Κίνδυνος στο FIR Λευκωσίας λόγω των γνωστών παρανομιών Τουρκίας και ψευδοκράτους

Ικανοποίηση για τα εξαιρετικά αποτελέσματα στην παγκόσμια ασφάλεια πτήσεων το 2017, εκφράζει το «Μεσογειακό Ίδρυμα Ασφάλειας Πτήσεων – FSF-MED», παρά το γεγονός ότι ο ετήσιος αριθμός πτήσεων, όπως σημειώνει, αυξήθηκε στα 37 εκατομμύρια και διακινήθηκαν πέραν των 3,2 δισεκατομμυρίων επιβατών.
 
Ταυτόχρονα, το FSF-MED εκφράζει ανησυχία «για τους κινδύνους στο FIR Λευκωσίας», λόγω των γνωστών παρανομιών της Τουρκίας και του ψευδοκράτους.
 
«Πέραν κάποιων δυστυχημάτων σε μικρά αεροσκάφη, δεν υπήρξε (παγκοσμίως) κανένα δυστύχημα σε εμπορικά αεροσκάφη και κανένα θύμα», αναφέρει σε σημερινή ανακοίνωση το Μεσογειακό Ίδρυμα Ασφάλειας Πτήσεων, τονίζοντας ότι αυτό «επιβεβαιώνει για άλλη μια φορά ότι το αεροπλάνο είναι το ασφαλέστερο μεταφορικό μέσο, ειδικά σε σύγκριση με τα θύματα από αυτοκινητικά  δυστυχήματα που έφτασαν το 2017 σε 1,3 εκατομμύρια.
 
«Οι εξαιρετικές αυτές επιδόσεις, που  είναι συνέχεια στην διαχρονική μείωση των αεροπορικών δυστυχημάτων  τα τελευταία 20 χρόνια, είναι αποτέλεσμα των συνεχών προσπαθειών όλων όσων εμπλέκονται στον τομέα των αερομεταφορών, της ανάπτυξης της τεχνολογίας και διαδικασιών, της αποτελεσματικής εποπτείας σε διάφορα επίπεδα, της συνεχούς επιμόρφωση προσωπικού και του αισθήματος ευθύνης που χαρακτηρίζει όλους που εμπλέκονται στις αερομεταφορές».
 
Ωστόσο, το FSF-MED αναφέρει ότι «συνεχίζει να ανησυχεί για τους κινδύνους στο FIR Λευκωσίας», προσθέτοντας ότι «όπως κάθε χρόνο το 2017 υπήρξε ένας μεγάλος αριθμός τέτοιων  περιστατικών, ορισμένα από τα οποία πολύ σοβαρά, λόγω των γνωστών παρανομιών της Τουρκίας και του ψευδοκράτους».
 
Σχετική είναι, σύμφωνα με το Ίδρυμα, η ετήσια έκθεση της «Διεθνούς Ομοσπονδίας Πιλότων» για το 2017, που αναφέρει, μεταξύ άλλων,  ότι «η κατάσταση στο FIR  Λευκωσίας είναι ‘κρίσιμη’».
 
«Παρά το γεγονός ότι οι κίνδυνοι αυτοί αναγνωρίζονται από όλους τους αρμόδιους Διεθνείς Οργανισμούς και την κυπριακή Κυβέρνηση, δυστυχώς καμιά ουσιαστική ενέργεια δεν γίνεται για αντιμετώπιση τους», προσθέτει.
 
Το FSF-MED τονίζει ότι «η αξιολόγηση της ασφάλειας πτήσεων δεν πρέπει να γίνεται  μόνο στην βάση του αριθμού των  δυστυχημάτων, αλλά και σε όλα τα άλλα περιστατικά που παραβαίνουν τους διεθνείς κανόνες ασφάλειας και την διεθνή νομοθεσία, τα οποία δυνητικά μπορούν να οδηγήσουν σε δυστύχημα».
 
 

Δειτε Επισης

Aποκαλύψεις για τον βιασμό της 16χρονης από τον 38χρονο στην Πάτρα-Της πρόσφερε ένα φόρεμα ως «δόλωμα»
Παραπέμπονται σε δίκη ενώπιον Κακουργιοδικείου οι τέσσερις ανήλικοι για τα επεισόδια στα Λειβάδια το Μ. Σάββατο
Επενδύει στη συμβολή της ΕΕ ο Πρόεδρος για το Κυπριακό-«Λειτουργεί προς την κατεύθυνση της Τουρκίας»
Προεκλογικές σκοπιμότητες βλέπει πίσω από τις αντιδράσεις για τους κυνηγούς ο ΠτΔ-«Οι θεσμοί να βρίσκουν τρόπο να συνεργάζονται»
Χειροπέδες σε 27χρονο για ληστείες περιπτέρων στη Λευκωσία
Μάγδα Φύσσα: «Ο φασισμός δηλητηριάζει τα παιδιά, να κερδίσουμε τις νέες γενιές»
Εντοπίστηκε το υποστατικό από το οποίο προμηθεύτηκαν το καγκουρό οι αλλοδαποί στη Δερύνεια
Το προφητικό τηλεφώνημα του νέου Πάπα στον αδελφό του και η συμβουλή του που αγνόησε
Παπάς στην Δράμα ήταν πληροφοριοδότης οργανωμένης συμμορίας κακοποιών
Μπήκε σε κτήριο για διάρρηξη αλλά τον πρόδωσε ο συναγερμός-Χειροπέδες σε 28χρονο