Κατέρρευσε το σύστημα της British Airways
15:13 - 27 Μαΐου 2017
Την ακύρωση όλων των πτήσεών της από τα μεγαλύτερα αεροδρόμια του Λονδίνου, το Χίθροου και το Γκάτγουϊκ ανακοίνωσαν οι Βρετανικές Αερογραμμές, λόγω προβλημάτων με το σύστημα ηλεκτρονικών υπολογιστών.
Η εταιρεία αντιμετώπιζε προβλήματα με το ηλεκτρονικό σύστημά της από το πρωί, με αποτέλεσμα χιλιάδες επιβάτες να υφίστανται τεράστια ταλαιπωρία.
Οι ακυρώσεις αφορούν, μέχρι νεοτέρας, τις πτήσεις που ήταν προγραμματισμένες να αναχωρήσουν έως τις 6 το βράδυ.
Πάντως η βρετανική αεροπορική εταιρεία διευκρίνισε ότι δεν υπάρχει καμία ένδειξη για κυβερνοεπίθεση εναντίον της, σαν εκείνη που είχε παραλύσει προσωρινά προ εβδομάδων το εθνικό σύστημα υγείας NHS και άλλους οργανισμούς παγκοσμίως.
Το επιβατικό κοινό καλείται να μην προσέρχεται στα δύο αεροδρόμια, καθώς επικρατεί ήδη συνωστισμός.
Σημειώνεται ότι το τρέχον είναι ένα από τα Σαββατοκύριακα με τη μεγαλύτερη κίνηση, καθώς πέρα από την αργία της Δευτέρας έρχεται και η εβδομάδα εαρινών διακοπών των σχολείων.
“Ζητάμε συγνώμη από τους πελάτες μας, οι οποίοι βρέθηκαν αντιμέτωποι με καθυστερήσεις μετά από την διακοπή λειτουργίας ενός συστήματος IT, σήμερα το πρωί. Εργαζόμαστε προκειμένου να διορθώσουμε το πρόβλημα, το συντομότερο δυνατό,” δήλωσε χαρακτηριστικά μία εκπρόσωπος των βρετανικών αερογραμμών.
Το συγκεκριμένο πρόβλημα, ανέφερε νωρίτερα ο Guardian, σημαίνει πως οι επιβάτες της εταιρίας δεν μπορούν να κάνουν ηλεκτρονικά check-in και έτσι δημιουργούνται τεράστιες ουρές και καθυστερήσεις, όπως άλλωστε δείχνουν και οι φωτογραφίες που ανέβασαν εξοργισμένοι επιβάτες στο Twitter.
We apologise for the current IT systems outage. We are working to resolve the problem as quickly as possible.
— British Airways (@British_Airways) May 27, 2017
@British_Airways #britishairways just through security. Baggage left insecure and in chaos. Will I ever see them again? pic.twitter.com/V26OB6Kj1F
— Mark Harris (@haggs76) May 27, 2017
We're working with @British_Airways following an issue with their IT system this morning that has caused some delays for passengers. 1/2
— Heathrow Airport (@HeathrowAirport) May 27, 2017