Η “eCypriotTrends” καταγράφει τις online συνήθειες των Κυπρίων

Ένα «πάρα πολύ χρήσιμο εργαλείο, που καταγράφει τις τάσεις και τις συνήθειες τον Κυπρίων» όσον αφορά στη χρήση του διαδικτύου και των ψηφιακών υπηρεσιών, χαρακτήρισε την έρευνα “eCypriotTrends” η Χριστίνα Κοκκάλου, Διευθύνουσα Σύμβουλος της IMR/University of Nicosia.

Μιλώντας στο INBusiness TV, στο περιθώριο του 14ου Digital Marketing Forum, που πραγματοποιήθηκε τον Νοέμβριο στη Λευκωσία, η κ. Κόκκαλου αναφέρθηκε στις σημαντικότερες παραμέτρους στις οποίες εστιάζει η έρευνα και αφορούν στη χρήση του διαδικτύου, στα προϊόντα και τις υπηρεσίες που χρησιμοποιούν και αγοράζουν online οι καταναλωτές, καθώς και στην πρόβλεψη των μελλοντικών τάσεων με βάση τη συμπεριφορά τους.

Διαβάστε ακόμα: «eCypriotTrends»: Οι online αγορές και αναζητήσεις των Κυπρίων

Η IMR/University of Nicosia ήταν ένας από τους χορηγούς του 14ου Digital Marketing Forum.