Τέλος για τους εφήβους κάτω των 16 ετών δημοφιλές social media

Ανεβάζει στα 16 έτη το όριο ηλικίας για τη χρησιμοποίηση δημοφιλούς υπηρεσίας sociel media η μητρική εταιρεία Facebook. Η απαγόρευση της χρήσης στους νέους κάτω των 16 ετών ισχύει για τις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
 
Συγκεκριμένα, χρήση του WhatsApp, της δημοφιλούς υπηρεσίας αποστολής μηνυμάτων, μπορούν να κάνουν μέχρι σήμερα στην ΕΕ οι νέοι άνω των 13 ετών, αλλά η εταιρεία ανεβάζει το όριο ηλικίας ενόψει των νέων κανόνων για την προστασία των προσωπικών δεδομένων που θα τεθούν σε ισχύ στην ΕΕ το Μάιο.
 
Τις επόμενες εβδομάδες η εφαρμογή θα ζητήσει από τους χρήστες να επιβεβαιώσουν την ηλικία τους και να δηλώσουν ότι συμφωνούν με τους νέους όρους χρήσης της υπηρεσίας. Όπως αναφέρει το BBC, ωστόσο, ούτε η WhatsApp ούτε το Facebook έχουν ξεκαθαρίσει πώς θα ελέγξουν τα στοιχεία των χρηστών προκειμένου να επιβάλουν την απαγόρευση.
 
«Προς το παρόν η WhatsApp δεν ρωτά την ηλικία των νέων πελατών της, ούτε διασταυρώνει τους λογαριασμούς των χρηστών της με εκείνους του Facebook ή του Instagram για να τη διαπιστώσει», αναφέρει το δημοσίευμα του βρετανικού ομίλου ΜΜΕ.
 
Στη Βρετανία περίπου το ένα τρίτο των εφήβων από 12 έως 15 ετών χρησιμοποιούν το WhatsApp, σύμφωνα με έρευνα που έδωσε στη δημοσιότητα το 2017 η βρετανική ρυθμιστική αρχή των ΜΜΕ Ofcom.

ΠΗΓΗ: topontiki.gr

Δειτε Επισης

«Έξυπνη» σερβιέτα ανιχνεύει καρκίνο και δείκτες φλεγμονής στο εμμηνορροϊκό αίμα
Νέα έρευνα καταδεικνύει ότι το τραγούδι στα βρέφη βελτιώνει τη διάθεσή τους
Για μήνες οι καρδιοαναπνευστικές επιπτώσεις από πυρκαγιά
Προβλήματα αντιμετωπίζουν οι χρήστες στην πλατφόρμα Χ
Η Google εξέδωσε προειδοποίηση για phishing στους σχεδόν δύο δισεκατομμύρια χρήστες του Gmail
Μικροπλαστικά στα υπερεπεξεργασμένα τρόφιμα ίσως ευθύνονται για κατάθλιψη, σύμφωνα με μελέτες
Blackout στις τηλεπικοινωνίες στην Ισπανία-Έπεσε το σύστημα λόγω αναβάθμισης
Το μυαλό σου σε overdrive-Η αλήθεια για τις πολλές ώρες εργασίας
Ιατρική επανάσταση στις ΗΠΑ-Γιατροί... ξαναέγραψαν το DNA μωρού με σπάνια διαταραχή
Το TikTok αντιμέτωπο με ευρωπαϊκό πρόστιμο για τις διαδικτυακές διαφημίσεις