Ομοφωνία στην ΠΟΕΔ για συμμετοχή στον διάλογο για ένα ΝΣΑ

Η ΠΟΕΔ με ομόφωνη απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου στις 23 Φεβρουαρίου 2017 επαναβεβαίωσε, ξεκάθαρα, τη βούλησή της για να υιοθετηθεί ένα εκσυγχρονισμένο Σύστημα Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου και των Εκπαιδευτικών. 
 
Ένα σύστημα που θα συμπληρώνει αδυναμίες και κενά του υφιστάμενου συστήματος που εφαρμόζεται από το 1976, ιδιαίτερα ως προς τις υποστηρικτικές δομές και πρόνοιες προς τους εκπαιδευτικούς. Ένα νέο σύστημα που θα εναρμονίζεται με τις εξελίξεις στην Παιδαγωγική Επιστήμη, τις νέες τάσεις και ανάγκες της σχολικής ηγεσίας, τον σύγχρονο ρόλο του σχολείου και ασφαλώς τις ανάγκες των εκπαιδευτικών όπως αυτές διαμορφώνονται στον 21ο αιώνα.
 
Ένα νέο σύστημα που θα καθορίζεται από διακριτή και αυτόνομη διαδικασία για την επαγγελματική ανέλιξη των εκπαιδευτικών η οποία θα εξαλείψει τον υποκειμενισμό και τις άλλες αδυναμίες που καταγράφηκαν όλα αυτά τα χρόνια. Ένα νέο σύστημα που, κυρίως, θα δίνει διέξοδο στο αξιολογικό-βαθμολογικό τέλμα που, εξυπαιτιότητας των λειτουργών του Υπουργείου όλα αυτά τα χρόνια, έχει οδηγηθεί ο διδασκαλικός κόσμος.

Η ΠΟΕΔ δηλώνει ενεργητικά και εποικοδομητικά παρούσα και πανέτοιμη να συμβάλει ουσιαστικά και να στηρίξει την προσπάθεια εκσυγχρονισμού. Η ομόφωνη απόφαση, που αποτελεί επαναβεβαίωση και των προηγούμενων αποφάσεών της, επιφορτίζει με περισσότερες ευθύνες το Υπουργείο Παιδείας. Ευθύνες που εστιάζονται στη δημιουργία των κατάλληλων και σωστών συνθηκών για ένα ουσιαστικό, παραγωγικό και θεσμικό διάλογο με τη  συμμετοχή όλων των Εκπαιδευτικών Οργανώσεων.
 
Το Υπουργείο, οφείλει, εξάλλου, να τηρήσει όσα έθεσε η ΠΟΕΔ στις δύο συναντήσεις που έγιναν και που το ίδιο αποδέχθηκε με γραπτή απάντησή του προς την Οργάνωση.
 
Ο διδασκαλικός κόσμος προσμένει και παραμένει προσηλωμένος στην ανάγκη για ολοκλήρωση και οριστική κατάληξη της προσπάθειας για ένα νέο εκσυγχρονισμένο Σύστημα Αξιολόγησης το οποίο μέσα από ειλικρινή και συνθετική πορεία συζητήσεων και διαπραγματεύσεων δεν θα είναι κατ’ ανάγκη το προτεινόμενο Σύστημα Αξιολόγησης που παρουσίασε το Υπουργείο.  
 
Μπορεί να είναι ακόμα και μια βελτιωμένη έκδοση του υφιστάμενου Συστήματος, είτε κάτι εντελώς νέο και καινούργιο που θα προκύψει. Αρκεί, μόνο, να επιτελεί διαπιστωμένα τους στόχους και τους σκοπούς του που δεν είναι άλλοι από την ποιοτική αναβάθμιση της Εκπαίδευσης και τη συνεπακόλουθη βελτίωση των επιδόσεων των παιδιών μας προς όφελος της πατρίδας μας.
 
Η συνέχιση του διαλόγου μέσα στα πλαίσια που έχουν καθοριστεί μετά από εισήγηση-απαίτηση της ΠΟΕΔ, αποτελούν τη μόνη ασφαλή οδό για την επίτευξη του επιδιωκόμενου σκοπού. Συνεπώς η ομόφωνη απόφαση του ΔΣ της ΠΟΕΔ για παραμονή και συνέχιση του διαλόγου είναι πολύ σωστή, λελογισμένη και σοφή. Απόφαση που και το Υπουργείο Παιδείας επιβάλλεται να αξιοποιήσει, εφόσον οι προθέσεις του είναι ειλικρινείς και δεν αρκείται μόνο στις διακηρύξεις.
  
 
 

Δειτε Επισης

Νομικό τμήμα Αστυνομίας. Μια έτσι, μια γιουβέτσι
Αρχηγό Αστυνομίας αλλάξαμε. Νοοτροπία αλλάξαμε;
Ας μην βάζουμε το φυσικό αέριο του Αζερμπαϊτζάν πάνω από ανθρώπινες ζωές
Πολιτική επιχειρηματολογία έναντι ευχολογίων
Αυτισμός και η ποικιλομορφία του
Συμβασιούχοι Οπλίτες: Άμεση ανάγκη για στήριξη και αναβάθμιση τους στην Εθνική Φρουρά
Η νομιμότητα αποστολής προσκλητηρίων γάμου με φακέλους της Αστυνομίας και η άγνοια του Αρχηγού
Η έκθεση Ντράγκι και η επιβίωση της ΕΕ
Η νέα σχολική χρονιά ξεκίνησε ομαλά, με δεκάδες νέες δράσεις και καινοτομίες, στον δρόμο για ένα σύγχρονο, δημοκρατικό και συμπεριληπτικό σχολείο
Καιρός να πάρουμε τη μοίρα μας στα χέρια μας