Δεν απαιτείται νέα συγκατάθεση πελατών για αποστολή διαφημιστικών μηνυμάτων

Δεν απαιτείται η εξασφάλιση εκ νέου συγκατάθεσης των πελατών από εταιρείες και οργανισμούς που αποστέλλουν διαφημιστικά μηνύματα, αναφέρεται σε ανακοίνωση της Επιτρόπου Προστασίας Δεδομένων, ενόψει της εφαρμογής του Κανονισμού (ΕΕ) 2016/679 που θα τεθεί σε εφαρμογή στις 25 Μαΐου.
 
«Οι συγκαταθέσεις που είχαν ληφθεί στη βάση της υφιστάμενης νομοθεσίας εξακολουθούν να ισχύουν και με τον νέο Κανονισμό και ως εκ τούτου δεν απαιτείται η εξασφάλιση εκ νέου συγκατάθεσης» προστίθεται.
 
Διευκρινίζεται ωστόσο ότι εάν στον κατάλογο αποστολής μηνυμάτων, εκ παραδρομής, είχαν περιληφθεί άτομα από τα οποία δεν είχε ληφθεί συγκατάθεση ή εάν λόγω της μη επικαιροποίησης του καταλόγου περιλαμβάνονται άτομα τα οποία είχαν ζητήσει να μην λαμβάνουν μηνύματα, τότε η αποστολή του εν λόγω μηνύματος ενδεχομένως να αποτελεί παράβαση.

Δειτε Επισης

Επίσκεψη Προέδρου στο Γενικό Νοσοκομείο Λευκωσίας-«Αποτελεί πρότυπο νοσηλευτικού ιδρύματος»
Τερματισμό συνεργασίας Κύπρου-Ισραήλ ζήτησαν διαδηλωτές υπέρ Παλαιστινίων
Τιμήθηκαν 250 πολύτεκνες μάνες-«Η Κύπρος αλλάζει και η Μάνα επιτέλους στηρίζεται»
Αρχιεπίσκοπος: Είμαστε σίγουροι ότι θα συνεχίσουμε τη συνεργασία με τον νέο Πάπα, θα τον προσκαλέσουμε στην Κύπρο
A Μιχαηλίδου: Επιδιώκουμε την ενίσχυση της αθλητικής παιδείας και τη δημιουργία αθλητικής κουλτούρας
Ζήτησε να μην προστεθούν αυξήσεις στο ρεύμα ο Χριστοδουλίδης-Ενέργειες μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας
Ακριβό ρεύμα στην Κύπρο χωρίς προοπτική μείωσης-Μονόδρομος τα φωτοβολταϊκά
Παραμένει στην ατμόσφαιρα η σκόνη-Σκαρφαλώνει στους 35 βαθμούς η θερμοκρασία
Κόβουν το «απροσδιόριστο φύλο» από το Tax For All-«Σε 20 περιπτώσεις δεν το δεχθήκαμε, χρησιμοποιήσαμε την ταυτότητα»
Νομοθετική ανάσα για τις εργαζόμενες μητέρες-Θετικά τα μηνύματα αλλά οι ανισότητες παραμένουν