Νέα πολιτική εμπιστευτικότητας από το Fb για τους ευρωπαίους χρήστες

Η Facebook θα αρχίσει αυτή την εβδομάδα να προτείνει στους ευρωπαίους χρήστες της εφαρμογής νέες παραμέτρους εμπιστευτικότητας εναρμονιζόμενη με τον νέο ευρωπαϊκό κανονισμό προστασίας δεδομένων (RGPD), ανακοίνωσε σήμερα η εταιρεία.

Τα μέτρα ανακοινώθηκαν στο τέλος του Ιανουαρίου, δηλαδή πριν ξεσπάσει το σκάνδαλο της Cambridge Analytica, και έχουν ως στόχο την ενίσχυση της προστασίας των προσωπικών δεδομένων των ευρωπαίων πολιτών και θα μπορεί να εφαρμοστεί από όλες τις εταιρείες, ακόμη και αυτές που δεν έχουν έδρα την Ευρωπαϊκή Ενωση.

Ο ευρωπαϊκός κανονισμός απαιτεί σαφή ενημέρωση των χρηστών και τη συγκατάθεσή τους ως προς τη χρησιμοποίηση των δεδομένων τους.

«Ολοι - ανεξαρτήτως του τόπου κατοικίας τους - θα κληθούν να εξετάσουν σηαντικές πληροφορίες για τον τρόπο με τον οποίο το Facebook χρησιμοποιεί τα δεδομένα τους και να κάνουν μία επιλογή σχετικά με την προστασία της ιδιωτικής τους ζωής στο Facebook», αναφέρει η εταιρεία σε σημείωμα που έχει αναρτηθεί στο blog της.

Τα νέα μέτρα θα εφαρμοσθούν στην Ευρώπη «αυτήν την εβδομάδα» και στη συνέχεια «τις επόμενες εβδομάδες και μήνες σε ολόκληρο τον κόσμο», εξήγησε ο Ρομπ Σέρμαν, εκ των υπευθύνων ασφαλείας στη Facebook, κατά τη διάρκεια συνάντησής του με τους δημοσιογράφους την έδρα της εταιρείας στην Καλιφόρνια, χωρίς να δώσει ημερομηνία εφαρμογής των μέτρων αυτών στους αμερικανούς χρήστες.

Συγκεκριμένα, οι ευρωπαίοι χρήστες θα δουν στο news feed μήνυμα που θα τους καλεί να επιλέξουν εάν θέλουν να συνεχίσουν να μοιράζονται ορισμένες προσωπικές πληροφορίες, όπως στοιχεία για τις πολιτικές τους απόψεις, τη θρησκεία ή την ερωτική τους ζωή.

Θα μπορούν επίσης, μεταξύ άλλων, να κάνουν επιλογές σε ό,τι αφορά τις διαφημίσεις που δέχονται την αναγνώριση προσώπου που επιτρέπει στο Facebook να ταυτοποιήσουν τους χρήστες σε φωτογραφίες.

«Πρόθεσή μας είναι να προσφέρουμε τις ίδιες παραμέτρους και ελέγχους εμπιστευτικότητας» παντού στο κόσμο, εξήγησε ο Ρομπ Σέρμαν.

Η Facebook πλήττεται από τις συνέπειες του σκανδάλου της διαρροής δεδομένων δεκάδων εκατομμυρίων χρηστών προς την βρετανική Cambridge Analytica, ειδικευμένη στην στρατηγική επικοινωνία, η οποία συνεργάσθηκε με το επιτελείο της προεκλογικής εκστρατείας του Ντόναλντ Τραμπ το 2016, αλλά συμμετείχε και στην καμπάνια υπέρ του Brexit πριν από το δημοψήφισμα στη Βρετανία.

Η εταιρεία επιδίδεται τις τελευταίες εβδομάδες σε μία επικοινωνιακή καμπάνια για να αντιμετωπίσει τις επιπτώσεις του σκανδάλου πολιτικής χειραγώγησης των στοιχείων του χρηστών του.

ΚΥΠΕ

Δειτε Επισης

Επιστήμονες είδαν έναν ουρακοτάγκο να χρησιμοποιεί ένα ιαματικό φυτό για να θεραπεύσει πληγή
Έρευνα της Κομισιόν για Facebook και Instagram για τον έλεγχο δημοσιεύσεων ενόψει ευρωεκλογών
Εθιστικό σαν ζάχαρη το Temu- Πώς η πλατφόρμα με τις απίστευτα χαμηλές τιμές άλλαξε όσα γνωρίζαμε
Το λειτουργικό σύστημα των iPad εμπίπτει πλέον στην Πράξη για Ψηφιακές Αγορές της ΕΕ
Επιστήμονας υποστηρίζει πως ανακάλυψε την αιτία της «κατάρας του Φαραώ»
Στο Πεκίνο ο Έλον Μασκ-Ζητά να λειτουργούν και στην Κίνα τα αυτοκίνητα χωρίς οδηγό
Σε βελτιστοποίηση δρομολογίων ασθενοφόρων με τεχνητή νοημοσύνη στοχεύει έργο του ΤΕΠΑΚ
BINTEO: H Microsoft «ζωντάνεψε» τη Μόνα Λίζα και προκάλεσε χαμό
Αποκαθίσταται ύστερα από πέντε μήνες η επικοινωνία της NASA με το Voyager 1
To TikTok περνάει στην αντεπίθεση-Επικαλείται την πρώτη τροπολογία και ετοιμάζεται για μάχη