Ικανοποιημένοι από την αναβολή, ζητούν διάλογο για τα τετράμηνα οι καθηγητές

Ικανοποίηση για την απόφαση της Κυβέρνησης για αναστολή των εξετάσεων τετραμήνων κατά την τρέχουσα χρονιά, εκφράζει μιλώντας στον REPORTER, ο πρόεδρος της ΟΕΛΜΕΚ, Γιάννος Σωκράτους,  ενώ, την ίδια ώρα εκφράζει τη θέση πως η αναστολή του θεσμού δεν είναι αρκετή και πως μέχρι την εφαρμογή του θα πρέπει να υπάρξει ουσιαστικός διάλογος.

Υπενθυμίζεται πως, χθες η Κυβέρνηση ανακοίνωσε την απόφασή της να ανασταλεί η εφαρμογή του θεσμού, ο οποίος είχε αποφασιστεί να εφαρμοστεί από την παρούσα σχολική χρονιά. Ωστόσο, οι έντονες ανησυχίες και διαφωνίες των καθηγητών και οργανωμένων γονιών οδήγησαν την Κυβέρνηση σε δεύτερες σκέψεις και τελικά στην απόφαση ο θεσμός να μην εφαρμοστεί από φέτος.
 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:Από τη νέα σχολική χρονιά οι Κανονισμοί για Μέση Εκπαίδευση και τετράμηνα

«Η απόφαση για αναστολή των εξετάσεων ανά τετράμηνα σίγουρα είναι μια σωστή ενέργεια, ειδικά τη δεδομένη χρονική στιγμή. Είναι σημαντικό να καταλάβουν όλες οι πλευρές τον λόγο που πήρε αναστολή», αναφέρει ο κ. Σωκράτους στον REPORTER.

«Πως δηλαδή η αναστολή δίνεται όχι για να εφαρμοστούν οι κανονισμοί για τις εξετάσεις όπως αποφασίστηκαν τον Φεβρουάριο του 2017», εξηγεί ο κ. Σωκράτους, «αλλά γιατί πρέπει να γίνει διάλογος συνολικά για το θέμα της αξιολόγησης του μαθητή με στόχο να βρεθεί η καλύτερη δυνατή φόρμουλα προς όφελος του μαθητή και του δημόσιου σχολείου».

«Είμαστε εναντίον συγκεκριμένων κανονισμών που ψηφίστηκαν τον Φεβρουάριο του 2017 γιατί υπάρχουν συγκεκριμένες πρόνοιες στον κανονισμό που κάνουν το σχολείο ένα συνεχές εξεταστικό κέντρο, αφήνονται τα διαγωνίσματα ως είχαν και προσθέτοντας τις εξετάσεις τετραμήνων. Αυτή η κατάσταση πιστεύουμε πως θα οδηγήσει σε όξυνση του φαινομένου της παραπαιδείας, θα αυξήσει το άγχος, και την πίεση των μαθητών».

«Τα χρονοδιαγράμματα», συνεχίζει, «είναι τόσο ασφυκτικά, που δεν θα αφήσουν τις σχολικές μονάδες να λειτουργήσουν σωστά. Την ίδια στιγμή περιορίζεται ο διδακτικός χρόνος και ανοίγει η ψαλίδα ακόμη περισσότερο σε σχέση με τα αναλυτικά προγράμματα και ο όγκος της διδακτέας ύλης. Όλα αυτά είναι πολύ σοβαρά ζητήματα, τα οποία πρέπει να μπουν το αμέσως επόμενο διάστημα στο διάλογο».

Ο κ. Σωκράτους τονίζει πως, «το ίδιο το Υπουργείο Παιδείας αναγνώρισε τα προβλήματα και ήρθε με δύο παρεμβάσεις.  Τον Μάρτιο έδωσε προτεινόμενες ρυθμίσεις που διαφοροποιούσαν τα πράγματα και τις προηγούμενες ημέρες μα δόθηκε και μια νέα πρόταση. Άρα τι θα εφαρμοστεί την επόμενη χρονιά;».

«Αυτό που ζητάμε είναι να γίνει διάλογος ώστε να εξευρεθεί ο κατάλληλος τρόπος για την αξιολόγηση του μαθητή. Ασφαλώς και είμαστε υπέρ της αξιολόγησης του μαθητή, είναι αναπόσπαστο  κομμάτι της μαθησιακής διαδικασίας», ανάφερε ολοκληρώνοντας ο κ. Σωκράτους.

Δειτε Επισης

Βούληση για ενίσχυση διμερούς συνεργασίας εξέφρασε ο Πρόεδρος στον Αούν-Έλαβε πρόσκληση για τη Διάσκεψη Ηγετών
«Σκότωνα τα παιδιά με τα χέρια, γιατί έβγαινα εκτός εαυτού, θόλωνα»-Τι είπε στην ομολογία της η Μουρτζούκου
Αίτημα αλλαγής συνθηκών κράτησης Αϊκούτ υποβλήθηκε στο Κακουργιοδικείο
Διοργάνωσε ανοιχτή συζήτηση στρογγυλής τραπέζης με θέμα τα ναρκωτικά ο ΔΗΣΥ-Κάλεσμα για εθνικό διάλογο
Σκληρή επίθεση ΔΗΣΥ σε ΑΚΕΛ για την απόφαση Αγγελίδη-«Ανίερη παρέα με Ειρήνη και Οδυσσέα, στρατηγική διάλυσης»
Μεταφέρονται στο Λαύριο οι 520 διασωθέντες μετανάστες από τη θαλάσσια περιοχή νότια της Γαύδου
Γεραπετρίτης: Διπλωματική δυστοκία η εκδίωξη της αποστολής από τη Λιβύη
Νέα έφοδος της Δίωξης Οικονομικού Εγκλήματος στον ΟΠΕΚΕΠΕ-Παρών και Ευρωπαίος Εισαγγελέας
Ομολόγησε τις δολοφονίες βρεφών η Μουρτζούκου-«Όταν τσακωνόμουν με τη μάνα μου, ήθελα να κάνω κακό»
Συνελήφθη αστυνομικός για επίθεση, απειλές και παρενοχλητική παρακολούθηση