Δεν πρόλαβαν να λειτουργήσουν και τράβηξαν χειρόφρενο τα μικρά λεωφορεία της Λευκωσίας

Τέλος στην κυκλοφορία στους δρόμους της Λευκωσίας πριν καν διανύσουν τη δεύτερη μέρα δόθηκε στα δεκατρία μικρά λεωφορεία που έκαναν την εμφάνιση τους, τη Δευτέρα 29 Μαΐου. Για τα συγκεκριμένα λεωφορεία τα οποία αποκτήθηκαν από το Δεκέμβριο του 2015, σύμφωνα με ρεπορτάζ της εφημερίδας «Φιλελεύθερος», δεν έχει εξασφαλιστεί άδεια για δημόσιες επιβατηγές μεταφορές, τα λεωφορεία δεν έχουν εγγραφεί ως λεωφορεία δημόσιας χρήσης, ενώ ούτε υπάρχει ασφαλιστική κάλυψη της μεταφοράς επιβατών.

Η ανακοίνωση του Δήμου Λευκωσίας ήταν σαφής «Τα λεωφορεία κυκλοφορούν στο κέντρο της πόλης σε δοκιμαστική βάση με στόχο τον εντοπισμό και τη διόρθωση όλων των προβλημάτων πριν την επίσημη λειτουργία τους σε σύντομο χρονικό διάστημα. Από σήμερα οι πολίτες και οι επισκέπτες της πόλης μπορούν να χρησιμοποιούν τα μικρά λεωφορεία».

Η εφημερίδα απευθύνθηκε στο δήμαρχο Λευκωσίας ο οποίος παρέπεμψε στον Μάκη Νικολαΐδη προϊστάμενο Γραφείου Εξυπηρέτησης Πολιτών και λειτουργό Επικοινωνίας του δήμου, ο οποίος επιφυλάχθηκε να εξετάσει το θέμα των σχετικών αδειών.

Ωστόσο έντονη  ήταν η έκπληξη των αρμόδιων λειτουργών του υπουργείου Μεταφορών όταν ενημερώθηκαν για την ανακοίνωση του δήμου ότι ξεκινούσε δοκιμαστικά δρομολόγια με επιβάτες. Ο υπουργός  Μεταφορών παράπεμψε στον επικεφαλή της Μονάδας Δημοσίων Μεταφορών του υπουργείου Βλαδίμηρο Ζαβρό, ο οποίος εξέφρασε έκπληξη, δεδομένου ότι η διαδικασία για τις σχετικές άδειες δεν έχει ολοκληρωθεί.

Μετά από επικοινωνία που είχε ο ίδιος με τους αρμόδιους του Δήμου Λευκωσίας, δήλωσε πως το υπουργείο έχει δώσει σαφείς οδηγίες στον δήμο ότι πρέπει να σταματήσουν αμέσως τα δρομολόγια.

Ο δήμος, προφανώς κάτω από πίεση των μεγάλων καθυστερήσεων, των λεωφορείων που βρίσκονται εδώ και 17 μήνες σε αναμονή, του προσωπικού που προσελήφθη και πληρώνεται για τρίτο μήνα, είχε ζητήσει και γραπτώς από το υπουργείο να ξεκινήσει δρομολόγια. Όμως, χωρίς άδειες για δημόσιες επιβατηγές μεταφορές και ακόμα περισσότερο χωρίς την απαραίτητη νόμιμη ασφάλιση των επιβατών, τέθηκαν σοβαρά θέματα παραβίασης της νομοθεσίες αλλά και κάλυψης προσωπικού και κυρίως επιβατών.

Δειτε Επισης

Συνεχίζεται η απεργία μεταφορέων-Ψάχνουν αλλά δεν βρίσκουν λύσεις στα προβλήματα
Εννιά στους δέκα απόφοιτοι πανεπιστημίου βρίσκουν δουλειά εντός πέντε χρόνων μετά τις σπουδές τους
Ρεκόρ για το 2025 η ζήτηση ηλεκτρικής ενέργειας για το μεσημέρι της Δευτέρας
Με πνεύμα συνεργασίας αρχίζει νέο κύκλο επαφών για το νομοσχέδιο για αξιολόγηση η Μιχαηλίδου
Στήριξη στην Επίτροπο Προστασίας Δικαιωμάτων του Παιδιού από Σύνδεσμο ΔΕΠΥ
Υπ. Γεωργίας: Στρατηγικό Σχέδιο ΚΑΠ €450 εκατ. στο επίκεντρο των πολιτικών μας για βιώσιμο πρωτογενή τομέα
Μέχρι και 44 βαθμούς ο υδράργυρος-«Υποχρέωση εργοδοτών για προστασία εργαζομένων από τον καύσωνα»
Σε εικοσιτετράωρη απεργία οι Μεταφορείς Α’-Στόχος να ασκήσουν πίεση για τα προβλήματα από χρήση ταχογράφων
Στους 41 βαθμούς ο υδράργυρος-Τίθεται σε ισχύ κίτρινη προειδοποίηση
Νέα ανοχή από τον ΟΑΥ στην ανάδοχο για τα προβλήματα του ΓεΣΥ-Δίνεται επιπλέον χρόνος