Η Adidas σταματά την τηλεοπτική διαφήμιση

Την πλάτη της στην τηλεοπτική διαφήμιση γυρίζει η Adidas, επενδύοντας πλέον εξ ολοκλήρου στο digital. Όπως δήλωσε στο τηλεοπτικό δίκτυο CNBC ο Chief Executive της εταιρείας, Kasper Rorsted, η Adidas αποφάσισε να διακόψει τις τηλεοπτικές της διαφημίσεις και να εστιάσει στην online διαφήμιση και το ηλεκτρονικό εμπόριο, στοχεύοντας ανοιχτά τους νεαρούς καταναλωτές, οι οποίοι αποτελούν σημαντικό κομμάτι της αγοράς αθλητικών ειδών.
 
Διαβάστε περισσότερα στο InBusinessNews