Οδηγός καταναλωτή - Τι να προσέξετε για το Πάσχα
12:06 - 03 Απριλίου 2017
Οι καταναλωτές πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί γιατί είναι σύνηθες φαινόμενο σε εποχές καταναλωτικής έξαρσης να υπάρχουν στην αγορά επιτήδειοι που θέλουν να αισχροκερδίσουν είτε τιμολογώντας σε ψηλές τιμές είτε προωθώντας προϊόντα και υπηρεσίες αμφιβόλου αξίας και ποιότητας, όπως αναφέρει το Σωματείο Εργαζομένων Καταναλωτών (ΣΕΚ) της ΣΕΚ.
Οι καταναλωτές οφείλουν να βρίσκονται σε συνεχή αυτοάμυνα και εγρήγορση, σύμφωνα με την ανακοίνωση στην οποία προστίθεται ότι “πρέπει να εξετάζουν πολύ καλά το τι θα αγοράσουν, από πού θα το προμηθευτούν και σε ποια τιμή θα το πληρώσουν, να μην παραμελούν να κοιτάζουν τις ετικέτες που αναφέρουν την ημερομηνία παραγωγής και την ημερομηνία λήξης των προϊόντων και να συγκρίνουν τιμές και να είναι καλά ενημερωμένοι αλλά και διεκδικητικοί, γιατί επαφίεται στους ίδιους να προστατεύσουν τα συμφέροντα τους και τα πορτοφόλια τους”.
“Όταν διαπιστώσουν πως θίγονται τα δικαιώματα και τα συμφέροντα τους να προβαίνουν σε σχετικές καταγγελίες είτε στα επαρχιακά γραφεία της ΣΕΚ σε όλες τις πόλεις, είτε στην τηλεφωνική γραμμή 1429” αναφέρεται στην ανακοίνωση. Η τηλεφωνική γραμμή 1429 λειτουργεί υπό την ευθύνη του υπουργείου Ενέργειας, Εμπορίου, Βιομηχανίας και Τουρισμού και δέχεται παράπονα και καταγγελίες από τους καταναλωτές πάνω σε 24ωρη βάση χωρίς οποιανδήποτε χρέωση.
Το Σωματείο απευθύνει τέλος έκκληση προς όλες τις αρμόδιες κρατικές υπηρεσίες (Κτηνιατρικές, Υγειονομικές, Προστασίας Καταναλωτή και Επιτροπή Ανταγωνισμού), να εντείνουν τη μεταξύ τους δράση και συνεργασία και να εντατικοποιήσουν τους ελέγχους και τις επιθεωρήσεις ώστε στην αγορά να φθάνουν προϊόντα ελεγμένα και ποιοτικά ασφαλή.