Υποσχόμενη εκκίνηση από τη Monaco Telecom

Ολοένα και περισσότερες εταιρείες επιλέγουν τα τελευταία χρόνια να επενδύσουν ή να μεταφέρουν την έδρα τους στην Κύπρο, βάζοντας με αυτόν τον τρόπο το λιθαράκι τους στην επιστροφή της οικονομίας στις ράγες της ανάπτυξης. Ενδεικτικό της προόδου που έχει επιτευχθεί είναι η ανάδειξη της Κύπρου ως η δεύτερη ταχύτερα αναπτυσσόμενη εθνική ταυτότητα (nation brand) για το 2017, μετά την Ισλανδία, σύμφωνα με τον διεθνούς αναγνώρισης οίκο Brand Finance.
 
Περισσότερα στο InBusinessNews