Ugaz: Το ποδόσφαιρο ως επιχείρηση και θέαμα
10:50 - 13 Ιουνίου 2017

Από τα γήπεδα και τη μικρή οθόνη η στρογγυλή θεά και οι πρωταγωνιστές της έχουν περάσει στη νέα ψηφιακή εποχή όπου τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τα ψηφιακά κανάλια επικοινωνίας κάνουν πλέον «παιχνίδι». Παράλληλα, το ποδόσφαιρο έχει εισέλθει δυναμικά στον επιχειρηματικό και διαφημιστικό κόσμο με τα brands να επιδιώκουν την ολοένα και περισσότερη διασύνδεση τους με ηχηρά ονόματα ποδοσφαιριστών.
Περισσότερα στο InBusinessNews
Περισσότερα στο InBusinessNews
