Πώς μετριέται η επιτυχία ενός εμπορικού κέντρου;

Παραδοσιακά, το εμπορικό κέντρο θεωρείται ως ένα μεγάλο σε έκταση ακίνητο, το οποίο φιλοξενεί ένα σύμπλεγμα καταστημάτων, με κοινόχρηστους διαδρόμους, στους οποίους διακινούνται οι πελάτες-επισκέπτες. Οι βασικοί κανόνες επιτυχίας ενός τέτοιου εμπορικού προορισμού θεωρούνται φαινομενικά οικουμενικοί. Μήπως όμως αυτός είναι ένας υπεραπλουστευμένος τρόπος να εξηγήσει κάποιος τι είναι ένα εμπορικό κέντρο;

Περισσότερα στο InBusinessNews