Περισσότερες από 15 χιλιάδες κλήσεις στη Γραμμή του Πολίτη
16:15 - 21 Μαΐου 2017
Στις 15,299 ανήλθαν οι κλήσεις των πολιτών προς τη Γραμμή Επικοινωνίας του Πολίτη, το 1460 όπως είναι ευρύτερα γνωστή, τους πρώτους τρεις μήνες του 2017, καταγράφοντας μια σημαντική αύξηση της τάξης του 26,34% σε σύγκριση με την περσινή αντίστοιχη περίοδο.
Σε σημερινές δηλώσεις του στο ΚΥΠΕ, ο Εκπρόσωπος Τύπου του Αρχηγείου Αστυνομίας Ανδρέας Αγγελίδης είπε ότι η αύξηση του αριθμού των κλήσεων προς τη Γραμμή του Πολίτη, καταδεικνύει ακριβώς την ολοένα αυξανόμενη εμπιστοσύνη που δείχνει το κοινό προς τη συγκεκριμένη υπηρεσία η οποία αποτελεί, όπως είπε, σημαντικό και αποτελεσματικό εργαλείο στα χέρια των πολιτών.
Ανέφερε επίσης ότι η διαχείριση των παραπόνων, καταγγελιών και των πληροφοριών από τους πολίτες γίνεται με εχεμύθεια, επαγγελματισμό αλλά και ταχύτητα από μέρους των αστυνομικών – χειριστών της Γραμμής Επικοινωνίας του Πολίτη.
Σημείωσε ακόμη ότι με στόχο τη βελτίωση των προσφερόμενων υπηρεσιών και της εμπιστοσύνης τον πολιτών προς την Αστυνομία, τα αποτελέσματα των τηλεφωνικών κλήσεων στη Γραμμή του Πολίτη τυγχάνουν περαιτέρω μελέτης και επεξεργασίας.
«Επίσης, μέσα από την εκπαίδευση των μελών μας και από τη μελέτη εισηγήσεων, στοχεύουμε στην αναβάθμιση των υπηρεσιών προς όφελος των πολιτών», κατέληξε ο κ. Αγγελίδης.
Σύμφωνα με χθεσινή ανακοίνωση της Αστυνομίας, καθ’ όλη τη διάρκεια του περασμένου χρόνου, η Γραμμή του Πολίτη δέχθηκε συνολικά 71,867 κλήσεις, ενώ κατά τους πρώτους τρεις μήνες του 2016, ο αριθμός των κλήσεων ανήλθε στις 12,109.
Από τις 71,867 κλήσεις, που δέχθηκε το 1460 κατά το 2016, 48,243 εξυπηρετήθηκαν άμεσα από τους χειριστές της Γραμμής του Πολίτη, ενώ άλλες 16,894 κλήσεις ανακατευθύνθηκαν για εξυπηρέτηση σε άλλες υπηρεσίες της Αστυνομίας Κύπρου.
Οι αριθμοί αυτοί, ανεβάζουν το ποσοστό απόλυτης εξυπηρέτησης των αιτημάτων του κοινού από τη Γραμμή Επικοινωνίας του Πολίτη, στο 90,63%.
Για το πρώτο τρίμηνο του 2017, το ποσοστό αυτό παρουσιάζει ακόμα μεγαλύτερη αύξηση, έστω και ελαφρά, φτάνοντας το ποσοστό εξυπηρέτησης στο 90,9%. Συγκεκριμένα από τις 15,299 κλήσεις που λήφθηκαν, εξυπηρετήθηκαν από τη Γραμμή του Πολίτη 9,851, ενώ ανακατευθύνθηκαν σε άλλα τμήματα της Αστυνομίας, άλλες 4,056 κλήσεις.