Ηλεκτρονικό ξυστό και μάρκετινγκ για Κρατικό Λαχείο

Εισαγωγή νέων προϊόντων, καλύτερο μάρκετινγκ και βελτίωση της διανομής αναμένεται να εισηγηθεί η μελέτη που αφορά στην αδειοδότηση του Κρατικού Λαχείου. Όπως ανέφερε ο Έφορος Αποκρατικοποίησεων, Κωνσταντίνος Ηροδότου ενώπιον της κοινοβουλευτικής Επιτροπής Οικονομικών, μία από τις εισηγήσεις αναμένεται να είναι η δημιουργία ηλεκτρονικού ξυστού, που εκτιμάται ότι θα επιφέρει αύξηση των εσόδων μέχρι και 30%, ενώ η συνολική βελτίωση της εικόνας του Κρατικού Λαχείου θα μπορούσε να επιφέρει μέχρι και τριπλάσια έσοδα στον οργανισμό.
 
Περισσότερα στο InBusinessNews