Υπ. Παιδείας: Οι διευθυντές να έχουν θετική στάση έναντι στη διαφορετικότητα

  Ο Υπουργός Παιδείας και Πολιτισμού, Κώστας Καδής, ανέφερε ότι ο διευθυντής, ως ο σχολικός ηγέτης, οφείλει να κατέχει πρωταγωνιστικό ρόλο στη διαχείριση της ετερότητας στο σχολικό περιβάλλον, επιδεικνύοντας έμπρακτα θετικές στάσεις απέναντι στη διαφορετικότητα και θέτοντας ξεκάθαρους στόχους και  πολιτικές για την αποφυγή κάθε μορφής διάκρισης.

Σε χαιρετισμό του στο ΚΖ’ Παγκύπριο Συνέδριο Διευθυντών Σχολείων Δημοτικής Εκπαίδευσης, με θέμα: «Η ετερότητα στο σχολείο του σήμερα: Ο κρίσιμος ρόλος του Διευθυντή», ανέφερε ότι στο πλαίσιο των καθηκόντων του ενθαρρύνεται να υιοθετεί και να προωθεί πρακτικές  που καλλιεργούν τον σεβασμό, την αποδοχή και τον περιορισμό του αποκλεισμού οποιουδήποτε παιδιού στο σχολείο, ανεξαρτήτως των ιδιαιτεροτήτων του ή της οικογενειακής του κατάστασης.
Το Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού, είπε, “αναγνωρίζοντας το πολυσύνθετο και απαιτητικό έργο που διεκπεραιώνουν οι σχολικές μας μονάδες για το θέμα αυτό, προωθεί συγκεκριμένες πολιτικές και δράσεις που αποσκοπούν στη στήριξη και στην ενδυνάμωση τους”.

Αναφέρθηκε στην αντιρατσιστική πολιτική και τον «Κώδικα κατά του Ρατσισμού και Οδηγό Διαχείρισης και Καταγραφής Ρατσιστικών Περιστατικών»,  που εφαρμόζονται στο πλαίσιο του 2ου υπό έμφαση στόχου του Υπουργείου Παιδείας και Πολιτισμού και που επιτρέπουν στις Διευθύνσεις των σχολείων να αντιμετωπίζουν τέτοια φαινόμενα με συνέπεια και συστηματικότητα.


Παράλληλα, η πολιτική για την ένταξη των μαθητών με μεταναστευτική βιογραφία στο κυπριακό εκπαιδευτικό σύστημα, η οποία στοχεύει στην αποτελεσματικότερη διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας όπως και στην ομαλή προσαρμογή των παιδιών αυτών στο νέο τους κοινωνικό περιβάλλον, πλαισιώνει τις ήδη υπάρχουσες δράσεις που υλοποιούνται στα σχολεία μας.


Επιπλέον, είπε ο Υπουργός Παιδείας, προγράμματα στήριξης και ενδυνάμωσης των εκπαιδευτικών για τα θέματα αυτά αναπτύσσονται και προσφέρονται από το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο σε συνεργασία με τα σχολεία, με ιδιαίτερη επιτυχία.

Σημείωσε ότι η καλλιέργεια κλίματος κοινωνικής δικαιοσύνης και ισότητας, αναμφίβολα δημιουργεί τις κατάλληλες προϋποθέσεις, ώστε ο κάθε μαθητής, ομαλά ενταγμένος στη σχολική κοινότητα, να εξελίσσεται και να προοδεύει, αναπτύσσοντας το μέγιστο των ικανοτήτων του.
 
Πηγή: ΚΥΠΕ

Δειτε Επισης

Ανεξάρτητους ποινικούς κατήγορους ζητά από Εισαγγελέα η οικογένεια του Θανάση-Δείχνει τις νέες μαρτυρίες και τα ποινικά Σταυριανού
Αυτοί είναι οι τυχεροί αριθμοί της κλήρωσης του Τζόκερ
ΒΙΝΤΕΟ: Δολοφόνησαν live υποψήφια δήμαρχο κατά τη διάρκεια προεκλογικής εκδήλωσης στο Μεξικό
Ο Λαβρόφ επικεφαλής της ρωσικής αντιπροσωπείας στις συνομιλίες με την Ουκρανία στην Κωνσταντινούπολη
Προκαλεί και πάλι ο Τατάρ για τις συλλήψεις σφετεριστών-«Είδαν την επιτυχία μας και θέλησαν να χαλάσουν το παιχνίδι»
Δεύτερη απάτη με ψευδή εταιρεία κρυπτονομισμάτων-Στέλνουν μηνύματα σε ανυποψίαστους πολίτες
Επιτήδειοι τηλεφωνούν σε ανυποψίαστους πολίτες και τους λένε ότι κέρδισαν χρηματικό ποσό
Στην Γερμανία τον έψαχναν στην Κύπρο τον εντόπισαν-Καταζητείτο 33χρονος από τον Αύγουστο του 2021
Εντοπίστηκε πιστόλι και αριθμός φυσιγγίων σε τάφο στη Λεμεσό-Διερευνάται σύνδεση με εγκληματική ενέργεια
Ταυτοποιήθηκαν άλλοι εννέα αγνοούμενοι-Κατ’ ιδίαν επαφές Αριστοτέλους με τις οικογένειες των θυμάτων