To 97% των χρηστών iPhone X δηλώνουν ευχαριστημένοι από τις λειτουργίες του
18:21 - 28 Απριλίου 2018
Παρά τις «κακές» γλώσσες που θέλουν το iPhone X υπερτιμημένο μοντέλο για αυτά που προσφέρει, οι χρήστες του φαίνεται πως έχουν διαφορετική άποψη. Η τελευταία έρευνα της Creative Strategies που διεξήχθη τον περασμένο μήνα στις Ηνωμένες Πολιτείες έδειξε ότι τo ποσοστό ικανοποίησης των κατόχων iPhone X από τις λειτουργίες του φτάνει το 97%.
Το γεγονός επιβεβαιώνεται και από τις υψηλές πωλήσεις που σημείωσε παγκοσμίως το iPhone X τους πρώτους μήνες της κυκλοφορίας του, με το 35% των εσόδων στην αγορά των smartphone για το τέταρτο τρίμηνο του 2017 να προέρχονται από τις πωλήσεις της ναυαρχίδας της Apple.
Αναφορικά με την έρευνα της Creative Strategies, το 85% του συνόλου των ερωτηθέντων (το δείγμα περιλαμβάνει 1746 κατόχους iPhone X) δήλωσαν “πολύ ευχαριστημένοι”, το 12% “ευχαριστημένοι”, ενώ το 3% ήταν δυσαρεστημένοι σε διάφορα επίπεδα και για διαφορετικούς λόγους. Συνολικά, η έρευνα έδειξε ότι το ποσοστό ικανοποίησης των κατόχων iPhone X φτάνει το 97%. Αυτό μάλιστα αποτελεί και το υψηλότερο ποσοστό ικανοποίησης που έχει καταγραφεί για συσκευή iPhone.
Η έρευνα αποκάλυψε επίσης και ποιες είναι οι λειτουργίες της hi-end συσκευής που ξεχωρίζουν. Πρώτες στη λίστα είναι η λειτουργία Face ID και η αυτονομία της μπαταρίας του. Αντιθέτως, το ποσοστό ικανοποίησης από τη Siri δεν ξεπέρασε το 20%.
Ωστόσο, παρά το γεγονός ότι η ψηφιακή βοηθός της Apple δεν τα πηγαίνει και τόσο καλά, η αμερικάνικη εταιρεία συνεχίζει να δηλώνει ότι πρόκειται για το δημοφιλέστερο «βοηθό» στον κόσμο, τον οποίο αναβαθμίζει και βελτιώνει συνεχώς.