PHC: Διπλασίασε τα εστιατόρια της στα χρόνια της κρίσης

Η δημιουργία πρωτότυπου χαρτοφυλακίου με brands διεθνούς εμβέλειας αποτέλεσε την ασπίδα προστασίας της PHC κατά την περίοδο της κρίσης του 2013. Αυτό ανέφερε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου Εταρειών PHC Λύσανδρος Ιωάννου. 
 
Μιλώντας ενώπιον του συνεδρίου Business Leader Summit o κ. Ιωάννου ανέλυσε τη στρατηγική και το επιχειρηματικό μοντέλο του Ομίλου. Συγκεκριμένα, αναφέρθηκε στις επιθετικές στρατηγικές ανάπτυξης με κοινό όραμα καθ’ όλη την πορεία ανάπτυξης του Ομίλου. 
 
Περισσότερα στο InBusinessNews