Προς πώληση τα περιουσιακά της χρεοκοπημένης Air Berlin

Η στιγμή της αλήθειας έφθασε για τη χρεοκοπημένη Air Berlin, το μέχρι πρότινος δεύτερο μεγαλύτερο αερομεταφορέα της Γερμανίας, καθώς σήμερα Παρασκευή ολοκληρώνεται η διαδικασία προσφορών για τα περιουσιακά της εταιρείας, μια διαδικασία που έχει προκαλέσει πόλεμο μεταξύ των ενδιαφερόμενων εταιρειών.

Η χρεοκοπημένη εταιρεία διασπάστηκε σε κομμάτια. Περίπου 8.500 εργαζόμενοι, 140 αεροσκάφη και οι πολύτιμες χρονοθυρίδες σε γερμανικά αεροδρόμια βρίσκονται στο στόχαστρο μεγαθηρίων όπως τη Λουφτχάνσα καθώς και από την ομώνυμη εταιρεία του θρύλου της φόρμουλα Ένα Νίκι Λάουντα.

Η διορία υποβολής προσφορών λήγει στις 13:00 ώρα Κύπρου.

Το 2016 η Air Berlin μετέφερε συνολικά 36 εκατομμύρια επιβάτες, αλλά αντιμετώπιζε προβλήματα βιωσιμότητας, καταγράφοντας απώλειες €1,2 δις τα τελευταία δύο χρόνια. Το τελικό κτύπημα ήρθε στα μέσα Αυγούστου, όταν η ο βασικός μέτοχος, Etihad Airways, αποφάσισε να αποσύρει την οικονομική στήριξη, κάτι που έθεσε σε κίνηση τη διαδικασία πτώχευσης. Ωστόσο, η Γερμανίδα Υπουργός Οικονομίας Μπριγκίτε Τσουμπριές δήλωσε ότι καμία εταιρεία δεν θα μπορέσει να εξαγοράσει την Air Belrin λόγω θέματα που αφορούν τον ανταγωνισμό.

Η Λουφτχάνσα, ο μεγαλύτερος αερομεταφορέας της Γερμανίας, εποφθαλμιά τα αεροσκάφη της Air Berlin. Ήδη ενοικιάζει 38 αεροσκάφη από τη χρεοκοπημένη εταιρεία και ενδιαφέρεται να αγοράσει μέχρι και 90, σύμφωνα με γερμανικά δημοσιεύματα.  Ανταγωνιστές του γερμανικού κολοσσού την κατηγορούν ότι με αυτή την κίνηση επιδιώκει να αποκτήσει το μονοπώλιο στους γερμανικούς αιθέρες.

Έξω από τα δόντια τα είπε ο εκτελεστικός διευθυντής της Ryanair, Μάικλ Ο Λίρι, ο οποίος δήλωσε ότι δεν θα συμμετέχει στο διαγωνισμό διότι πρόκειται για γερμανική μηχανορραφία προκειμένου να ευνοηθεί η Λουφτχάνσα, αν και πολλοί θεωρούν ότι μπλοφάρει.

Ο Λάουντα ανακοίνωσε ότι θα υποβάλει προσφορά σε συνεργασία με την Thomas Cook για αγορά 38 αεροσκαφών. Παράλληλα, δημοσιεύματα αναφέρουν ότι προσφορές ενδεχομένως να υποβάλουν η EasyJet, η TUI και ο Τζόναθαν Πανγκ, ο Κινέζος ιδιοκτήτης της Parchim, ιδιοκτήτη εμπορικού αεροδρομίου στην νοτιοανατολικού αεροδρομίου στη Γερμανία και ο Ουτζ Κλάασεν, πρώην επικεφαλής της γερμανικής εταιρείας ηλεκτροδότησης EnBW.
 
Πηγή: ΚΥΠΕ

Δειτε Επισης

Κατηγόρησε τον Πρόεδρο για «εμπλοκή της Κύπρου στη ζώνη απειλής» για πολιτικό κέρδος ο Τατάρ
Η Τεχεράνη επιδιώκει επειγόντως συνομιλίες με ΗΠΑ και Ισραήλ για τον τερματισμό των εχθροπραξιών
Για διαχρονική, απόλυτη διακριτική εξουσία του Υπουργικού για το ΚΕΠ μίλησε η υπεράσπιση στη δίκη Al Jazeera
Ουρές χιλιομέτρων σε αυτοκινητοδρόμους καθώς κάτοικοι της Τεχεράνης επιχειρούν να φύγουν εν μέσω επιδρομών
Τελική ευθεία για αποζημιώσεις κουρεμένων με νέα πλατφόρμα επιβεβαίωσης αιτήσεων
Οδηγία εκκένωσης από το Νετανιάχου στους κατοίκους της Τεχεράνης-«Βρισκόμαστε στον δρόμο προς τη νίκη»
Σημαντικό πλήγμα στην αγορά ναρκωτικών κατάφερε η ΕΕ-Διέλυσε την πλατφόρμα Archetyp στο dark web
Οι «σιδερένιες ασπίδες» του Ισραήλ-Πώς επιστρατεύεται το Iron Dome και γιατί το μέλλον είναι το Iron Beam
Συντονίζεται η ευρωπαϊκή διπλωματική προσέγγιση για Ισραήλ και Ιράν
Στη Βουλή η άρνηση για διώξεις στην υπόθεση Θανάση-Αυτεπάγγελτο θέμα στην Επιτροπή Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων