Αποκάλυψη για το Mirage 2000 του Σμηναγού Μπαλταδώρου (pics)

Η τραγωδία με τη συντριβή του Mirage 2000-5 συγκλόνισε την ελληνική κοινή γνώμη και προβλημάτισε τους ειδικούς. Πολλοί απ΄ αυτούς τους ειδικούς -αεροπόρους και εμπειρογνώμονες- άφησαν να εννοηθεί ότι τα αίτια της συντριβής θα πρέπει να αναζητηθούν στο έτσι κι αλλιώς τεράστιο ποσοστό του “ανθρώπινου παράγοντα” στον οποίο τελικά αποδίδονται τα περισσότερα αεροπορικά δυστυχήματα.

Παντού στον κόσμο αλλά και στην Ελλάδα, ο “ανθρώπινος παράγοντας” ταυτίζεται με το “λάθος χειριστή”. Μπορεί σε κάποιες περιπτώσεις, ίσως τις περισσότερες, αυτό να ΄ναι σωστό. Ο “ανθρώπινος παράγοντας” όμως δεν μπορεί να αφορά μόνο στους χειριστές. Και δεν μπορεί πάντα να φταίνε μόνο αυτοί. Άνθρωποι εμπλέκονται σε μια πτήση χωρίς να ΄ναι στο πιλοτήριο. Και μπορεί δικά τους λάθη, παραλείψεις ή καθυστερήσεις να ΄χουν παίξει καθοριστικό ρόλο σ΄ ένα αεροπορικό δυστύχημα.

Στην περίπτωση του Σμηναγού Γιώργου Μπαλταδώρου που σήμερα θα γιόρταζε την ονομαστική του εορτή, είναι εξαιρετικά πιθανό να βρισκόμαστε σε μια τέτοια περίπτωση ανθρώπινου λάθους που δεν βαρύνει όμως τον χειριστή!

Το Militaire.gr αποκαλύπτει σήμερα ένα έγγραφο που δεν είναι απόρρητο, ούτε μυστικό. Εντοπίστηκε από άνθρωπο που γνωρίζει καλά τα αεροπορικά θέματα κι έχει ασχοληθεί με διερευνήσεις αεροπορικών ατυχημάτων. Αναζητώντας λοιπόν σε ανοιχτές πηγές αυτά που πρέπει κάθε εμπειρογνώμονας να ψάξει, πρώτα απ΄ όλα διαπίστωσε το πρώτο λάθος, που αν δεν υπήρχε, το Mirage 2000-5 του Γιώργου Μπαλταδώρου δεν θα είχε πέσει!

Ο ραδιοφάρος της Σκύρου λοιπόν που θα έδινε την απαραίτητη βοήθεια κατά τη προσέγγιση του Σμηναγού στο αεροδρόμιο, ήταν εκτός λειτουργίας όπως προκύπτει από το έγγραφο που δημοσιεύουμε. Ειδικά με τις καιρικές συνθήκες που επικρατούσαν στη περιοχή, όπου η ορατότητα ήταν προβληματική, η λειτουργία του ραδιοφάρου ήταν κάτι παραπάνω από αναγκαία. Όπως προκύπτει από το έγγραφο υπάρχουν κι άλλες ελλείψεις στο αεροδρόμιο, οι οποίες όμως στο συγκεκριμένο συμβάν δεν έπαιξαν ρόλο.

Στο σχεδιάγραμμα που έχει φτιάξει άνθρωπος που έχει ασχοληθεί με διερευνήσεις αεροπορικών ατυχημάτων γίνεται σαφές πως ο ραδιοφάρος θα απέκλειε την τραγωδία με το Mirage 2000-5.

Το θέμα του ραδιοφάρου που ήταν εκτός λειτουργίας θα απασχολήσει ασφαλώς την επιτροπή εμπειρογνωμόνων που θα συντάξει το πόρισμα για τη συντριβή του αεροσκάφους. Το βέβαιο είναι πως αυτό το στοιχείο δείχνει ότι κανένας μας δεν πρέπει να βιάζεται και να ταυτίζει πάντα το “ανθρώπινο λάθος” με τον χειριστή ενός αεροσκάφους, ειδικά όταν αυτός δεν είναι πια στη ζωή και δεν μπορεί να μιλήσει.

Δειτε Επισης

Ξεκαθάρισμα λογαριασμών οι πυροβολισμοί στα Σεπόλια με τραυματία έναν 17χρονο
Κρεμλίνο: Θα εξετάσουμε την πρόταση για εκεχειρία 30 ημερών στην Ουκρανία, αλλά έχουμε τη δική μας θέση
Αγωγή €500.000 από Εθνική Πινακοθήκη στον Παπαδόπουλο-«Από μισό ευρώ να βάλουμε όλοι οι Χριστιανοί τα μαζέψαμε»
Το Kονκλάβιο εκ των έσω-Καρδινάλιος αποκαλύπτει τι συνέβαινε στην ψηφοφορία για τον Πάπα
Η Ινδία κατηγορεί το Πακιστάν ότι παραβίασε την εκεχειρία–Εκρήξεις ακούγονται στη Σριναγκάρ
Συνεχίζει να καταζητείται 39χρονος για απόπειρα φόνου στην Πάφο-Κατάφερε να διαφύγει σε καταδίωξη
Δεν προκύπτει κακόβουλη ενέργεια για την σπασμένη τζαμαρία στην Πινδάρου-Συνεχίζονται οι έρευνες της Αστυνομίας
Πρόεδρος Βουλής: Σταθερός σύμμαχος το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο και η Ρομπέρτα Μέτσολα
Στην Κύπρο τα περιστατικά αιφνίδιας καρδιακής ανακοπής εκτός νοσοκομείου ανέρχονται στα 700 ετησίως
Στη σημασία της Ευρώπης και στο μέλλον των νέων εστίασαν Χριστοδουλίδης και Μέτσολα