Κυβέρνηση: Χωρίς χρονοδιάγραμμα ο διάλογος με τους εκπαιδευτικούς
09:38 - 31 Ιουλίου 2018

Παρά τη συναντίληψη ότι οι διαδικασίες είναι ωφέλιμο να ολοκληρωθούν το συντομότερο δυνατόν, δεν υπάρχει χρονικό όριο για το διάλογο που ξεκινά αύριο το πρωί και διάλογος μπορεί να συνεχιστεί για όσο χρόνο κριθεί ότι είναι απαραίτητο, ξεκαθαρίζει σε ανακοίνωση που εξέδωσε σήμερα το πρωί η Προεδρικά της Δημοκρατίας αναφορικά με τον διάλογο με τις συνδικαλιστικές οργανώσεις των εκπαιδευτικών.
Όπως τονίζεται στην ανακοίνωση της Προεδρίας, χθες Δευτέρα, ημέρα κατά την οποία ο Υπουργός Παιδείας απουσίαζε στο εξωτερικό, σε υπηρεσιακό ταξίδι, κλήθησαν οι εκπαιδευτικές οργανώσεις να παραλάβουν από το Υπουργείο στοιχεία που είχαν ζητήσει ενόψει του διαλόγου και αύριο Τετάρτη εκλήθησαν από τον Υπουργό για να ξεκινήσει ο διάλογος.
Όπως τονίζεται στην ανακοίνωση της Προεδρίας, χθες Δευτέρα, ημέρα κατά την οποία ο Υπουργός Παιδείας απουσίαζε στο εξωτερικό, σε υπηρεσιακό ταξίδι, κλήθησαν οι εκπαιδευτικές οργανώσεις να παραλάβουν από το Υπουργείο στοιχεία που είχαν ζητήσει ενόψει του διαλόγου και αύριο Τετάρτη εκλήθησαν από τον Υπουργό για να ξεκινήσει ο διάλογος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ: Έπεσαν οι τόνοι, παραμένει ψυχροπολεμικό το κλίμα στην παιδεία
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ: Εδώ και τώρα αναλυτική κατάσταση των αναγκών ζητούν οι εκπαιδευτικές οργανώσεις
Αναλυτικά η ανακοίνωση της Προεδρίας της Δημοκρατίας για τον διάλογο με τις συνδικαλιστικές οργανώσεις των εκπαιδευτικών:
«Κατά τη συνάντηση με τις συνδικαλιστικές οργανώσεις των εκπαιδευτικών και τους οργανωμένους γονείς με τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας και τον Υπουργό Παιδείας, στο Προεδρικό Μέγαρο, αποφασίστηκε να ξεκινήσει άμεσα διάλογος σχετικά με τον εξορθολογισμό στον χώρο της δημόσιας εκπαίδευσης και την αναθεώρηση του συστήματος απαλλαγών από διδακτικό έργο.
Συμφωνήθηκε ότι ο διάλογος του Υπουργείου Παιδείας με τους εκπαιδευτικούς και τους οργανωμένους γονείς θα ξεκινήσει αυτή την εβδομάδα.
Χτες Δευτέρα, ημέρα κατά την οποία ο Υπουργός Παιδείας απουσίαζε στο εξωτερικό, σε υπηρεσιακό ταξίδι, εκλήθησαν οι εκπαιδευτικές οργανώσεις να παραλάβουν από το Υπουργείο στοιχεία που είχαν ζητήσει ενόψει του διαλόγου και αύριο Τετάρτη εκλήθησαν από τον Υπουργό για να ξεκινήσει ο διάλογος.
Διευκρινίζεται ότι παρά τη συναντίληψη ότι οι διαδικασίες είναι ωφέλιμο να ολοκληρωθούν το συντομότερο δυνατόν, δεν υπάρχει χρονικό όριο για το διάλογο που ξεκινά αύριο το πρωί. Ο διάλογος μπορεί να συνεχιστεί για όσο χρόνο κριθεί ότι είναι απαραίτητο.
Αναμένουμε ότι με εποικοδομητικό πνεύμα θα καταστεί δυνατόν να καταλήξουμε μέσα από συναίνεση σε αποφάσεις για τον εξορθολογισμό του συστήματος, προς όφελος της εκπαίδευσης και της αποτελεσματικότερης λειτουργίας του δημόσιου σχολείου».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ: Εδώ και τώρα αναλυτική κατάσταση των αναγκών ζητούν οι εκπαιδευτικές οργανώσεις
Αναλυτικά η ανακοίνωση της Προεδρίας της Δημοκρατίας για τον διάλογο με τις συνδικαλιστικές οργανώσεις των εκπαιδευτικών:
«Κατά τη συνάντηση με τις συνδικαλιστικές οργανώσεις των εκπαιδευτικών και τους οργανωμένους γονείς με τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας και τον Υπουργό Παιδείας, στο Προεδρικό Μέγαρο, αποφασίστηκε να ξεκινήσει άμεσα διάλογος σχετικά με τον εξορθολογισμό στον χώρο της δημόσιας εκπαίδευσης και την αναθεώρηση του συστήματος απαλλαγών από διδακτικό έργο.
Συμφωνήθηκε ότι ο διάλογος του Υπουργείου Παιδείας με τους εκπαιδευτικούς και τους οργανωμένους γονείς θα ξεκινήσει αυτή την εβδομάδα.
Χτες Δευτέρα, ημέρα κατά την οποία ο Υπουργός Παιδείας απουσίαζε στο εξωτερικό, σε υπηρεσιακό ταξίδι, εκλήθησαν οι εκπαιδευτικές οργανώσεις να παραλάβουν από το Υπουργείο στοιχεία που είχαν ζητήσει ενόψει του διαλόγου και αύριο Τετάρτη εκλήθησαν από τον Υπουργό για να ξεκινήσει ο διάλογος.
Διευκρινίζεται ότι παρά τη συναντίληψη ότι οι διαδικασίες είναι ωφέλιμο να ολοκληρωθούν το συντομότερο δυνατόν, δεν υπάρχει χρονικό όριο για το διάλογο που ξεκινά αύριο το πρωί. Ο διάλογος μπορεί να συνεχιστεί για όσο χρόνο κριθεί ότι είναι απαραίτητο.
Αναμένουμε ότι με εποικοδομητικό πνεύμα θα καταστεί δυνατόν να καταλήξουμε μέσα από συναίνεση σε αποφάσεις για τον εξορθολογισμό του συστήματος, προς όφελος της εκπαίδευσης και της αποτελεσματικότερης λειτουργίας του δημόσιου σχολείου».
