Customer service με γεύση από… καρπούζι
08:17 - 19 Αυγούστου 2017

Το καρπούζι μπορεί εύκολα να ονομαστεί ως ένα από τα εθνικά φρούτα της χώρας μας. Η καλοκαιρινή συνήθεια των Κυπρίων απαιτεί την αγορά καρπουζιών από πλανοδιοπώλες ή από συγκεκριμένα «πόστα».

Ένα καρπούζι λοιπόν ήταν ικανό να εμπνεύσει τον Κυριάκο Ιακωβίδη, ειδικό σε θέματα διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού, για το νέο «Leading Paradigm».
Διαβάστε ακόμα: The Breakfast Lovers
Ο Κυριάκος Ιακωβίδης επεξηγεί βήμα προς βήμα την εμπειρία πώλησης καρπουζιού από ένα νεαρό σε συγκεκριμένο πόστο. Η πρώτη ερώτηση του πωλητή για το μέγεθος προτίμησης υποδηλώνει τη διαπίστωση των αναγκών του πελάτη, ενώ η υπόδειξη του κατάλληλου καρπουζιού είναι μέρος μίας συμβουλευτικής προσέγγισης.
Δράττοντας την ευκαιρία, στη συνέχεια ο πωλητής μπαίνει στη διαδικασία του «cross selling»: «Έχουμε και πολύ ωραία φρέσκα κεράσια. Θέλετε να σας βάλω λίγα;» Η εμπειρία όμως δεν τελειώνει μέχρι εκεί. Ο πωλητής, προχωρώντας ένα βήμα πιο πέρα, μεταφέρει ο ίδιος τα προϊόντα στο αυτοκίνητο και τα τοποθετεί προσεκτικά σε σημείο όπου δύσκολα θα πάθουν ζημιά.
Διαβάστε ακόμα: Διακοπές στο εξωτερικό για το 33%, καθόλου για το 24%
Συστήνοντας την προσοχή στις μικρές αλλά κυρίως στις μεγάλες επιχειρήσεις, θέτοντας την εμπειρία αυτή ως παράδειγμα προς μίμηση, ο Κυριάκος Ιακωβίδης θέτει το εξής ερώτημα: «Αν θεωρήσουμε ότι όλα τα καρπούζια έχουν περίπου την ίδια ποιότητα και την ίδια τιμή πώλησης, τι είναι αυτό που θα κερδίσει τον καταναλωτή να αγοράσει και μάλιστα επαναλαμβανόμενα από τον συγκεκριμένο πωλητή;»

Ένα καρπούζι λοιπόν ήταν ικανό να εμπνεύσει τον Κυριάκο Ιακωβίδη, ειδικό σε θέματα διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού, για το νέο «Leading Paradigm».
Διαβάστε ακόμα: The Breakfast Lovers
Ο Κυριάκος Ιακωβίδης επεξηγεί βήμα προς βήμα την εμπειρία πώλησης καρπουζιού από ένα νεαρό σε συγκεκριμένο πόστο. Η πρώτη ερώτηση του πωλητή για το μέγεθος προτίμησης υποδηλώνει τη διαπίστωση των αναγκών του πελάτη, ενώ η υπόδειξη του κατάλληλου καρπουζιού είναι μέρος μίας συμβουλευτικής προσέγγισης.
Δράττοντας την ευκαιρία, στη συνέχεια ο πωλητής μπαίνει στη διαδικασία του «cross selling»: «Έχουμε και πολύ ωραία φρέσκα κεράσια. Θέλετε να σας βάλω λίγα;» Η εμπειρία όμως δεν τελειώνει μέχρι εκεί. Ο πωλητής, προχωρώντας ένα βήμα πιο πέρα, μεταφέρει ο ίδιος τα προϊόντα στο αυτοκίνητο και τα τοποθετεί προσεκτικά σε σημείο όπου δύσκολα θα πάθουν ζημιά.
Διαβάστε ακόμα: Διακοπές στο εξωτερικό για το 33%, καθόλου για το 24%
Συστήνοντας την προσοχή στις μικρές αλλά κυρίως στις μεγάλες επιχειρήσεις, θέτοντας την εμπειρία αυτή ως παράδειγμα προς μίμηση, ο Κυριάκος Ιακωβίδης θέτει το εξής ερώτημα: «Αν θεωρήσουμε ότι όλα τα καρπούζια έχουν περίπου την ίδια ποιότητα και την ίδια τιμή πώλησης, τι είναι αυτό που θα κερδίσει τον καταναλωτή να αγοράσει και μάλιστα επαναλαμβανόμενα από τον συγκεκριμένο πωλητή;»
