Κραυγή απόγνωσης μητέρας παιδιού με ειδικές ανάγκες. Όπως η ίδια υποστηρίζει στη μακροσκελή ανάρτησή της σε σελίδα κοινωνικής δικτύωσης, ο γιος της Αλέξανδρος ενώ έχει συγκεκριμένες ανάγκες, οι οποίες είναι εις γνώσιν του Υπουργείου Παιδείας, εντούτοις ο συνοδός του στο σχολείο δεν γνωρίζει τα συστήματα επικοινωνίας που γνωρίζει το παιδί- Grid και νοηματική, προκειμένου να μπορεί να το βοηθήσει να επικοινωνεί στην τάξη με αποτέλεσμα το παιδί να μην μπορεί να ενταχθεί στο σχολικό περιβάλλον
"Όχι δεν υπερβάλλουμε και ούτε έχουμε πολιτικές σκοπιμότητες όπως λέτε στα κανάλια. Ντροπή σας και μόνο που το σκέφτεστε. Σκεφτείτε αυτό το παιδί να ήταν δικό σας, παιδί σας, εγγονάκι σας. Τι θα κάνατε; Από τον Ιούλιο το υπουργείο έδωσε οδηγίες στην σχολική εφορεία να προκηρύξει θέση συνόδου. Και το καθυστερούσαν μέχρι 4 μέρες πριν την έναρξη της σχολικής χρονιάς. Αυτό πως να το χαρακτηρίσουμε;" κάναμε ένσταση και ζητήσαμε επαναξιολόγηση της απόφασης τους. ΔΕΝ πήραμε καμία απάντηση απο την σχολική εφορεια. Πληρης αδιαφορία" ξεσπά η μητέρα.
Δείτε ολόκληρη την ανάρτησή της
"Τα σχολεία έχουν ανοίξει, τα παιδιά ήδη εγκληματίστηκαν, έκαναν φίλους, άρχισαν μαθήματα. Το δικό μας παιδί βρίσκεται στο σπίτι του. Μετά το θέατρο που ζήσαμε την περασμένη Τετάρτη στα γραφεία της σχολικής εφορείας Τσερίου,όπου καλεστήκαμε να "επιλέξουμε" την σχολική συνοδό του γιου μας, νομίζοντας εμείς οι αθώοι ότι είχαμε και λόγο, αντιληφθήκαμε ότι όλα ήταν στημένα. Η σχολική εφορεία, 4 "άνθρωποι" που κάποιοι τους ψήφισαν (και ας ελπίσουμε να μην επαναληφθεί) αποφάσισαν ότι κατάλληλο άτομο για σχολικός συνοδός του παιδιού μας είναι ένα "οικείο" σε αυτά άτομο που έχει πείρα και ευαισθησίες. Ενώ τους κάναμε ξεκάθαρο ότι το παιδί μας έχει συγκεκριμένες ανάγκες, (δεν μιλά και ο συνοδός του θα ΠΡΕΠΕΙ να γνωρίζει τα συστήματα επικοινωνίας που γνωρίζει το παιδί- Grid και νοηματική) αυτοί οι κύριοι ψήφισαν άτομο που ΔΕΝ έχει αυτά τα προσόντα. Πώς θα μπορούσαμε να στείλουμε το παιδί μας σχολείο και να μην μπορεί κανένας να το καταλάβει; Να μην μπορεί κανένας να συνεννοηθεί μαζί του; Να μην μπορούν να το εντάξουν σε ένα τελείως άγνωστο γι' αυτο περιβάλλον,(αφού μέχρι στιγμής φοιτούσε σε άλλο νηπιαγωγείο); να δώσουμε χρόνο; Όχι αγαπητοί μου δεν έχουμε καιρό για χάσιμο. Το παιδί μας θα απομονωθεί αν δεν μπορεί να συνεννοηθεί και να μην τον καταλαβαίνει κανένας. Ξέρετε τι θα συνέβαινε στην ψυχούλα αυτού του παιδιου; Κανέναν δεν ενδιαφέρει. Ούτε το Υπουργείο, (σταμάτα κύριε Καδή να λες ότι έχετε ευαισθησίες στα παιδιά με ειδικές ανάγκες). Πού είναι οι ευαισθησίες; Πάρτε θέση σε αυτή τη σκευωρία που παίχτηκε εις βάρος ενός αθώου παιδιού που τώρα θα έπρεπε να είναι σχολείο με τους συμμαθητές του. Οχι δεν υπερβάλλουμε και ούτε έχουμε πολιτικές σκοπιμότητες όπως λέτε στα κανάλια. Ντροπή σας και μόνο που το σκέφτεστε. Σκεφτείτε αυτό το παιδί να ηταν δικό σας, παιδί σας,εγγονάκι σας. Τι θα κάνατε; Από τον Ιούλιο το υπουργείο έδωσε οδηγίες στην σχολική εφορεία να προκηρύξει θέση συνόδου. Και το καθυστερούσαν μεχρι 4 μέρες πριν την έναρξη της σχολικής χρονιάς. Αυτό πως να το χαρακτηρίσουμε; κάναμε ένσταση και ζητήσαμε επαναξιολόγηση της απόφασης τους. ΔΕΝ πήραμε καμία απάντηση απο την σχολική εφορεια. Πληρης αδιαφορία. Εκείνο που είχαν προσχεδιασμένο το κατάφεραν. Την στιγμή που μέσα στους υποψηφίους υπήρχε άτομο που να γνωρίζει τις μεθόδους επικοινωνίας του παιδιού μας, έπρεπε να ψηφιστεί αυτό αν είναι το καλό του παιδιού που θα θελαμε ολοι. Ζητάμε την παραίτηση της επιτροπής πρόσληψης σχολικών συνοδών της σχολικής εφορείας Τσεριου. Ζητάμε από το Υπουργείο να δράσει άμεσα, φτάνει πια υποσχέσεις. Την Δευτέρα πρέπει να πάει στο σχολείο του ο Αλέξανδρος. Αν δεν βρείτε λύση, μέχρι αυριο Παρασκευή, την Δευτέρα θα μας βρείτε στο Υπουργείο με τον Αλέξανδρο, αλλά και όλα τα παιδια που ειναι στα σπίτια τους και τους στερείτε το δικαίωμα στην ποιοτική και ίση εκπαίδευση" καταλήγει η μητέρα.
Υπενθυμίζεται ότι πριν από μερικές μέρες πραγματοποιήθηκε διάσκεψη Τύπου με πρωτοβουλία της Παγκύπριας Συμμαχίας για Παιδιά με αναπηρίες με θέμα την κατ’ εξακολούθηση από μέρους του Υπουργείου Παιδείας και Πολιτισμού για την καταπάτηση του δικαιώματος των παιδιών με αναπηρίες στην ίση πρόσβαση στην ενιαία εκπαίδευση.