηκε για τις 11:00 το πρωί, ούτως ώστε να γίνει στην παρουσία του Προέδρου, όπως έγινε και στις 27 Ιουλίου.
Σύμφωνα με τον κ. Προδρόμο, ο Νίκος Αναστασιάδης αναμένεται να παρουσιάσει στις εκπαιδευτικές οργανώσεις την πολιτική και τις προτάσεις της Κυβέρνησης με σκοπό τον εξορθολογισμό της παιδείας, ενώ όπως τόνισε, η συνάντηση ήταν και επιθυμία των εκπαιδευτικών.
