Χαιρέτησαν την απόφαση αλλά συνεχίζουν τον αγώνα κατά των εξετάσεων ανά τετράμηνο οι μαθητές
13:11 - 14 Ιουλίου 2018

Χαιρέτησαν την απόφαση της Βουλής για αναβολή ενός χρόνου, στην εφαρμογή των εξετάσεων ανά τετράμηνο, οι μαθητές δια μέσου ανακοίνωση τους, αλλά όπως αναφέρουν θα συνεχίσουν τον αγώνα ώστε να μην εφαρμοστεί ποτέ το μέτρο.
«Με αφορμή τη ψηφοφορία που πραγματοποιήθηκε στη Βουλή στις 13 Ιουλίου με θέμα τις εξετάσεις ανά τετράμηνο» αναφέρουν στην ανακοίνωση τους «δηλώνουμε για ακόμα μια φορά ότι θα αγωνιστούμε για να μην εφαρμοστεί αυτό το μέτρο. Χαιρετίζουμε την απόφαση της πλειοψηφίας της Βουλής για αναβολή των εξετάσεων για ένα χρόνο η οποία αποτελεί μια μικρή νίκη του μαθητικού κινήματος που εδώ και δύο χρόνια παλεύει για να μην εφαρμοστούν οι εξετάσεις ανά τετράμηνο».
«Γνωρίζοντας όμως τη στάση της κυβέρνησης και του Υπουργείου Παιδείας «, συνεχίσουν, «μας περιμένει ένας σκληρός αγώνας με τη νέα σχολική χρονιά ώστε να αποτρέψουμε την εφαρμογή των εξετάσεων ανά τετράμηνο τη σχολική χρονιά 2019-2020».
Επίσης αναφέρουν πως «οι εξετάσεις ανά τετράμηνο θα οδηγήσουν σε ένα σχολείο εξεταστικό κέντρο, ένα σχολείο της βαθμοθηρίας και της αποστήθισης όπου οι μαθητές θα προετοιμάζονται συνεχώς για να δίνουν εξετάσεις».
«Ως ΕΣΕΜ δηλώνουμε για ακόμα μια φορά ότι θέλουμε ένα ανθρώπινο και δημοκρατικό σχολείο που θα αναπτύσσει την κριτική σκέψη, τη συλλογικότητα και τη συνεργασία. Δηλώνουμε έτοιμοι για μαζικό και οργανωμένο αγώνα για να μην εφαρμοστούν οι εξετάσεις ανά τετράμηνο», συμπληρώνουν στην ανακοίνωση τους οι Επαρχιακές Συντονιστικές Επιτροπές Μαθητών.
Υπενθυμίζεται πως, η Ολομέλεια της Βουλής χθες υπερψήφισε την πρόταση νόμου του ΑΚΕΛ, αφού υπερψήφισε τροπολογία του ΔΗΚΟ ανέστειλε για ένα χρόνο την εφαρμογή του θεσμού των εξετάσεων τετραμήνων στα δημόσια σχολεία μέσης εκπαίδευσης.
Η τροπολογία του ΔΗΚΟ υπερψηφίστηκε με 28 ψήφους υπέρ, 15 εναντίον και 3 αποχές και την πρόταση νόμου του ΑΚΕΛ με 29 ψήφους υπέρ, 14 εναντίον και 2 αποχές.
Η πρόταση νόμου προέβλεπε να καταργηθούν οι ενδιάμεσες εξετάσεις στο τέλος του πρώτου τετραμήνου στα δημόσια σχολεία μέσης εκπαίδευσης. Ειδικότερα, γινόταν εισήγηση να μη διενεργούνται εξετάσεις στο τέλος του πρώτου τετραμήνου, αλλά μόνο στο τέλος του δεύτερου τετραμήνου.
