Ο 14χρονος παίκτης των νέων της Μπαρτσελόνα με το μισό εκατομμύριο followers
11:23 - 07 Σεπτεμβρίου 2017
Ο Χάβι Σίμονς είναι ήδη ένα φαινόμενο στα κοινωνικά δίκτυα. Ο ποδοσφαιριστής της ομάδας Νέων της Μπαρτσελόνα έχει γίνει δείκτης αναφοράς στο Instagram. Στα 14, έχει ήδη 511.000 οπαδούς, πολύ πάνω από την πλειοψηφία των παικτών της Primera (Μπόγιαν 398 εκατομμύρια , Χοακίν 318, Λούκας Πέρες 281).
Είναι ένα πραγματικό παράδειγμα των νέων μορφών επικοινωνίας. Το περασμένο Σάββατο, ο διάσημος μάνατζερ Μίνο Ραϊόλα, ήταν στη Βαρκελώνη, για να ρωτήσει σχετικά με τον 14χρονο παίκτη. Ωστόσο, η απήχηση του του Τσάβι Σίμονς δεν είναι τυχαία, ούτε υπέρμετρη.
Σύμφωνα με τον Μανουέλ Μορένο, εμπειρογνώμονα που συμβουλεύτηκε η εφημερίδα MARCA, πίσω από το λογαριασμό του ποδοσφαιριστή βλέπει το χέρι ενός ατόμου που κυριαρχεί στη νέα αυτή επικοινωνία. Σε λίγο πάνω από ένα και ενάμισι χρόνο έχει γίνει από ένας ανώνυμος παίκτης της Μπαρτσελόνα σε ένα φαινόμενο.
«Έχει πολλούς οπαδούς. Η προσωπική εικόνα του στα κοινωνικά δίκτυα είναι πολύ ιδιαίτερη, έχει επεξεργασία, με κείμενα πίσω από αυτό . Νομίζω ότι έχει επαγγελματίες που διαχειρίζονται το λογαριασμό του. Αυτό σε συνδυασμό με την έκρηξη που είχε το Instagram μας δώσει μια εξήγηση,» εξηγεί ο Μανουέλ Μορένο.
Είναι εντυπωσιακό, πάνω απ 'όλα, η ταχεία ανάπτυξή του. Για παράδειγμα, στις 23η Ιουλίου είχε 300.000 και σε λιγότερο από ένα μήνα, στις 17 Αυγούστου, έφτασε τις 400.000. Ο Χάβι Σίμονς είναι το τέλειο παράδειγμα του πόσο ισχυρό μπορεί να είναι το Instagram. Η επικοινωνία ενός ταλέντου απευθείας με άτομα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ένα από τα μεγάλα όπλα της νέας εποχής.
Ο Χάβι Σίμονς δημιουργεί τάση, αλλά μόνο ο χρόνος θα δείξει αν έχει αρκετή ποιότητα για να αγωνιστεί στην Primera. Μέχρι σήμερα, πάντως η παρουσία του στο Instagram, φαίνεται να κατάφερε να προσελκύσει το ενδιαφέρον του Ραιόλα, αλλά στα 14, είναι ακόμα πολύ νωρίς για να γνωρίσουμε το μέλλον του. Όμως τώρα είναι, πάνω απ 'όλα, ένα φαινόμενο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Ανοιξε το λογαριασμό τον Δεκέμβριο του 2015, έχει επίσης το δικό του λογότυπο και μια διαφορετική εικόνα που τον βοηθά σε αυτόν τον κόσμο των κοινωνικών δικτύων.